Ilman suhdetta loppuelämä?

"peipponen"
Kaipaatteko seksiä, ihastumisia, romansseja yms. vai elättekö mielellänne parisuhteettomuuden lisäksi ilman noitakin?
Komppaan ap:ta täysin paitsi sen osalta, mitä vastasi tähän kysymykseen. Itse harrastan ihastumista, mutta en todellakaan OIKEASTI HALUA kaikkia ihmisiä joihin ihastun, se on vaan mukavaa ajanvietettä. Olen oppinut ihastumaan niin, että ihastuminen on pelkästään oma, yksityinen, iloa tuova asia, eikä siihen liity mitään riutumisia tai suuria odotuksia.

Seksiä kaipaan myös, joskus enemmän, joskus vähemmän. Silloin kun haluttaa, harrastan sitä jonkun kanssa. Olen jopa pitänyt rakastajia, jotka siis eivät ole osallisena arkeeni, eikä suhteen laatu tähtää lopulliseen sitoutumiseen, mutta joista olen todella pitänyt, jopa rakastanut. Sekin on helpompaa perinteisen parisuhteen ulkopuolella, kun ihmisen voi kohdata juuri sellaisena kuin hän on, eikä kumpikaan odota toisen muuttuvan tai tekevän kompromisseja. Tyytyväisenä (korkeintaan haikeana) olen antanut näiden miesten myös jatkaa elämäänsä. ...On siellä mukana ainakin yksi mies, josta ajattelen, että jos olosuhteet olisivat olleet toiset, asuisimme punaisessa tuvassa maaseudulla. Mutta kun olosuhteet eivät ole olleet sellaiset, että kumpikin meistä olisi hynttyyt yhteen laittamalla toteuttanut unelmiaan, ei sellaiseen kannata lähteä.

Yksin on hyvä. Varmaan vielä parempi, kun sivussa on kuitenkin mieltä lämmittäviä eroottisia ja romanttisia muistoja ja tarinoita.

[QUOTE="peipponen";27177220]Komppaan ap:ta täysin paitsi sen osalta, mitä vastasi tähän kysymykseen. Itse harrastan ihastumista, mutta en todellakaan OIKEASTI HALUA kaikkia ihmisiä joihin ihastun, se on vaan mukavaa ajanvietettä. Olen oppinut ihastumaan niin, että ihastuminen on pelkästään oma, yksityinen, iloa tuova asia, eikä siihen liity mitään riutumisia tai suuria odotuksia.

Seksiä kaipaan myös, joskus enemmän, joskus vähemmän. Silloin kun haluttaa, harrastan sitä jonkun kanssa. Olen jopa pitänyt rakastajia, jotka siis eivät ole osallisena arkeeni, eikä suhteen laatu tähtää lopulliseen sitoutumiseen, mutta joista olen todella pitänyt, jopa rakastanut. Sekin on helpompaa perinteisen parisuhteen ulkopuolella, kun ihmisen voi kohdata juuri sellaisena kuin hän on, eikä kumpikaan odota toisen muuttuvan tai tekevän kompromisseja. Tyytyväisenä (korkeintaan haikeana) olen antanut näiden miesten myös jatkaa elämäänsä. ...On siellä mukana ainakin yksi mies, josta ajattelen, että jos olosuhteet olisivat olleet toiset, asuisimme punaisessa tuvassa maaseudulla. Mutta kun olosuhteet eivät ole olleet sellaiset, että kumpikin meistä olisi hynttyyt yhteen laittamalla toteuttanut unelmiaan, ei sellaiseen kannata lähteä.

Yksin on hyvä. Varmaan vielä parempi, kun sivussa on kuitenkin mieltä lämmittäviä eroottisia ja romanttisia muistoja ja tarinoita.[/QUOTE]

Joo yksin on hyvä olla. :) Mutta esim. sinähän et kokonaan yksin ole, jos sulla kerran niitä miehiä riittää keneltä sitä läheisyyttä (ja seksiä) saat. :D
Kyllä mäkin hyvin voisin "elää yksin", jos edes joskus saisi tuntea olevansa nainen. Mutta nyt kun on vuosikaudet elänyt ilman minkäänlaista läheisyyttä, niin ei olekaan aina niin hyvä olo. Mä en edes muista miltä alaston mies näyttää, niin kauan siitä viime kerrasta on.:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27176555:
Olenhan mä sitä täälläkin valittanut jo ikuisuuden. Olen nyt vaan maailman rumin, läskein, hirvein ja vastenmielisin "nainen" ettei kukaan mies koske muhun edes maksusta.
Kovasti yritän laihduttaa, ja joku päivä aijon vielä onnistua. :)
Mutta kai mä oon niin paha ilminen, etten ansaitse rakkautta enkä hellyyttä ikinä. :ashamed:
Voi Tiukun äiti sua!

