Aaahhh. Ammattivalittaja uudella nikillä.Eiköhän anneta olla, ei mulla edes ole mitään päälle pantavaa
Aaahhh. Ammattivalittaja uudella nikillä.Eiköhän anneta olla, ei mulla edes ole mitään päälle pantavaa
Ei ole mitään päälle pantavaa?!Eiköhän anneta olla, ei mulla edes ole mitään päälle pantavaa
SPinttina oli se, ettei ole kahta hoitajaa. Sitten kun tilaisi tuolta 2 hoitajaa muutamaksi tunniksi, se vois ihyvinkin kaataa. Mies opiskelee yliopistossa ja minä olen kotiäitinä, ei hirveän suuret tulot ole.Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27153566:Sää tässä teet sen ison ongelman. Jos tosissas haluisit miehes kanssa kahdenkeskistä aikaa niin tilaisit vaikka MLL hoitajan, se ei taloutta kaadu. Tämän ketjun lukeneena olen vaan kun on miehenkaa koska vaan kahdenkeskistä aikaa ja yhteisiä kauppa reissuja kahdesta, koti-iltoja ym..
Mä nyt en tahdo tinkiä sen 1v. päivärytmistä sen takia, että itse menen jonnekin miehen kanssa syömään. En mä pysty opastamaan toista hampaiden harjauksessa, kun toinen itkee vieressä, mutta jos teille siinä ei ole ongelmaa niin good for you.Miten niin ei oikeesti pärjää kun 2 hoitajaa? Sä teet tästä nyt tosi vaikeen homman, vaikka ihan varmasti monet pärjäis yksin sun lasten kanssa. Minä esim. pärjäsin yksin vauvan, 1 veen ja 3 veen kanssa monta päivää. 3v uhmas ja huusi, 1v oli ehkä se helpoin, vauva itki ja piti kanniskella koko ajan. Silti selvittiin. Kyllä sen vauvan voi hetkeksi laskea ja pestä toisen hampaat. Kylpy ei ole pakko joka ilta. Vähän nyt järkeä peliin sulla itelläskin.
No sitten sä et voi mennä miehesi kanssa mihinkään.Mä nyt en tahdo tinkiä sen 1v. päivärytmistä sen takia, että itse menen jonnekin miehen kanssa syömään. En mä pysty opastamaan toista hampaiden harjauksessa, kun toinen itkee vieressä, mutta jos teille siinä ei ole ongelmaa niin good for you.
Voi vittu, mitä paskaa! Muuta ketjua ei jaksa kommentoida...Eivät varmaan ole mitään viettäneet vauvan sairaalassa ollessa, käsittääkseni eivät saa siellä 24/7 olla muutenkaan? Ei silloin saanut sille 1-vuotiaalle hoitajaa ja latailla akkuja? Sen sijaan nyt kotiin tulleen, koliikkisen vauvan joka on jo elämässään paljon kärsinyt, vipataan heti hoitoon? Ymmärrän että väsyttää, mutta lapsen tarpeet tulevat ennen vanhempien tarpeita.
Siis jos se mummo on jo tulossa niin eikö silloin riitä se yksi palkattu hoitaja lisäksi?SPinttina oli se, ettei ole kahta hoitajaa. Sitten kun tilaisi tuolta 2 hoitajaa muutamaksi tunniksi, se vois ihyvinkin kaataa. Mies opiskelee yliopistossa ja minä olen kotiäitinä, ei hirveän suuret tulot ole.
Ei 24/7, mutta tuossa iltahärdellissä kyllä.Minäkään en voi kyllä uskoa, että aikuinen ihminen ei kahden lapsen kanssa pärjäisi.
Siis oikeastiko teitä on siellä kotona 2 aikuista 24/7?
Kuluneen vuoden aikana olen ollut mm. raskaana, joten ei, en ole ostanut hienompia vetimiä vaan sellaisia, jotka menevät päälle.Ei ole mitään päälle pantavaa?!
Vaikka 1v hääpäivä oli koko vuoden tiedossa ja tätä kyseistä kahdenkeskistä aikaa olit jo puoli vuotta suunnitellut?
No mitä sä olisit laittanut päälle jos mummo olisi tullutkin sen toisen vahdin kanssa???Kuluneen vuoden aikana olen ollut mm. raskaana, joten ei, en ole ostanut hienompia vetimiä vaan sellaisia, jotka menevät päälle.
No missä vetimissä olisit sitten mennyt miehesi kanssa syömään jos tuo alkuperäinen lapsenvahti ei olisi perunut?Kuluneen vuoden aikana olen ollut mm. raskaana, joten ei, en ole ostanut hienompia vetimiä vaan sellaisia, jotka menevät päälle.
Miten peset aamulla lapsen hampaat? Ai niin se vauva varmasti nukkuu vielä sillon kun sen aika on.......monta ihmistä tarvitset jos joskus joudut laittamaan lapset hoitoon ja viemään ne jo aikasin...hmmm...luulitko aiemmin että pystyt samaan kuin ennen lapsia. Tuskin olet ainut jolla joskus vaikeaa.....herää nainen valituksinesi!!!!Ei 24/7, mutta tuossa iltahärdellissä kyllä.
Olen tässä pari viikkoa kyllä etsinyt päälle pantavaa, ja olisin sen ostanut, ellei tässä olisi käynyt näin.No missä vetimissä olisit sitten mennyt miehesi kanssa syömään jos tuo alkuperäinen lapsenvahti ei olisi perunut?
Vai onko nyt kyse siitä että oikeasti et haluamisestasi huolimatta ole valmis lähtemään ulos ilman lapsia ja yrität vain keksiä jotain muita ketä syyttää tilanteesta? Helpompi olla siis ärsyyntynyt jollekin toiselle ihmiselle tai käytännönesteelle mikä pilaa tuon merkkipäivän vieton kuin vain myöntää itselleen ettei minusta olekaan siihen.