Morriganin oma ketju

[QUOTE="MMM";27151504]Selvä, mutta olen "jonossa" Sitten kun kerkeät. Odotan mielenkiinnolla, jotenkin minulla on jo valmiiksi sellainen tunne että kerrot jotain täsmentävää, jos näet silloin niin ei luulisi pelkkää harmaata olevan. Mutta en pety jos ei aina onnistu. Palataan asiaan.[/QUOTE]

Palaillaan! :)

:ashamed: Joskus on vahingossa kaynyt niin, mutta nykyaan en enaa kerro mitaan pyytamatta. Mutta toisaalta on myos heita, jotka osaavat pyytaa muulla tavalla, mutta heidat mina tunnen ja tiedan, mista onkyse.
Tuleeko koskaan edes kiusaus kertoa? Mainita sivulauseessa tai vihjata jotenkin?

Äh, minulla oli yksi asia mistä piti kysyä, mutta nyt alkaa vähän huone pyöriä silmissä päänsäryn vuoksi. Ehkei ole ihan niin tärkeää, ei varsinaisesti liittynyt edes tähän ketjuun vaan neurologiaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27151530:
Tuleeko koskaan edes kiusaus kertoa? Mainita sivulauseessa tai vihjata jotenkin?

Äh, minulla oli yksi asia mistä piti kysyä, mutta nyt alkaa vähän huone pyöriä silmissä päänsäryn vuoksi. Ehkei ole ihan niin tärkeää, ei varsinaisesti liittynyt edes tähän ketjuun vaan neurologiaan :D
Arvaa vain tuleeko!! Varsinkin, jos on terveydesta kyse... mutta teen kaikkeni, etten kerro, ellen ole varma, etta henkilo haluaa kuulla asian. Joskus olen tainnut kylla sanoa tyyliin "ootko tullu ajatelleeks, etta..."

Yrita saada paansarky pois (saako auttaa?) ja tama ei ole mitenkaan kiinteasti yhden tai edes viiden aiheen ketju, eli kysy vain. :D

Yrita saada paansarky pois (saako auttaa?) ja tama ei ole mitenkaan kiinteasti yhden tai edes viiden aiheen ketju, eli kysy vain. :D

Kaikki apu on tervetullutta, tämä on jatkunut enemmän tai vähemmän kaksi viikkoa. Hienoa huomata, että vaikka tiedostaa että nyt on kyse stressistä, se ei silti vähennä särkyä. Epäreilua :D

Mun täytyy keskittyä siihen toiseen asiaan vähän enemmän, nyt tosiaan alkaa vähän kieputtamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27151564:
Kaikki apu on tervetullutta, tämä on jatkunut enemmän tai vähemmän kaksi viikkoa. Hienoa huomata, että vaikka tiedostaa että nyt on kyse stressistä, se ei silti vähennä särkyä. Epäreilua :D

Mun täytyy keskittyä siihen toiseen asiaan vähän enemmän, nyt tosiaan alkaa vähän kieputtamaan.
Hengita. Kunnolla pallealla. Kun ihmiseen sattuu, hengitys muuttuu pinnallisemmaksi, vaikka pitaisi hengittaa syvempaan ja rentoutua. Laitan vahan lievitysta tulemaan.

"vieras"
Eipä taida kyseinen ihminen nähdä muutakuin kaksplussan sivut silmillään ja virneen omilla huulillaan. Nyt taisi tulla liikaa pyyntöjä ihmisiltä kun, oho, "nyt ei onnistu..olen väsynyt" Ja parin päivän tauko palstalta tekee ihmeitä ihmisille, jotka kuumeisesti odottaa tätä hölynpölyä. Vallan tunne, vai jokin muu? Ajaako se ihmisen tekemään tällaista netissä? Nyt ihmiset tosiaan odottavat ja tämä tyyppi hieroo käsiään yhteen ja vastustaa kiusausta tulla taas huijaamaan, täytyyhän hänen ylhäisyyttä odottaa, niin mielenkiinto pysyy yllä.
Itse näen kanssa näyn tästä Morriganista, joku joskus taannoin syrjitty ihminen joka hakee huomiota ja suosiota tällätavoin. Pienessä päässään alkanut myös itse kuvitella jo todeksi tätä hänen kykyään :D Siinä, ole hyvä. Aika voimakas näky tuli kieltämättä. Ugh, olen puhunut, olen sääpöllö, saa kysyä myös sääennustuksia!

Ylihuomenna on taas matkustettava, alkaa fokus olla liian hajallaan muihin hommiin. :) Pakata pitaisi, pitaisi paattaa, mitka jutut jattaa tanne kotiin ja mitka ottaa mukaan toiseen kotiin, aikataulut tsekata ja hankkia kyyti lentokentalta kotiin jne.

En kuitenkaan hylkaa tata ketjua. Jos minulle ilmaantuu sopivia hetkia, yritan vastailla ja katsoa halukkaille. Muuten voin ainakin piipahtaa juttelemaan mukavia. :D

Meissa on paljon yhteista .Rautateissa ja minussa , Olemme molemmat suoria ja hyvalla perustuksella.
Luotettavia ja vakaita.
Ihanasti sanottu! :heart:

Taalla on vuosittain nayttely, joka on kuulemma pakko kayda katsomassa. Aika vakuuttavaa, pakko myontaa. Itse pidin eniten isoista, hoyrykoneella toimivista malleista. Uskomatonta, etta joku on laittanut niin paljon aikaa ja rakkautta pienoismalleihin!

Yhteistyössä