Ja muuten, niiden mll:n tai muidenkaan lastenhoitajien ei tarvi olla sukua...Eipä tässä lähellä muuta sukua ole.
Jep, pieni tauko on selvästi liikaa pyydetty. Tiedänpähän ensikerralla olla pyytämättä.
Ja muuten, niiden mll:n tai muidenkaan lastenhoitajien ei tarvi olla sukua...Eipä tässä lähellä muuta sukua ole.
Jep, pieni tauko on selvästi liikaa pyydetty. Tiedänpähän ensikerralla olla pyytämättä.
No hyvä, otetaan sitten pari kaveria, jotka eivät ole koskaan vaippaa vaihtaneet. Tai pyydetään taaperoiden vanhempia laittamaan omansa hoitoon, ttä jaksavat katsoa kahden vieraan perään.Ja muuten, niiden mll:n tai muidenkaan lastenhoitajien ei tarvi olla sukua...
Syytön mä siihen olen, jos te elätte tyhjiössä ilman ystäviä, kavereita, sukulaisia.Kuten kuka? Muuta sukua nyt ei vaan ole lähellä eikä varaa palkata hoitajia. Jos sinä sieltä raahaudut niin tervetuloa vaan, sinä kun varmasti pärjäät.
Hensinki, Katajanokka. Olen se helvetin väsynen näköinen nainen oranssissa tukassa.Syytön mä siihen olen, jos te elätte tyhjiössä ilman ystäviä, kavereita, sukulaisia.
Ja joo, olen itse asiassa ihan satavarma, että pärjäisin pari tuntia sinun lastesi JA omieni kanssa (2 kk, 6 v, 8 v). Anna osoite niin tulen joku päivä lapsenvahdiksi
Ok, suunnistan teille vauvan itkun perusteella, se kuulunee kauas.Hensinki, Katajanokka. Olen se helvetin väsynen näköinen nainen oranssissa tukassa.
Itseasiassa se vaipanvaihtokaan ei ole kaikille niin hirveän vaikeaa kuin sinulle... Meilläkin on lapsettomat kaverit oppineet tuon sujuvasti kertayrittämällä. Ja esim silloin kun kakkonen oli 6kk, vaativa vauva (myöhemmin selvisi autismi ja kevitysviive, itse epäilen että tuolloin kärsi refluksistakin) ja esikoinen alle 2v kehitysvammainen taapero heitä tuli hoitamaan illaksi kaveripariskunta niin ikään alle 2v lapsi mukana ja vaimo viimeisillään raskaana. Niin ja ilta meni loistavasti, kaikki kolme lasta nukkuivat hyvissä ajoin ja aikuisetkin kerkesivät rentoutua.No hyvä, otetaan sitten pari kaveria, jotka eivät ole koskaan vaippaa vaihtaneet. Tai pyydetään taaperoiden vanhempia laittamaan omansa hoitoon, ttä jaksavat katsoa kahden vieraan perään.
Ok, kiva. Jäänkin odottelemaan.Ok, suunnistan teille vauvan itkun perusteella, se kuulunee kauas.
Aika moneen mitä jätit väliiin. Plus niihin mihin oksensit tota marttyripaskatekstiä ilman mitään sanomaa.Mihin sitten haluat vielä vastauksen?
20 vuotiailta harvemmin hirveästi heruu kiinnostusta vaipan vaihtoon tai mihinkään muuhunkaan.Itseasiassa se vaipanvaihtokaan ei ole kaikille niin hirveän vaikeaa kuin sinulle... Meilläkin on lapsettomat kaverit oppineet tuon sujuvasti kertayrittämällä. Ja esim silloin kun kakkonen oli 6kk, vaativa vauva (myöhemmin selvisi autismi ja kevitysviive, itse epäilen että tuolloin kärsi refluksistakin) ja esikoinen alle 2v kehitysvammainen taapero heitä tuli hoitamaan illaksi kaveripariskunta niin ikään alle 2v lapsi mukana ja vaimo viimeisillään raskaana. Niin ja ilta meni loistavasti, kaikki kolme lasta nukkuivat hyvissä ajoin ja aikuisetkin kerkesivät rentoutua.
Onneksi oma kaveripiiri ei ole yhtä onnettomia tumpeloita kuin teillä tuntuu olevan. Varsinkin kun kummankin suvut asuu eri maassa.
ite oot osasi valinnut. Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta. Älä vaan te lisää lapsia kun 2 kanssa noin vaikeaa. Mieskin aina muka töissä, suhde sillä on!Ai, oikeesti?
Onneksi sentään ei ole mitään taukoja luvassa, ettei vain pääse kierre löystymään. Tasaisesti vain paskaa niskaan niin kyllä se paskakin alkaa maistua.
Teillä on siis joku hieno ravintolaillallinen uusine juhlavaatteineen suunnitelmissa mutta ei varaa maksaa lastenhoitajaa muutamaksi tunniksi? Eikä tuttavapiiristä löydy avuksi ketään vaipanvaihtotaitoista eikä mikään muu tapa viettää sitä kahdenkeskeistä aikaa onnistu...Miehellä paska palkka, Helsingissä vuokra korkea eikä kotiäidin tuloilla kovin leveästi elä. i ole ei.
Tuossaon kyllä kehittelemisen arvoinen juttu.No hyvä, otetaan sitten pari kaveria, jotka eivät ole koskaan vaippaa vaihtaneet. Tai pyydetään taaperoiden vanhempia laittamaan omansa hoitoon, ttä jaksavat katsoa kahden vieraan perään.
Jep, Casa largo hienoine tapaksineen, joo. Ruokaan ehkä olosikin varaa, muttei hoitajaan siihen lisäksi.Teillä on siis joku hieno ravintolaillallinen uusine juhlavaatteineen suunnitelmissa mutta ei varaa maksaa lastenhoitajaa muutamaksi tunniksi? Eikä tuttavapiiristä löydy avuksi ketään vaipanvaihtotaitoista eikä mikään muu tapa viettää sitä kahdenkeskeistä aikaa onnistu...
Nojaa, kakskymppiset on kuitenkin ihan ihmisiä keillä on aivot, ja uusien asioiden oppiminen sujuu. Jopa näiden huippuvaikeiden kuten vaipanvaihto.20 vuotiailta harvemmin hirveästi heruu kiinnostusta vaipan vaihtoon tai mihinkään muuhunkaan.
Mitähän se muu ajateltava mahtaa olla, tämän ketjun perusteella? Uskoakseni virkistävämpiä ajtuksia sait muualta.Joo no, helpottaa kummasti, kun on jotain muuta ajateltavaa, kuin sen itkun koreuden vaihtelut yms.
Minä olisin ollut onnessani jos sukulaiset olisivat pyytäneet lapsenvahdiksi. Minä, poikakaveri ja vauva <320 vuotiailta harvemmin hirveästi heruu kiinnostusta vaipan vaihtoon tai mihinkään muuhunkaan.