Morriganin oma ketju

Ihanasti sanottu! :heart:

Taalla on vuosittain nayttely, joka on kuulemma pakko kayda katsomassa. Aika vakuuttavaa, pakko myontaa. Itse pidin eniten isoista, hoyrykoneella toimivista malleista. Uskomatonta, etta joku on laittanut niin paljon aikaa ja rakkautta pienoismalleihin!
en harrasta pienoismalleja. mutta jotkut luulee että sanat kuuluis olla rahaa ja hulluutta.

Mun vanhemmat tuli juuri Kanadasta, olivat sattumalta tutustuneet siellä isän pikkuserkkuunkin. :D

Näkyykö mun kohdalla mitään? :D
(jos jaksat/kykenet)
Ei oikein jaksa... Kavimme tuossa jokin aika sitten lounaalla miehen ex-vaimon veljen syntymapaivia juhlistamassa ja nyt tuntuu olo hyvin, hyvin laiskalta. :D Ruokaa. Siita mina pidan.

Kasittaakseni Kanadassa on suht paljon suomalaista sukua olevia ihmisia, mina vain en ole tormannyt heihin.:)

[QUOTE="vieras";27168432]Miten ihmiset voivat päättää muuttamisesta ulkomaille ns. vanhalla iällä? Miten siellä elää; mistä saa töitä, asunnon ja ystäviä?[/QUOTE]

Miten voi ns. vanhalla ialla paattaa, etta ei ikina muuta ulkomaille? :saint:

Omasta puolestani voin vain sanoa, etta olen viettanyt niin paljon aikaa ulkomailla, etta en koe ongelmaksi viettaa viela enemman aikaa ulkomailla. :) Tuttavia minulla jo on taalla, ystaviakin loytynee ajan myota- ja nykyisen teknologian kanssa on helppo pitaa yhteytta muuallakin asuviin ystaviin. Koti jo on ja kun asun taalla virallisesti (muutaman vuoden sisalla...), voin alkaa tyoskennella oman alani toissa, kun kaikki viralliset asiat ovat kunnossa.

Useimmiten ihmiset muuttavat ulkomaille tyon tai puolison perassa, jolloin on jo etukateen selvitetty ja hoidettu asumis- ja elamiskuviot.

Ei elamaa ole tarkoitus ottaa liian vakavissaan tai yrittaa suorittaa sita "oikein". Aina voi tehda uusia paatoksia, jos vanhat osoittautuvatkin jostain syysta toimimattomiksi.

• Tykkää
Reactions: Algoma
[QUOTE="vieras";27168746]Ihanan positiivinen vastaus :) Mutta mites raha riittää sen aikaa, kun etsii ja järjestelee ulkomailla elantoa?[/QUOTE]

En osaa tuohon vastata yleispatevasti. Tilanteet ovat aina omansa laisia. :)

"..."
Millon ihmeessä sä sitten jaksat? Kun ketjun perustaessa jaksoit kokoajan, nyt on muka kokoajan jotain muuta :D "väsyttää" "söin juuri" "pitäisi pakata" Eiköhän sulla oo ollu perus ihmisen tarpeet silloin tän ketjun aloittaessakin ja kummasti jaksoit. Pelkäätkö ettet keksi enää mitään ja paljastut noloksi huijariksi tällä palstalla?

Nyt olen hetken paikalla.

Edelliselle kysyjalle vastaan, etta vasytin itseni aika totaalisesti tuossa ketjun alkupaassa. Ja kun omassa paassa pyorii paljon kaytannon asioita, joita pitaa hoitaa ja jarjestella, ei jaksaminen tai keskittyminen ole aina parasta A-luokkaa. Ja olen sen verran perfektionisti, etta haluan tyoskennella vain, kuin silta tuntuu. Teen tata ihan ilman korvausta, harjoitusmielessa tms, jolloin en ole velvollinen tyoskentelemaan esim. tiettyina aikoina, tietyn verran. :)

sitten kun siltä tuntuu ja aika on hyvä, pidän edelleen 'aistit avoimina' =)
Joku kaveli kohti avointa ovea. Ovesta nakyi valoa, pehmeaa, kirkasta valoa.Kavelijalla oli pienet siivet selassaan.

(En usko, etta talla on mitaan tekemista kuolemisen, enkelien tai "valoonlahtemisen kanssa", tunnelma oli verkkaisen rauhallinen, utelias, odottava ja helpottunutkin)

• Tykkää
Reactions: nokkimus
onko kyseessä lomailu vai jäätkö tänne?
Toinen jalka siella, toinen taalla... ehka seuraavat 10 vuotta, kunnes kaikki on silla lailla "valmista", etta voi olla rauhallisin mielin taalla. Mutta siihen saakka lentelen mantereiden valia tavoitteena olla noin puolet ajasta taalla ja puolet siella. Eihan se tasan tule menemaan, mutta saahan sita toivoa ja suunnitella. :)

Toinen jalka siella, toinen taalla... ehka seuraavat 10 vuotta, kunnes kaikki on silla lailla "valmista", etta voi olla rauhallisin mielin taalla. Mutta siihen saakka lentelen mantereiden valia tavoitteena olla noin puolet ajasta taalla ja puolet siella. Eihan se tasan tule menemaan, mutta saahan sita toivoa ja suunnitella. :)
Aika rankkaa tuo...

Aika rankkaa tuo...
Onhan se, mutta minkas teet? :)

Mies ei voi jattaa tyotaan ja muuttaa Suomeen. Mina en muista syista voi viela muuttaa tanne pysyvasti. Toiveissa on, etta mies saisi Suomesta vaikka puolenvuoden keikan silloin talloin, sen verran voi pitaa praktiikkaansa lepaamassa.

Voihan olla, etta suunnitelmat viela muuttuvat ja tilanne ratkeaa nopeammin. Elamassa kaikki on mahdollista. :D

[QUOTE="MMM";27173813]Milloin katsot minulle? Kyselin tuossa aijemmin ja vihjasin omasta voimakkaasta tunnetilasta :) Mielenkiinnolla odottelen. Älä unohda minua ;)
Kiitos![/QUOTE]

Oletko nyt paikalla?

Kohta olen taas menossa hetkeksi muihin hommiin..

Yhteistyössä