Noup. Mulla ei ole korkeakoulututkintoa.Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;27133036:Poliisi?
keppälerttu on selkeesti köksä siis keittäjäSä olet joku sosiaalialan ihminen. Joko päivähoito tai terveydenhuolto...ja koulutus niihin liittyen.=)
hauska, mutta ohiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27131993:Kepsis. Hän on opiskellut käytännöllistä filosofiaa, mutta opinnot jäi pahasti kesken. Työskentelee alusvaatteiden ovelta ovelle -myyjänä.
Lappu-Liisa?Noup. Mulla ei ole korkeakoulututkintoa.
Harmi kun mä en voi vastata tähän,ei ois kovin reilua muita kohtaanOlisko kenelläkään musta mitään mielikuvaa?
Lähihoitaja?Mulle kans
Toinen ammattisi on selkeästi ihmisten auttaja! :heart:Labran täti ainakin on laboratoriohoitaja tai bioanalyytikko! Kuten minäkin... Toista ammatianikin on jo aika läheltä arvailtu...
Onnea opintoihin!!! Tuleeko susta th, sh tai sosionomi?Olinpas helppo. Joo. Ens syksynä alotan amk-opinnot.
Karvapallo on parturi-kampaaja?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27133326:Harmi kun mä en voi vastata tähän,ei ois kovin reilua muita kohtaan
Metsäpeikko on taksirenkinä Kouvolassa.
Kuulostat kuvakommentointiketjuissa hieman samalta, miltä entiset työkaverit tolpalla naiskauneutta arvioidessaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27133761:
Saanko kysyä että miten päädyit tällaiseen analyysiin?
Vai niin! Mielestäni melko päinvastoin. Olen kyllä kuullut kavereideni (isäntiä, muutama renki) juttuja ja ovat kyllä melko roisia!Kuulostat kuvakommentointiketjuissa hieman samalta, miltä entiset työkaverit tolpalla naiskauneutta arvioidessaan. =)
No, ehkä ovat siivonneet kielenkäyttöään naisen läsnäollessa.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27133790:Vai niin! Mielestäni melko päinvastoin. Olen kyllä kuullut kavereideni (isäntiä, muutama renki) juttuja ja ovat kyllä melko roisia!
Eli meni vähän metsään!