Kiitos. Kunhan on pitkastyttava ja tylsa matka... Silloin kaikki sujuu, kuten pitaa, ei ole mitaan yllatyksia.Turvallista ja hauskaa matkaa toivottaa Algoma. (Ei se rautatievaunu vaan se oikea Algoma)
Kiitos. Kunhan on pitkastyttava ja tylsa matka... Silloin kaikki sujuu, kuten pitaa, ei ole mitaan yllatyksia.Turvallista ja hauskaa matkaa toivottaa Algoma. (Ei se rautatievaunu vaan se oikea Algoma)
en harrasta pienoismalleja. mutta jotkut luulee että sanat kuuluis olla rahaa ja hulluutta.Ihanasti sanottu! :heart:
Taalla on vuosittain nayttely, joka on kuulemma pakko kayda katsomassa. Aika vakuuttavaa, pakko myontaa. Itse pidin eniten isoista, hoyrykoneella toimivista malleista. Uskomatonta, etta joku on laittanut niin paljon aikaa ja rakkautta pienoismalleihin!
Onhan se niinkin... mika tahansa harrastus vaatii rahaa ja hulluutta = aikaa ja rakkauttaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27168216:en harrasta pienoismalleja. mutta jotkut luulee että sanat kuuluis olla rahaa ja hulluutta.
onhan tuo mukavampaa kuulla noinpäin. :xmas:Onhan se niinkin... mika tahansa harrastus vaatii rahaa ja hulluutta = aikaa ja rakkautta
Niin minustakin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27168247:onhan tuo mukavampaa kuulla noinpäin. :xmas:
Ei oikein jaksa... Kavimme tuossa jokin aika sitten lounaalla miehen ex-vaimon veljen syntymapaivia juhlistamassa ja nyt tuntuu olo hyvin, hyvin laiskalta. Ruokaa. Siita mina pidan.Mun vanhemmat tuli juuri Kanadasta, olivat sattumalta tutustuneet siellä isän pikkuserkkuunkin.
Näkyykö mun kohdalla mitään?
(jos jaksat/kykenet)
Joku kaveli kohti avointa ovea. Ovesta nakyi valoa, pehmeaa, kirkasta valoa.Kavelijalla oli pienet siivet selassaan.sitten kun siltä tuntuu ja aika on hyvä, pidän edelleen 'aistit avoimina' =)
Jollei olisi, olisin yllattynyt.Ikävä on kova...
onko kyseessä lomailu vai jäätkö tänne?Jollei olisi, olisin yllattynyt.
Itse lahden huomenna Suomeen (jonne on kova ikava) ja tiedan, etta ikavointia on luvassa minullekin... Ja jos ei olisi, olisin pettynyt.
Toinen jalka siella, toinen taalla... ehka seuraavat 10 vuotta, kunnes kaikki on silla lailla "valmista", etta voi olla rauhallisin mielin taalla. Mutta siihen saakka lentelen mantereiden valia tavoitteena olla noin puolet ajasta taalla ja puolet siella. Eihan se tasan tule menemaan, mutta saahan sita toivoa ja suunnitella.onko kyseessä lomailu vai jäätkö tänne?
Aika rankkaa tuo...Toinen jalka siella, toinen taalla... ehka seuraavat 10 vuotta, kunnes kaikki on silla lailla "valmista", etta voi olla rauhallisin mielin taalla. Mutta siihen saakka lentelen mantereiden valia tavoitteena olla noin puolet ajasta taalla ja puolet siella. Eihan se tasan tule menemaan, mutta saahan sita toivoa ja suunnitella.
Onhan se, mutta minkas teet?Aika rankkaa tuo...