[QUOTE="Vieras";27154991]Jaa, no mulla lapset 3v ja 1,5v ja päivät yleensä kuluu vauhdilla.
Aamupalan jälkeen puistoon/kerhoon/muuten vaan ulos, joskus kaupungille/shoppailemaan.
Kotiin kaupan kautta, lounasta ja lapset nukkumaan. Sillä aikaa teen mitä nyt tarttee tainolen vaan.
Päikkärien jälkeen oleillaan, tehdään päivällistä ja syönnin jälkeen koirna kanssa lenkille. Sitten ollaan joko ulkona/kerhossa tai kahvitellaan kavereiden kanssa joko meillä tai niillä.
Siiten onkin iltapala aika, mies tulee kotiin ja leikkii lasten kanssa. Mä siivoilen, lapset nukkumaan...
Siinähän se menee. Avainsana viihtymiseen on se, että lähtee pois sieltä kotoa/kotipihalta ja tapaa ihmisiä.[/QUOTE]
Mies tulee kotiin vasta iltapalalle? Voi kauhea, musta tuntu että siihen neljään asti on ikuisuus! Senkö takia miehen pitää painaa niin pitkää päivää, että sinä voit hoitaa lapsia kotona? Vai miksi miehen työpäivä on noin pitkä, jos saan kysyä?
Meille on tosi tärkeää, että myös mies ehtii oleilla lasten kanssa ja siksi on viimeistää puol 5 kotona joka päivä. Itsekin olen nyt töissä, neljältä viimeistään olemme lapsen kanssa kotona.