"vieras"
koko 3500 joka me miehen kanssa oltas saatu! Eikä se riitäkään! Mutta että eivät etes sen
vertaa jätä, että saatas lapsille joulu.
vertaa jätä, että saatas lapsille joulu.
Niin.. onhan se eteenpäin.Niinhän ne tekee.
Mä nään sen ns. helppona tapana lyhentää sitä UO velkaa,
ei ole periaatteessa pois mistään päivittäisistä tarpeista.
ei vie. meillä on maksusopimukset. lyhenämme uo joka kuu itse. mutta verenpalautukset vieUlosotto vie aina palkasta oman osansa.
Jotain pinetä tiimarista lapsille ostan. Saavat onneksi kummeilta pakettejaPienennä vero% niin saat käteen sen rahan palkassa joka kuussa.
Ja luulis että tuo ei tule kellekään yllätyksenä että uo vie koko veronpalautuksen. Lisäksi jouluun on vielä pitkäaika, ostele lahjat pikkuhiljaa ja ruoathan on aika halpoja niin se voi ostaa sitten joulukuussa, varsinkin jos saatte säästettyä sinne muutaman kympin.
Aina ei asiat näin yksinkertaisia.. Meillä miehellä aikoinaan paloi talo Ruotsin puolella asuessaan. Tästä syystä velkoja sinne lähes satatuhatta euroa. Joka kuukausi lyhennettiin velkaa noin 500 euroa. (Siis oli joka kuussa tietty määrä ruotsinkruunuja ja euroiksi muutettuna ne oli noin 500 riippuen aina kurssista..) Muutamana kuukautena näitten vuosien aikana ei pystytty lyhentämään velkaa ollenkaan. Nämä aina sovittiin ja saatiin pitää lyhennysvapaita kuukausi sitten. Noh, mies lähti armeijaan puoleksi vuodeksi. Yritti sopia miten lyhennykset hoidettaisiin, kun armeijan aikana ei ole yksinkertaisesti varaa maksaa velkoja. Mikään ei kelvannut velkojille, ei edes se, että oltaisiin pienennetty takaisinmaksettavaa summaa tai maksettu pelkästään korkoja tämän puolen vuoden ajan. Joka tapauksessa sitten tämä velka meni ulosottoon. Velka siirtyi ensin Suomen puolelle perintään ja sitä kautta ulosottoon. Itse yritin maksaa lyhemmäksi velkaa minkä pystyin, mutta itsekin olin pelkällä kotihoidontuella silloin + sotilasavustus tietenkin. Joka tapauksessa tilanne on nyt sitten se, että vaikka miten yritettiin asiat sopia, ei mikään kelvannut. Itselläni meni eräs toinen lasku sitten ulosottoon, koska yritin pitää mieheni luottotiedot kuitenkin kunnossa.. Noh, tilanne on nyt sitten se, että molemmilta luottotiedot menneet ja velkoja vaikka muille jakaa.. Sitä en vielä tiedä viekö ulosotto sitten veronpalautukset. Se kai selvinnee joskus?Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;27138828:ööö..kannattaako ulosottoon asti pantata laskuja ym...
Tätä en käsitä? :OPienennä vero% niin saat käteen sen rahan palkassa joka kuussa.