Oon lukuisat kerrat koittanu kannustaa ja kohottaa itsetuntoas mutta ilman tulosta.

Mitä sä kaipaat miehiltä tällä hetkellä? Kehuja? Katseita? Oletko edes hankkiutunut sellaisiin tilanteisiin joissa nuo olisi mahdollista?

Ei kun täällä vain surkuttelet kovaa kohtaloas.

En todellakaan jaksa uskoa että olet fyysisesti kuvailemasi kaltainen. Mutta työkalut täällä linjoilla on aika minimaaliset. Laitapa kuvasi tuonne johonkin kuvaketjuun niin varmasti saat kehuja ja ehkä edes vähän aikaa tunnet kuinka kehut nostaa itsetuntoa.

Tuolla em. toiminnallahan on sitten se varjopuolensakin...

Tsemppiä kuitenkin ja koitas tehdä jotain muuta kuin surkutella ja säälitellä itseäs!

:hug:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27177682:
Voi Tiukun äiti sua!

Oon lukuisat kerrat koittanu kannustaa ja kohottaa itsetuntoas mutta ilman tulosta.

Mitä sä kaipaat miehiltä tällä hetkellä? Kehuja? Katseita? Oletko edes hankkiutunut sellaisiin tilanteisiin joissa nuo olisi mahdollista?

Ei kun täällä vain surkuttelet kovaa kohtaloas.

En todellakaan jaksa uskoa että olet fyysisesti kuvailemasi kaltainen. Mutta työkalut täällä linjoilla on aika minimaaliset. Laitapa kuvasi tuonne johonkin kuvaketjuun niin varmasti saat kehuja ja ehkä edes vähän aikaa tunnet kuinka kehut nostaa itsetuntoa.

Tuolla em. toiminnallahan on sitten se varjopuolensakin...

Tsemppiä kuitenkin ja koitas tehdä jotain muuta kuin surkutella ja säälitellä itseäs!

:hug:
Tottakai mäkin kaipaisin kehuja, katseita ja paljon muuta.
Haluaisin tuntea olevani nainen, haluaisin että joku pitäis muakin kauniina, mukavana, kivana ja haluttavana..

Nyt en osaa kirjoittaa mitä tarkoitan, mutta haluaisin olla kun muut naiset, ihana ja kaunis että joku haluais muakin. Haluaisin hellyyttä ja läheisyyttä niin kun muutkin. Olis niin ihana kun joku edes halais ja pitäis sylissä. Mutta eihän kukaan nyt mua voi haluta koskea, kun oon niin ruma ja vastenmielinen. :'(
Joka paikasta saa lukea miten kaikki ihmiset harrastaa seksiä koko ajan joka paikassa.. (täälläkin) Sitten tulee paha olo kun tietää, että asia joka on kaikille muille niin luonnollista ja normaalia ei itselle sitä ole..

Ja niin kun olen täällä joskus kirjoittanut. Tämä on mun tapa purkaa sitä pahaa olo, että sitten jotenkin edes jaksan lasten kanssa.

"xyz"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27177828:
Nyt en osaa kirjoittaa mitä tarkoitan, mutta haluaisin olla kun muut naiset, ihana ja kaunis että joku haluais muakin. Haluaisin hellyyttä ja läheisyyttä niin kun muutkin. Olis niin ihana kun joku edes halais ja pitäis sylissä. Mutta eihän kukaan nyt mua voi haluta koskea, kun oon niin ruma ja vastenmielinen. :'(
Muutu! Tee itsellesi jotain! Kehitä ja kehity! Kuka sellaista haluaa joka pelkästään itseään surkuttelee?

