No näin on. Kyllä mun on nyt lopetettava tää(kin) ketju. No niin, hus hus, hajaantukaa...täällä ei ole mitään nähtävää...:wave:tää menee ihan pelkäks väittelyks...
No näin on. Kyllä mun on nyt lopetettava tää(kin) ketju. No niin, hus hus, hajaantukaa...täällä ei ole mitään nähtävää...:wave:tää menee ihan pelkäks väittelyks...
kyl tää nyt tarttee laittaa moneen osaan.Hei, riita puoliksi! Minä sen tapan. Ketjun. Jeg dreper kjedet.
Ai sä yrität tota huutiskikkaa...annat muiden huutaa ja tuut lopulta vetämään potin kotiin...ehei, ei onnistu...dream on, pal!:kiss:Hei, riita puoliksi! Minä sen tapan. Ketjun. Jeg dreper kjedet.
se on varma kuolemaKumminkin Lippuhörhö laittaa viimeisen viestin.
Huuu...toi oli aika tehokas...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27140806:
No sitähän mä olen tässä yrittänyt niska limassa, mut ku noi ei anna....:'(No tappakaa nyt joku tää ketju, kun kerta olette siinä muka niin helvetin hyviä.
Tuhlasin tänkin ketjun lukemiseen ihan turhaan mun kallisarvosta aikaa..|O
tosin se oli varmaan aika tylsä aihe , kun en nyt itsekkään muista mitä se koskiAlkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27140894:Been there, done that.