Miksi et anna palautetta huuto.netissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaappee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaappee

Vieras
Unohtuuko se? No jos unohtuu niin lukeehan siinä se: sinulla on xx kohdetta joista et ole antanut palautetta.

Itse kun olen siellä aloitteleva niin pikkasen tympii kun kauppoja oikeasti takana parikymmentä mutta vain n. puolesta saanut palautteen. Ymmärrän että kaikki ei siellä käy niin usein mutta onko se vaikeaa antaa heti kaupan jälkeen palaute? tai jos tekee kauppoja usein niin lätkii vaikka niitä positiivisia niille kaikille "unohtuneille" vuosia vanhoille kaupoillekin.

Pikku juttuhan tää on (ettei tarvii tulla sanomaan etteikö mun elämässä ole muita vaikeuksia) ja varmaan sellainen tuhansia kauppoja tehnyt myyjä ei edes ymmärrä miten alkuun jokainen palaute on tärkeä. Itse annan palautteen aina heti kaupan jälkeen.

[QUOTE="Noh";27162817]Onhan ne tuhansia myyneetkin nollasta alottaneet...??[/QUOTE]

No niin on.. Siksi ihmettelen mikseivät anna palautetta? Ehkä siitä on jo vuosia aikaa tai jotain.

Ymmärrän että harmittaa, ei sinne mitään ylistysvirsiä tarvi kirjoittaa, mutta sen positiivisen palautteen laittamiseen menee ehkä sekunti. .Ainakaan minä en mitään kalliimpaa uskalla ostaa myyjältä, jolla ei ole juurikaan palautetta. Oletko tunnistautunut? Se lisää kyllä luotettavuutta. Itse kyllä olen mielestäni saanut palautteen kaikista kaupoista, ja vielä suht nopeasti.

Olen tunnistautunut. Lähinnä olen ostanut sieltä ja onneksi ovat ihmiset uskaltaneet ostaakin minulta. Mietin että jääköhän ihmisillä palautteita antamatta ja sit kun se kohde ei enää näy siellä niin ei enää uskalleta antaa palautetta, kun ei muisteta sitä kohdetta..?

Haastankin kaikki piston omatunnossaan antamaan nyt niitä vanhojakin palautteita, koska etteköhän muistaisi jos kaikki ei olisi mennyt ihan putkeen. Klikkaatte vaikka vaan sitä positiivista tai laitatte siihen lisäksi kiitos tai +. Niin helppoa! Ei siihen tosiaan mitään tarinoita tarvii laittaa.

Ehkä mulla on sattunut huono tuuri kauppakumppaneiden kanssa sitten. Kaupat ovat aina kyllä sujuneet hyvin.

Ja siis tuntuisi jotenkin nipolta alkaa ihmisiä muistuttamaan palautteiden antamisesta eli oon vaan jupissut hiljaa mielessäni :).

Ehkä moni on vaan sellainen kertakäyttäjä? Minulla ei ole tunnuksia huutonettiin, kun en jaksa sitä keskinäisenkehun kerhoa. Tiedän kyllä sen tarkoituksen ja ymmärränkin, mutta itselleni se olisi vain tietyn hyödykkeen hankkimista, ei muuta. Siksi puoliso hommaakin minulle sieltä joskus tavaroita ja hoitaa sen palautepuolenkin asiallisesti.

Annan aina palautteen ja juuri sen takia, että minuä ärsyttää se viesti: sinulla on xx kohdetta... Positiiviseen riittää ihan Kiitos! tai Kiitos kaupoista! Omalta kohdalta on muutama palaute jäänyt saamatta, vaikka kaupat ovat hyvin menneetkin - ainakin omalta osin.

Palautteita jättää antamatta myös tyypit jotka on aktiivisia myyjiä/ostajia. Ja tuntuu että se palautteiden antamattomuus lisääntyy koko ajan. Nythän voi antaa vaikka kaikille kerralla palautteen niin en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Ja siis itselläni on reilu 140 positiivista palautetta, mutta silti ärsyttää kun palaute jää saamatta. Lähinnä sen takia että jään miettimään että oliko ostaja tyytymätön tuotteeseen tai onko jokin muu vialla. Itselleni kelpaa palaute "tyhjänäkin", ei siihen ole pakko mitään ylistyslauluja kirjoittaa.

Palautteita jättää antamatta myös tyypit jotka on aktiivisia myyjiä/ostajia. Ja tuntuu että se palautteiden antamattomuus lisääntyy koko ajan. Nythän voi antaa vaikka kaikille kerralla palautteen niin en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Ja siis itselläni on reilu 140 positiivista palautetta, mutta silti ärsyttää kun palaute jää saamatta. Lähinnä sen takia että jään miettimään että oliko ostaja tyytymätön tuotteeseen tai onko jokin muu vialla. Itselleni kelpaa palaute "tyhjänäkin", ei siihen ole pakko mitään ylistyslauluja kirjoittaa.

No just näin!

Ja muutenkin kun nykyään surffataan koko ajan kännykälläkin niin vaikeaa uskoa että se tyyppi ei sen kauppatapahtuman jälkeen enää ikinä kävisi netissä ja voisi silloin siellä ollessaan antaa sen palautteen. Varmaan moni huutikseen tunnukset omistava käy useamman kerran elämässään siellä huuto.netissäkin, jolloin sen palautteen voi antaa. Kun siinä kestää sen puoli sekuntia kun klikkaat positiivista, mutta aloittelevalle kauppiaalle se voi olla tärkeät puoli sekuntia.

Ihan siksi etten muista. Ei mulla tule mitään " sinulla on palautteita antamatta" viestiä silmien eteen jos en erikseen mene sinne omat tiedot sivulle eikä siellä tule käytyä kuin silloin kun jättää ilmoitusten.

meitisillä kaks lippua finnkinon näytöksiin? Voinko myydä? Itse en pääse helsinkiin.

voitin netissä. En yleensä osalllistu nihin kilpailuihin mutta näköjään olin voittanut.

Jos en anna palautetta, yleensä kaupoissa on ollut jotain vikaa mutta kostopalautteen pelossa en uskalla antaa rehellistä palautetta. Jos joku vielä uskaltaa sen jälkeen ahdistella palautepyynnöllä (kuten eräs urpo tekstiviestillä!) laitan positiivisen ilman kommenttia.

Jos mä kerran viiteen vuoteen eksyn huutonettiin jotain ihan ostamaankin, niin unohdan kyllä koko sivun samantein.. Ei mua kiinnosta mennä mitään palautteita antamaan.

[QUOTE="...";27166484]Jos mä kerran viiteen vuoteen eksyn huutonettiin jotain ihan ostamaankin, niin unohdan kyllä koko sivun samantein.. Ei mua kiinnosta mennä mitään palautteita antamaan.[/QUOTE]

Älä sitten käytä koko paikkaa, jollet edes paria klikkausta jaksa tehdä lisää.

Yhteistyössä