Ihmettelen samaa! Viimeistään viideltä pitää lopettaa kahvittelu.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149771:Eikä mene yöunet? : /
Ihmettelen samaa! Viimeistään viideltä pitää lopettaa kahvittelu.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149771:Eikä mene yöunet? : /
Aha :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27149774:Yöunet? Keskellä päivää juodusta kahvista? Vasta joskus kuuden seitsemän tunnin päästä pitää mennä nukkumaan.
Mitä merkkiä itse nyt juot ja mikä on suosikkimerkkisi?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149733:Tosi paha kyllä sanoa, kun kun... Itse pidän aika voimakkaista ja täyteläisistä punaviineistä, mutta jos ei punkku maistu, niin tuskin kannattaa aloittaa haastavimmasta päästä.
Niitä on niin hirveen moneen makuun. :snotty:
Aikuinenhan ei ole leikki ikäinen?Lidl:n mansikkakeittoa lasissa. Tekis mieli cokista, mutta kukaan ei tänään ole käynyt kaupassa. Meno ei niin kauhean luja enää tässä vaiheessa. Vauva tuossa lattialla ja mies lukemassa iltasatua kahdelle leikki-ikäiselle.
MiksiLasissa ei oo enää mitään, tölkissä on päärynäsiideriä.
Väsy ja surullinen olo.
:hug:Perhe menetti läheisen ja tässä ollaan jouvuttu hoitamaan järjestelyitä ja tärkeitä paperiasioita koko viikon ja ens viikolla jatkuu. : /
Kiitos, tsemppiä gradun tekemiseen.:hug:
Mulla lasissa peruslaageria ja nenän edessä gradutiedosto. Vielä 500 merkkiä ennen kuin voi mennä nukkumaan. Sniff.
500 sanaa, ei merkkiä! :O:hug:
Mulla lasissa peruslaageria ja nenän edessä gradutiedosto. Vielä 500 merkkiä ennen kuin voi mennä nukkumaan. Sniff.
Kiilaan tähän väliin, vaikka kysymys ei ollutkaan minulle osoitettu. Mutta siis noviisille carmenère ja shiraz ovat ne rypäleet, joista kannattaa lähteä liikkeelle.Olisiko Liliillä suosituksia noviisille punaviiniksi? En ole oikein koskaan oppinut juomaan, vaikka yritystä on ollut.
Nou nou. Liian epätasaista, moni carmenere on ihan kuraa. Shiraz/syrah on tosiaan helppo.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27150557:Kiilaan tähän väliin, vaikka kysymys ei ollutkaan minulle osoitettu. Mutta siis noviisille carmenère ja shiraz ovat ne rypäleet, joista kannattaa lähteä liikkeelle.