Wilbe
Mä olisin testannut nyt vasta pp14 ellen olisi saanut vihiä nousseesta HCG:stä. Nyt ja aikaisemmin kun olen ottanut testaukseen varaslähdön, niin olen testannut ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Kai siinä on se riski, että testi näyttää plussaa, vaikka kunnon kiinnittymistä ei olisi. Sen takia testailen nyt päivittäin, että näen vahvistuuko plussa, vai oliko se tosiaan joku kiinnittymisyritys. Kai silloin pp14 tulos olisi paljon varmempi.
Muistaakseni mulle määrättiin sitä just endometrioosin takia, hillitsemään tulehdusta. Mulla määrättiin se jo joskus 2009, joten en niin tarkkaan muista. Klexanea jouduin piikittämään hyperstimulaation sairaalassa ja siitä saa kuulemma tosi helposti mustelmia kun ohentaa verta. Olen itsekin ihan mustelmilla mahasta, kyynärtaipeista ja ranteessa on ihan hervoton mustelma kun eivät saaneet tippaa ekalla yrityksellä..Miten sulle selitettiin dexametasonin käyttö?
Mä olisin testannut nyt vasta pp14 ellen olisi saanut vihiä nousseesta HCG:stä. Nyt ja aikaisemmin kun olen ottanut testaukseen varaslähdön, niin olen testannut ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Kai siinä on se riski, että testi näyttää plussaa, vaikka kunnon kiinnittymistä ei olisi. Sen takia testailen nyt päivittäin, että näen vahvistuuko plussa, vai oliko se tosiaan joku kiinnittymisyritys. Kai silloin pp14 tulos olisi paljon varmempi.
Viimeksi muokattu: