Kaikki ovat homofobisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väitän mä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja väitän mä;27124559:
Onko näin, että kaikki ovat homofobisia paitsi homot itse? Minusta tämä vaikuttaa vahvasti siltä.

Itse pystyn seurustelemaan ja sekstaamaan semmosen miehen kanssa joka joskus nuorempana on kokeillut homostelua. Ei kuulemma oikein ollutkaan se juttu, naiset on kivempia.

Eli omasta mielestäni en ole homofoobikko, vaikka ihan alkuvaiheessa vähän mietitytti tuo touhu :D
Ainakin tietää että oma mies on aika pirun avarakatseinen, ei mikään juntti joka pelkää kaikkea

Aivan. Sellainen on vain muita syrjivä ihminen.

En ajattele, että välttämättä on edes syrjivä ihminen. Paljon on varmasti meitä, jotka eivät hyväksy samaan sukupuoleen kuuluvien välistä avioliittoa mutta eivät huutele asiasta kylillä saati tiedota mielipidettään sen enempää homoseksuaaleille kuin kenellekään muullekaan. Tahtoo sanoa, että se mielipide ei mitenkään näy ulospäin käytöksessä.

En ajattele, että välttämättä on edes syrjivä ihminen. Paljon on varmasti meitä, jotka eivät hyväksy samaan sukupuoleen kuuluvien välistä avioliittoa mutta eivät huutele asiasta kylillä saati tiedota mielipidettään sen enempää homoseksuaaleille kuin kenellekään muullekaan. Tahtoo sanoa, että se mielipide ei mitenkään näy ulospäin käytöksessä.

Uskontojen ei tule sanella avioliiton määrityksiä niin kauan kuin avioliitto on määritelty laissa.

Uskontojen ei tule sanella avioliiton määrityksiä niin kauan kuin avioliitto on määritelty laissa.

Kuka sen päättää, mikä taho tai filosofia tms saa sanella avioliiton määrityksiä? :)

Olipa määrittelijä mikä tai kuka tahansa, ei hyväksymättömyydessä ole aina kysymys fobiasta, kuten aikaisemminkin kirjoitin. Ihmistä voi rakastaa ja kunnioittaa, vaikka ei hyväksyisikään jotakin hänen tekoaan. Tämä oli taka-ajatukseni, kun ihmettelin aiemmin homoFOBIASTA puhumista. (Tämä siis yleisellä tasolla, ei vastaintoksena Datalle. :))

Yhteistyössä