I'm gonna get that classy too...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27147882:Illalla jaksaa vielä paremmin. :saint:
I'm gonna get that classy too...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27147882:Illalla jaksaa vielä paremmin. :saint:
Höpöhöpö täällä kukaan mitään kuokkimassa oo...paitsi hautaa tälle ketjulle.:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27148596:Nyt vasta tajusin yhden jutun, olenko kuokkimassa sisäpiirin ketjussa? Täällähän oli joku vuosi sitten Ketjuntappaja-ketju, oma piirinsä siinä kai pyöri. Mutta ei auta, tässä mä nyt olen tappamassa tätä ketjua. :vampire:
:snotty:
Cheers, mate!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27149054:
Ja nyt meinasit teurastaa tänkin....katsotaan kuis käy?:vampire:Tapoin taas ton prinsessa-ketjun.
Don't be so sure about it....:hug:Ei kuulkaas onnistu.nii :vampire:
Hieno homma..mutta mä passaan tähän väliin...ihan varmuuden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27149156:Johan on mielenkiintoista luettavaa, parasta pitkiin aikoihin Mä otan nyt osani
Nii juu, ettei vaan vahingossakaan kävis vahinkoHieno homma..mutta mä passaan tähän väliin...ihan varmuuden vuoksi.
NiMenomaan!:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27149168:Nii juu, ettei vaan vahingossakaan kävis vahinko
kyl oonDon't be so sure about it....:hug:
TaDaa, täs mä taas!opcorn:kyl oon
opcorn:TaDaa, täs mä taas!opcorn:
Pahus kun sulla on hyvänmakuinen nikki, tekis aina mieli kipaista alkoon kun sen lukeeopcorn:
Okei, lissää popparia siis....opcorn:opcorn:opcorn:
sitku vapaata mää oon kyl ihan kyllästyny tohon nikkiin enkä ees kauheesti tykkää itse juomastakaan, mut kai se parempi on kuin maastonakki jonka meinasin ensin laittaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27149276:Pahus kun sulla on hyvänmakuinen nikki, tekis aina mieli kipaista alkoon kun sen lukee
Ei auta kun viikonloppuna 21 tuntia töitä...