Paska äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainakin palstan mukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ahaa, mausteista se vain onkin kiinni..huoh.

No mistä sitten? Kuulostaa oudolta, että lapsi tykkäisi eineksestä poikkeuksetta enemmän kuin itse tehdystä ruuasta joka myös maistuu ruualta.
On kyllä jotain outoa. Ehkä et saa soseesta tarpeeksi sosetta, et mausta oikein tai käytät erilaisia raaka-aineita kuin me. Muuta en keksi syyksi. Vai tykkääkö lapsi siitä mausta joka tulee, kun tapetaan kaikki vitamiinit ja lisätään keinotekoisesti uudet? (vitsi vitsi)

Älä kilahda, yritän vain auttaa jotta lapsille tarkottaisi terveellisempää ruokaa. :)

Ystäväkin onnistui vaihtamalla hiukan raaka-aineita ja soseuttamalla kunnolla! :)

No mistä sitten? Kuulostaa oudolta, että lapsi tykkäisi eineksestä poikkeuksetta enemmän kuin itse tehdystä ruuasta joka myös maistuu ruualta.
On kyllä jotain outoa. Ehkä et saa soseesta tarpeeksi sosetta, et mausta oikein tai käytät erilaisia raaka-aineita kuin me. Muuta en keksi syyksi. Vai tykkääkö lapsi siitä mausta joka tulee, kun tapetaan kaikki vitamiinit ja lisätään keinotekoisesti uudet? (vitsi vitsi)

Älä kilahda, yritän vain auttaa jotta lapsille tarkottaisi terveellisempää ruokaa. :)

Ystäväkin onnistui vaihtamalla hiukan raaka-aineita ja soseuttamalla kunnolla! :)

Enhän mä nyt tokikaan täällä mitään kilahda :D. Huokailen vain, että luuletkos, että en itse oo älynny esim. juurikin noita mausteita.. :).

Outoa tai ei, niin se nyt vain menee.
Soseuttamisesta ei ole kyse, koska innolla syö myös noita 8kk:n ruokia, joissa kumminkin jo melkoista isoja paloja on.
Samoja raaka-aineita oon käyttäny, mistä tykkää noissa kaupankin pöperöissä. Mutta kun ei syö, niin ei syö.

Meillä meni 1,5v päiväkotiin, aina sai terveellistä itsetehtyä ruokaa ja rintamaitoa 4kk. :) Onnistunut olo on nyt, kun niin terve tasapainoinen lapsi!

Meillä oli lapset eskariin asti kotona. Ovat erittäin tasapainoisia, ison empatiakyvyn omaavia, iloisia ja hyväkäytöksisiä :)

Jokainen taplaa tyylillään. Pääasia että lapsilla on hyvä olla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Down siftaaja kotiäiti;27147119:
Meillä oli lapset eskariin asti kotona. Ovat erittäin tasapainoisia, ison empatiakyvyn omaavia, iloisia ja hyväkäytöksisiä :)

Jokainen taplaa tyylillään. Pääasia että lapsilla on hyvä olla :)

Ihmeellisesti olet kyllä päiväkotiin vieviä äitejä kuitenkin haukkunut ja solvannut. :D Nyt ääni toinen kellossa. ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Down siftaaja kotiäiti;27148850:
Olet siis huomannut kantani. Se on edelleen sama, en vain ala tappelemaan asiasta jokaisessa ketjussa. Show is over, jos sitä tulit hakemaan :D

Jep, jotkut ovat muita kiusaavia äitejä. Pahoja ihmisiä. :) Tiedän sen ja turha siitä on sen enempää jutella ettet tee enempää tuhoa ympärillesi. :)
Syötä sinä siis paskaa lapsillesi ja kuvittele olevasi hyväkin äiti. ;) (samaa tyyliä)

Älä välitä mäkin oon paska äiti. Olen myös syöttänyt purkkiruokia enkä jaksanut yhtään temppuilla syömisten kanssa, syötin muksuja ja otin pöytään leluja ja kirjoja.

Ne on saaneet nukkua vieressä jos on halunneet.
Olen laittanut piirrettyjä ihan vaan siksi, että olen saanut olla rauhassa. Meillä ei ole peliaikojakaan, pelikone laitetaan kiinni sitten kun minä tai mies käsketään.

Lämmitän eineksiä jos en viitsi laittaa ruokaa. Ilta- ja aamupalaksi syövät usein muroja, jugurttia, banaania, paahtoleipää. Jotakin tuollaista.
Salaatteja en tee kovin usein koska lapset ei tykkää syödä niitä. Syövät kasvikset mieluummin erillisinä lohkoina tai siivuina, niin ettei niitä ole sekoitettu salaatiksi.

Nyt kun lapset ovat isompia syövät usein olkkarissa, niin minäkin, katsotaan samalla telkkaria.

Yhteistyössä