Kuvia plussatesteistä

Neiti mun kahdella tädillä kaksoset, ja isäkin on kaksonen.. toivoisin niiin....
Missä vaiheessa sun raskaus on meneillään? Onko ollut rankkaa? (juu tiedän, ei ehkä kuulu tälle palstalle mut lukekoon kuka haluaa) :)
 
Heips :wave: Mäkin nyt lisään nämä plussatestit tänne :) Jei tätä on odotettu vuosi!

Elikkä dpo11 tuli roskishaamu ja dpo12 ensimmäinen testiajalla tullut haamu. Testinä apteekin oma testi.

Tässä se ensimmäinen testiajalla tullut haamu (dpo12):


Tässä dpo13 (Pregchekin puikko):


Apteekin testin viivat oli aika maltillisia, kunnes dpo18:


Ja tänään dpo19:


Hih, eikä tässä tosiaan ole kaikki testit mitä olen tehnyt :D Näistä nyt tuli otettua kuva... Mulla taitaa hcg nousta hitaampaa kuin toisilla, mutta pääasia että nousee tasaisesti! PC:n puikolla tuli paljon aiemmin tummaa viivaa kuin apteekin omalla. Apteekin oma tosiaan oli suht hailuraa viivaa vielä dpo15/16 tietämillä.
 
Missä vaiheessa sun raskaus on meneillään? Onko ollut rankkaa? (juu tiedän, ei ehkä kuulu tälle palstalle mut lukekoon kuka haluaa) :)
Päänsärky on ollu hirveenä riesana ja närästys, pahoinvointia oli aika normisti. Niin ja väsynyt oon ollu. Mut ei siis mun mielestä muita raskauksia rankempaa:heart:. Nyt viikkoja 17+4, vko sitten oli eka rak. ultra (haluttiin tehdä jo nyt kun vauvat vähän hankalassa asennossa syvyyssuunnassa täsmälleen samanlaisesti niin lääkäri oli hiukan hukassa kumpaa mittasi milloinkin ):heart: ja toisen vauvan kohdalla lääkäri sanoi ettei kaikkea pinkkiä kannata hävittää;) Ihan hyvässä vaiheessa siis jo mennään.Molemmilla vauvoilla omat istukat, pussit ja on ns. riskittömin kaksosraskaus :)

kaksosuus hyppää yleensä sukupolven yli, eli periaatteessa kun mun äiti on saanut kaksoset, piti sen riskin hypätä mun yli mun tyttölapsille.. vaan kuinkas kävikään:LOL: Mulla siis erimunainen raskaus kyseessä joka on se periytyvä.
Mutta tosiaan, sullakin suvussa noin hyvin kaksosuutta niin ei todellakaan mikään mahdottomuus ole tuplapottia saada:heart:
 
Nöhvi, mullakaan ei hCG varmaan nouse missään ihan huipputahdissa mutta kaikesta päätellen on viime viikon jälkeen noussut kuitenkin joltisekseenkin normaalitahtia, koska äsken pamahti tauluun ihan muutamassa sekunnissa tällainen:



Voi että, kyllä nyt on hyvä mieli :heart: En olisi viime viikolla uskonut, että pääsen näkemään 3+ -tuloksen digissä mutta siinä se nyt on :)
 
Scarleth: Voi että ihanaa, onnea :heart: Aika ihana näky :) Kyllä munkin pitää hakea vielä digi kaupasta, josko sitä viikonloppuna/alkuviikosta kokeilisi onneaan. Mäkin haluan nuo luvut :D Niin kai se on ihan yksiköstä kiinni miten nopsaan se hcg nousee... sitä vaan kun on vilkas mielikuvitus ja täällä on nähnyt melkoisia superplussia niin alkaa miettimään vähän liikaakin :D Vielä kun on niin kovin epävarma olo...

Neit-81: sinäkin noin pitkällä jo :) Ihanaa loppuraskautta!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Nöhvi, mäkin olin ennen plussausta noiden superplussien lannistama. Testasin n. dpo 10 paikkeilla juuri ja juuri erottuvan haamun jota sitten lopulta aattelin negaksi, ja märehdin että "kun KAIKILLA näkyy jo tuossa vaiheessa plussa...." No sitten olinkin testaamatta viikon ja menkatkin ehti siinä ajassa jo myöhästyä useamman päivän. Veritestissä hCG oli ihan viitealueella ja digin viikkojen nousun perusteella näyttäisi siitä nousseen kutakuinkin niinkuin pitääkin, joten mun mielestä mulla on oikeastaan ihan "normaali" tuo plussan näkymisen ajankohta ja hormonien nousu, vaikka tätä palstaa lukien itse kuvitteli että se on kovin myöhään :) NÄä on niin yksilöllisiä asioita, ja ehkä herkimmin kirjoittaa juuri ne joilla plussa näkyy ihan supervarhain.... me "tavallisentahtiset" plussaajat ei varmaan sitten pidetä siitä niin suurta meteliä :D :D (nimim. "Mitenkähän monta testikuvaa olen linkannut tänne" .....))
 
