Morriganin oma ketju

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27149210:
Jos jossain vaiheessa rummuttelet muille, niin pistätkö tulemaan mullekin jotain - en kuole ilman, mutta tänään kiristettiin hammasrautoja ja kipu on koko ajan. Kiitos. :)
Aivan varmasti laitan. Tuossa puolen tunnin sisalla, veikkaan. :)

Hei taasen Morrigan! Näin sinut eilen erään vanhan kirkon yllä. En ainakaan huomannut että olisit ehtinyt katsomaan minun suuntaan. Ymmärrän kyllä. En ole Minni harmaana vaan se on Minni-Hiiri, en koskaan kirjoita harmaana. Olen aina Minni:). Olisin otettu jos voisit katsoa minulle. Kaikkea hyvää sinulle.

"hämmentynyt"
Miksi ihmeessä tämän ketjun lukeminen laittoi minulta yhden yön sekaisin? Olen pannut kovasti hanttiin sille, että tiedän joskus asioita ennalta. Pääsinkin siitä jokseenkin eroon. Mutta kun luin tämän, "kyky" palasi. Kyky lainausmerkeissä siksi, etten koe sitä mitenkään lahjana. Kaiken kukkuraksi voisin vannoa, että poikani on kuten minä. Sekin selvisi tuona yönä.

Hei taasen Morrigan! Näin sinut eilen erään vanhan kirkon yllä. En ainakaan huomannut että olisit ehtinyt katsomaan minun suuntaan. Ymmärrän kyllä. En ole Minni harmaana vaan se on Minni-Hiiri, en koskaan kirjoita harmaana. Olen aina Minni:). Olisin otettu jos voisit katsoa minulle. Kaikkea hyvää sinulle.
*ojentaa jonotusnumeron* :)

Taalla on iltapaiva meneillaan ja kunhan mies vapautuu tyohommistaan, lahdemme asioita hoitamaan kaupungille. En osaa sanoa, koska olen jalleen sopivassa iskussa katsomaan tai muuten tyoskentelemaan, mutta ilmoittelen kylla.

[QUOTE="hämmentynyt";27151387]Miksi ihmeessä tämän ketjun lukeminen laittoi minulta yhden yön sekaisin? Olen pannut kovasti hanttiin sille, että tiedän joskus asioita ennalta. Pääsinkin siitä jokseenkin eroon. Mutta kun luin tämän, "kyky" palasi. Kyky lainausmerkeissä siksi, etten koe sitä mitenkään lahjana. Kaiken kukkuraksi voisin vannoa, että poikani on kuten minä. Sekin selvisi tuona yönä.[/QUOTE]

Lahja tai ei, se on ja jos se on, sita ei pida tukahduttaa. Nain mina ajattelen. Kukin tekee sita, mita osaa.

[QUOTE="hämmentynyt";27151410]Eikö sinua epäilytä lahjan alkuperä tai pelota yhtään, mitä siihen liittyy? Olisin levollisempi, jos tietäisin, mistä tieto tulee.[/QUOTE]

Minun maailmankatsomukseni mukaan ei ole syyta epailla. Tietenkin joskus hieman pelottaa vastuu, mutta niinhan se on bussikuskeillakin, luulen ;) Tieto, josta puhut, on jo ymparillamme, kaikki vain eivat samalla tavalla pysty tunnistamaan, nakemaan tai lukemaan sita, ei siina ole sen mystisempaa taustalla. Vain eri taajuudelle virittaytynyt mieli tai miksi sita haluaakaan kutsua. Joku haistaa hajut voimakkaammin ja tarkemmin, joku nakee savyerot selvemmin,joku kuulee korkeampia aania, joku aistii tunnelman ihmisen ymparilla.

"MMM"
Joes näet MINUSTA jotain, niin tulen lentämään perseelleni. Sillä samassa huoneessa istuva mieheni ei näe tätä, mitä nyt on. Haluaisin myös kuulla, mitä on tulossa, mutta en tiedä onko se mahdollista.

[QUOTE="MMM";27151479]Kyllä riittää, minä tulen mielenkiinnolla mukaan jonoon. Jos ei tule näkyä näin voimakkaasta tilasta, niin todella harmi. Tosiaankin minä olen tässä läsnä ja koen juuri jotain todella voimakasta. Näetkö?[/QUOTE]

Nyt en halua nahda. Taytyy pitaa huoli omasta jaksamisesta ja rajoittaa nakemista valilla. Olen eilen tyoskennellyt aika paljon ja tanaankin ehtinyt rumpusession pitaa ja arki on myos hoideltava. :)

"MMM"
Nyt en halua nahda. Taytyy pitaa huoli omasta jaksamisesta ja rajoittaa nakemista valilla. Olen eilen tyoskennellyt aika paljon ja tanaankin ehtinyt rumpusession pitaa ja arki on myos hoideltava. :)
Selvä, mutta olen "jonossa" Sitten kun kerkeät. Odotan mielenkiinnolla, jotenkin minulla on jo valmiiksi sellainen tunne että kerrot jotain täsmentävää, jos näet silloin niin ei luulisi pelkkää harmaata olevan. Mutta en pety jos ei aina onnistu. Palataan asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27151495:
Katseletko sellaisia ihmisiä, jotka eivät sitä erikseen sanallisesti pyydä?
:ashamed: Joskus on vahingossa kaynyt niin, mutta nykyaan en enaa kerro mitaan pyytamatta. Mutta toisaalta on myos heita, jotka osaavat pyytaa muulla tavalla, mutta heidat mina tunnen ja tiedan, mista onkyse.

Yhteistyössä