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="xyz";27177857]Muutu! Tee itsellesi jotain! Kehitä ja kehity! Kuka sellaista haluaa joka pelkästään itseään surkuttelee?[/QUOTE]

Mä oon yrittänyt vaikka mitä.. Joo ei sais surkutella mutta mitä mun pitäs sitten tehdä? Hyväksyä ettei kukaan koske muhun ikinä hellästi, saati että harrastaisin joskus normaalia seksiä niin kun kaikki muut? Vai mitä? Pelkkä ajatus että tällänen ruma ja läski harrastais seksiä ällöttää. :(
Mutta välillä vaan tulee olo ettei jaksais enään yrittää. Mä oon tosi onnellinen silloin kun ei tee mieli seksiä ja nautin elämästä. Sitten aina välillä iskee sellanen älytön läheisyyden kaipuu ja sitten iskee ahdistus. Mulla kun ei sais oll mitään haluja koska en voi olla kenenkään miehen mielestä haluttava. Olis oikeasti kaikille parempi jos saisin jotain pillereitä ettei tekis mieli seksiä enään ikinä. :D

Kyllä ihan kuulostaa sille että vois olla aiheellista siun keskustella noista oloista jonkun kanssa. Miullakaan ei ole noin huono kuva itestänivaikka olen yli 100 kiloinen mamma ja varmasti hirvee ryhävalas jonkun mielestä. Kyllä miä silti uskon että tuolla jossain voi olla mies joka miuakin painais :)

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Kyllä ihan kuulostaa sille että vois olla aiheellista siun keskustella noista oloista jonkun kanssa. Miullakaan ei ole noin huono kuva itestänivaikka olen yli 100 kiloinen mamma ja varmasti hirvee ryhävalas jonkun mielestä. Kyllä miä silti uskon että tuolla jossain voi olla mies joka miuakin painais :)
Joo mä kävin juttelemassa monta kertaa.
Mutta miten se auttoi. Ei kukaan mua edelleen oo kauniiksi sanonut, ei oo kukaan halannut, pitänyt sylissä ei mitään.. Ei oo kukaan edes sanonut että haluais lähteä kahville ja tutustua muhun paremmin. Ja kun mä en omasta mielestäni edes oo mitenkään kauhean ruma. Muut naiset vaan on miesten mielestä niin paljon kauniimpia ja niin ne varmasti onkin. :)
Ja mä en todellakaan usko että jossain olis mies joka mua haluais. :ashamed:
Joku vois säälistä panna, että vois tulla tänne haukkumaan "panimpas sitä äitiä jota kukaan muu ei pane"..

Juu, no kyllä miä raakasta sanoisin että siun asenne nyt tässä mättää... Onko sua sitten haukuttu? Ei muakaan ole kukaan kehunu nätiksi eikä halaillu viime vuosiin, mutta ei se pois sulje sitä että EHKÄ JOKU JOSKUS vois senkin tehä :)

En nyt ehi lukemaan ketjua läpi, mut ap:n kanssa tunteet melko samanlaiset. Viihdyn todella hyvin yksikseni, olen aina viihtynyt. Aina ajattelin et jos muutan jonkun kanssa yksiin ni siitä ei sit erilleen muuteta. Asuin vuoskausia yksin vaikka seurustelinkin. Exän kanssa sit muutettiin yksiin koska se muutti Suomeen mun takia vissiin. Ulkomailla majailin sen nurkissa ja siellä se tuntu luontevalta. Suomessa taas asiat alkoi mennä huonosta pahempaan, joten erottiin. Nyt elelen poitsun kanssa kaksin ja vaikea nähä et tähän tulis jotain toista aikuista säätämään ja sanelemaan miten pitäisi omassa kodissa asua. Ja en ole tykännyt nukkua kenenkään vieressä ees niinä parhaimpina rakastumisen hetkinä. Hermot menny välittömästi jos joku kuorsaa ja tuuppii vieressä.

En kaipaa lyhyempiä taikka pidempiä suhteita. Kai sitä pitäs ottaa vaaleanpunaset lasit silmiltä jos oikeesti suhdetta haluisin, mut en halua. Mukavampi elää päiväunelmissa kun pettyä kerta toisensa jälkeen. Ja siin samalla saa elää ja tehä mitä lystää.