Scarleth: joo voi olla että täällä palstoilla saa vähän vääristyneen kuvan koska sen plussan pitäisi näkyä :D En varmaan olisi edes "älynnyt" huolestua, jos en olisi täällä iltaisin käynyt tiirailemassa muiden testejä. Mikähän siinäkin on, että tiedostaa että tää on yksiköllistä ja turha hätäillä, mutta ei auta kun hötkyilen ja hätäilen silti :D Kai se kuuluu asiaan, kun on kyse näin tärkeästä ja herkästä aiheesta :)
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Scarleth ihanaa onnea!!! :heart:


Mun piti vasta huomenna tehdä digi kun viisi viikkoa täyttyy mutta tein sen heti äsken kun posti sen toi.. tuommoinen siihen pärähti heti kun olin saanut korkin asetettua kiinni :heart:



alla davidin kymppiliuska joita posti toi myös, siinä ei ole edes tasavahvaa (apteekin oman testiviiva oli toissapäivänä aavistuksen kontrollia vahvempi).
Nyt ollaan sitten raskaana siihen asti kunnes vauva päättää tulla ulos :heart:
 
Heippa.
Olen ihan koukuttunut tähän ketjuun :) miten onkin niin mielenkiintoista näitä testejä katsella. Llapsosta meillä haaveillaan ja testailin lauantaina (hyvin aikaisessa vaiheessa) tällaisen:

Toivottavasti kuva näkyy... Onhan noi kuvat heikompia, mitä livenä katsottaessa, mielestäni siinä jotain näkyy :) oviksen olin tunnistavinani 12.-13.9- välisenä yönä, eli mitkäs ne dpo:t sitten on?
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja Sintu74
Heippa.
Olen ihan koukuttunut tähän ketjuun :) miten onkin niin mielenkiintoista näitä testejä katsella. Llapsosta meillä haaveillaan ja testailin lauantaina (hyvin aikaisessa vaiheessa) tällaisen:

Toivottavasti kuva näkyy... Onhan noi kuvat heikompia, mitä livenä katsottaessa, mielestäni siinä jotain näkyy :) oviksen olin tunnistavinani 12.-13.9- välisenä yönä, eli mitkäs ne dpo:t sitten on?
Kyllä siellä haamulainen näkyy :heart: vahvistumista sille! Jos laskee, että 13.9. olis ovispäivä niin se on dpo 0 ja tänään sinulla on dpo 11.
 
Ihanaa, kun joku muukin sen näkee! Noh, näkihän sen mieskin :D Mites noi testit käyttäytyy, kun menin sitten tekemään samalla testillä tänään päiväpissasta ja viiva on about saman hailakka, kun tuo aiemmin tehty aamupissasta. Pitäiskö jo olla vahvempi paljon? Ja varhaisessahan tässä ollaan edelleen. Viiva ei heti ilmestynyt testiin, 5 min. kuluessa kyllä ja puolessa tunnissa nyt saattais olla jopa vahvempi kuin aiempi.... huoh... :) ei sais olla hätähousu!
 
Ihanaa, kun joku muukin sen näkee! Noh, näkihän sen mieskin :D Mites noi testit käyttäytyy, kun menin sitten tekemään samalla testillä tänään päiväpissasta ja viiva on about saman hailakka, kun tuo aiemmin tehty aamupissasta. Pitäiskö jo olla vahvempi paljon? Ja varhaisessahan tässä ollaan edelleen. Viiva ei heti ilmestynyt testiin, 5 min. kuluessa kyllä ja puolessa tunnissa nyt saattais olla jopa vahvempi kuin aiempi.... huoh... :) ei sais olla hätähousu!
Päiväpissa voi olla laimeampaa kun aamupissa.
Testithän suositellaan tekemään aina aamupissasta.
Kokeilepas huomenaamulla uudestaan. Arvelen, että viiva on jo vahvempi. :)
 
Menin hätäpäissäni tekee äsken iltapisusta sen pregcheckin toisen liuskan ja negahan se oli.. hitsi miksi kiirehdin? Nyt vasta kp 28 mut ei mitään tuntemuksia edelleenkään et täti tulis..harmittaa koska moni muu on tolla testillä saanut plussaa jo täs vaiheessa. Pistää mielen matalaks.
 
Tyty86 sun taivaltasi sivusta seuranneena, aivan ihania uutisia täällä!! :kiss:
Oliko tämä teidän eka ivf-hoito? Onnea plussasta ja ihanaa raskausaikaa sinulle :heart:

Kittinen hienosti on vahvistunut sinullakin viivat, onnea raskaudesta!! :)

Tässä omat testit tältä päivältä, vielä oli pakko pari tehdä vaikka rv5+1 nähtiinkin jo viikkoja vastaava raskaus kohdussa kasvamassa :heart: Haaveena on ollut nähdä apteekin omassa testiviiva tummempana kuin kontrolli...



-P12
 

Yhteistyössä