Maastonakki Mikä se on?sitku vapaata mää oon kyl ihan kyllästyny tohon nikkiin enkä ees kauheesti tykkää itse juomastakaan, mut kai se parempi on kuin maastonakki jonka meinasin ensin laittaa :ashamed:
Maastonakki Mikä se on?sitku vapaata mää oon kyl ihan kyllästyny tohon nikkiin enkä ees kauheesti tykkää itse juomastakaan, mut kai se parempi on kuin maastonakki jonka meinasin ensin laittaa :ashamed:
LälläsläätäOkei, lissää popparia siis....opcorn:opcorn:
Emmää tiä luin sen vaan jostain ja aattelin että siinäpä vasta nikkiMaastonakki Mikä se on?
Siis oikeesti...tollanen määrä popparia..mahtaa janottaa...:OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149315:Mitä te vedätte? :O
opcorn: opcorn: opcorn: opcorn: opcorn: opcorn: opcorn:
Totta! Siinäpä vasta nikki.Emmää tiä luin sen vaan jostain ja aattelin että siinäpä vasta nikki
Ei tarvii vetää mitää, syntymähullu katoAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149315:Mitä te vedätte? :O
opcorn: opcorn: opcorn: opcorn: opcorn: opcorn: opcorn:
Tää niinku yritti harhauttaa vai...ei onnistunut...:xmas:Ei tarvii vetää mitää, syntymähullu kato
*juonii*Tää niinku yritti harhauttaa vai...ei onnistunut...:xmas:
Joo ootas kohta..........................................................................................Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149517:Mua ei harhauta mikään. Tänään.
Ihme juttu ne tapetut tunnukset - olit varmaan ylläpidon silmissä uhka. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27149538:Vaan otsikon lukeneena voin kertoa että ette ole kerrassaan mitään. Miä olen niin tylsä vosu että ne tappo miun käyttäjätunnuksenkin ihan lupaa kysymättä
Täällä ei tylsätkään vosut pärjää.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27149538:Vaan otsikon lukeneena voin kertoa että ette ole kerrassaan mitään. Miä olen niin tylsä vosu että ne tappo miun käyttäjätunnuksenkin ihan lupaa kysymättä
Kyllä, tuo on niin ylimaallisen tyhmä loinen että poistetaan se, plimAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149548:Ihme juttu ne tapetut tunnukset - olit varmaan ylläpidon silmissä uhka. :xmas:
Eeeeeiii, tyhmät on just sitä mistä ylläpito tykkää. Me nimittäin täytetään palsta turhuuksilla ja luodaan turhia klikkauksia. :xmas: Mutta sua pidettiin uhkana, kun olet varmaan ollut ovela ja jekku ja juoni. Olet selvästi aiheuttanut pahennusta ja epäluuloja.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27149561:Kyllä, tuo on niin ylimaallisen tyhmä loinen että poistetaan se, plim
Älä, tuossa oli jo puolet liikaa salaliitoteoriaa miun pienille savolaisille aivoille Mutta nais ty sii juu ool taas sitten niin =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149580:Eeeeeiii, tyhmät on just sitä mistä ylläpito tykkää. Me nimittäin täytetään palsta turhuuksilla ja luodaan turhia klikkauksia. :xmas: Mutta sua pidettiin uhkana, kun olet varmaan ollut ovela ja jekku ja juoni. Olet selvästi aiheuttanut pahennusta ja epäluuloja.
Jatkanko.
Ajatelkaas jos joka klikkaus maksais 5-10 senttiä. Tulis tuohta mammikselle.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149580:Eeeeeiii, tyhmät on just sitä mistä ylläpito tykkää. Me nimittäin täytetään palsta turhuuksilla ja luodaan turhia klikkauksia. :xmas: Mutta sua pidettiin uhkana, kun olet varmaan ollut ovela ja jekku ja juoni. Olet selvästi aiheuttanut pahennusta ja epäluuloja.
Jatkanko.
Kyllä vaan.Ajatelkaas jos joka klikkaus maksais 5-10 senttiä. Tulis tuohta mammikselle.
Emmää tiä luin sen vaan jostain ja aattelin että siinäpä vasta nikki