Juu, no kyllä miä raakasta sanoisin että siun asenne nyt tässä mättää... Onko sua sitten haukuttu? Ei muakaan ole kukaan kehunu nätiksi eikä halaillu viime vuosiin, mutta ei se pois sulje sitä että EHKÄ JOKU JOSKUS vois senkin tehä :)
Mun asenne? Mikä siinä mättää?
Siis joo, mun ex ei pystynyt harrastamaan mun kanssa seksiä sen jälkeen kun lihoin yli 64:n kilon.. Eikä se mua enään halunnut ja haukku viimeset vuoden kuinka oon niin ruma ja läski ettei kukaan mies voi mua haluta.. (joo ja kohteli muuteskin kun arvotonta paskaa..)
Ja joo mä olin tyhmä ja luulin että löydän jonkun ja "näytän" ex:lle että se oli väärässä ja että joku vois muakin haluta. Kohta tulee 3 vuotta erosta eikä kukaan mies oo osoittanut kiinnostusta, ja ex:llä on ollut nainen jo ties kuinka kauan.. Ja joo kyllä mäkin salaa haaveilen että jossain olis joku ihminen joka haluais mua ja tykkäis musta, joku joka kaappais syliin ja pitäis hyvänä.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27178188:
Siis joo, mun ex ei pystynyt harrastamaan mun kanssa seksiä sen jälkeen kun lihoin yli 64:n kilon.. Eikä se mua enään halunnut ja haukku viimeset vuoden kuinka oon niin ruma ja läski ettei kukaan mies voi mua haluta.. (joo ja kohteli muuteskin kun arvotonta paskaa..)
Ja joo mä olin tyhmä ja luulin että löydän jonkun ja "näytän" ex:lle että se oli väärässä ja että joku vois muakin haluta. Kohta tulee 3 vuotta erosta eikä kukaan mies oo osoittanut kiinnostusta, ja ex:llä on ollut nainen jo ties kuinka kauan.. Ja joo kyllä mäkin salaa haaveilen että jossain olis joku ihminen joka haluais mua ja tykkäis musta, joku joka kaappais syliin ja pitäis hyvänä.. :heart:
Siis asenne ittess kohtaan, toi että oisit ruma jne jne. Exxä voi niin ajatella mutta kuvailemas mukaan sillä on jotain omituisia antipatioita lihavia kohtaan. Kaikki miehet ei sellasia ole ja jokaisellahan on muutenkin oma maku :) VOi, kun pääsisit exän sanomista yli ja näkisit itses kauniina, silloin muillakin olis mahdollisuus nähdä siut kauniina. Eikös ole joku vanha sanonta että ei voi rakastaa muita ennenkuin rakastaa itseään?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27178188:
Olipas sairas äijä sulla :O Varmasti jättää arpia tuollainen kohtelu. Toivottavasti sä saisit nyt psyykattua ittestäs voittajanaisen :)

Mikä sun pituus ja paino on?

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27178229:
Olipas sairas äijä sulla :O Varmasti jättää arpia tuollainen kohtelu. Toivottavasti sä saisit nyt psyykattua ittestäs voittajanaisen :)

Mikä sun pituus ja paino on?
156cm ja paino oli ennen kun rupesin laihduttamaan 74kg. Toivottavasti pian vähempi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27178243:
156cm ja paino oli ennen kun rupesin laihduttamaan 74kg. Toivottavasti pian vähempi :D
:O

Eihän toi oo paljo mitään?! Kuule et oo peliä todellakaan menettänyt!

Nyt sopivat vaatteet vain päälle (ei välttämättä niitä lainapeitteitä) ja miranolia kulmiin niin taatusti saat katseita.

Nimittäin epäilen vähän että olet tulkinnut kaikki miesten katseet ja vilkuilut aivan väärällä tavalla...

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Ei nuo Tiukun äidin mitat ole edes pahat :O

Ei muakaan varmaan kukaan ole kauniiksi koskaan sanonut, en ainakaan muista. Siis ainakaan muualla kuin netissä joku. Enkä mielestäni olekaan kaunis. Mutta kyllä mua silti moni on halunnut jne :)

Yhteistyössä