En löytänyt tällaista perinteistä perjantaiketjua. Kaikki viinisiepot, kaljankittaajat ja limukkafanit mukaan.
Limsaa onMitä se on? Limsaa? Kuvittelisin että Angry Birds -merkillä ei ehkä viiniä myydä - vielä.
Olisiko Liliillä suosituksia noviisille punaviiniksi? En ole oikein koskaan oppinut juomaan, vaikka yritystä on ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149690:Punaviini, Australiasta asti lennätetty Liliin lasiin.
Et ole ainut, oon jo monessa ketjussa kuullut. Pitää ehkä vaihtaaCokista, pian menos yövuoroon.. btw mut katon aina tota sun avatartas et siinä on Marge Simpson Jotenki sivusilmällä muka näen niin...
Tosi paha kyllä sanoa, kun kun... Itse pidän aika voimakkaista ja täyteläisistä punaviineistä, mutta jos ei punkku maistu, niin tuskin kannattaa aloittaa haastavimmasta päästä.Olisiko Liliillä suosituksia noviisille punaviiniksi? En ole oikein koskaan oppinut juomaan, vaikka yritystä on ollut.
Lähinnä joulupöydässä tulee nykyään juotua tai sitten kun "kaikki muu on loppu" eli ei hirveän hyvät lähtökohdat ole ollut tähän harjoitteluun.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149733:Tosi paha kyllä sanoa, kun kun... Itse pidän aika voimakkaista ja täyteläisistä punaviineistä, mutta jos ei punkku maistu, niin tuskin kannattaa aloittaa haastavimmasta päästä.
Niitä on niin hirveen moneen makuun. :snotty:
Ei kannata pakottautua. Valkoviinit, kuohuviit ja shampanja kantaa tosi pitkälle.Lähinnä joulupöydässä tulee nykyään juotua tai sitten kun "kaikki muu on loppu" eli ei hirveän hyvät lähtökohdat ole ollut tähän harjoitteluun.
Eikä mene yöunet? : /Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27149720:Ei mitään Jospa keittäis kahvia?
Yöunet? Keskellä päivää juodusta kahvista? Vasta joskus kuuden seitsemän tunnin päästä pitää mennä nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149771:Eikä mene yöunet? : /