mitä mieltä olette ikäerosta - mies 22, nainen 34?

  • Viestiketjun aloittaja mama said harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Rehellisesti sanoen ehkä käväisisi mielessä, että onko mies jotenkin ylikehittynyt ja ylikypsä ikäisekseen vai nainen jotenkin jämähtänyt parikymppisen tasolle, mutta eipä tuo asia mulle kuuluisi. Hyvä ystäväni 42 vee seurustelee 26-vuotiaan miehen kanssa ja he ovat kyllä tasapainoinen pari. Nainen 4 lapsen äiti, eronnut ja räväkkä, itsestään huolehtiva mimmi ja mies on ikäisekseen kypsä, pitkän työuran jo tehnyt ja juoksunsa juossut mies.
 
"Liina"
Olisin NIIN kateellinen. Mietin vaan millanen ukkoni oli sängyssä sen ikäsenä :D

Harmi, en kelpais nuorelle kollille. Ja minulla on lupa hankkia vierasta.

Kateellinen, yhdellä sanalla.
 
Eipä tuo nyt niin suuri ikäero vielä ole, että mitään erityisempää ajattelisin.

(Vaikka jos ihan rehellinen olen, niin miehenä ihmettelisin ehkä vähän, miksi parikymppinen nuori mies vehtaa kolmivitosen naisen kanssa...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27179670:
Eipä tuo nyt niin suuri ikäero vielä ole, että mitään erityisempää ajattelisin.

(Vaikka jos ihan rehellinen olen, niin miehenä ihmettelisin ehkä vähän, miksi parikymppinen nuori mies vehtaa kolmivitosen naisen kanssa...)
miksi?
 
"vieras"
itse olen 30v nainen enkä vois parisuhdetta kuvitella 22v miehen kanssa. elämäntilanteeni on ehkä hieman toinen kun noin nuorella miehellä. ilo silmällehän moni tuon ikäinen on.
en haluaisi alkaa miehelle äidiksi.
enkä usko että kovin tosissaan noin nuori mieskään on itseään kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa.
 

Yhteistyössä