Mitä ajattelet naisesta jolla on korvanlehdissä useampi korvis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minsa

Vieras
Esim. 8 reikää korvanlehdissä ja jokaisessa koru, vaikkapa napit.

Itsellä on 10 reikää ja jokaisessa pieni siisti nappikorvis. Kasvoissa tms. ei ole mitään lävistyksiä.

No varmaan niin jotta tossakin on sit nainen, joka ei ole jaksanut nuoruuden höperöintien jälkeen poistaakaan niitä.. mitään ihmeellistä kun niissä ei ole. Terveisin "34 reikää omistanut ex-punk", joka ne pahimmista paikoista on jo ummettanut ajat sit :D

Siis...mä varmaan kuljen aikalailla laput silmillä ravurina kun en osaa näemmä kiinnittää ihmisen tapaamisissa huomiota oikeisiin kohtiin eli - korviin.

Mä en osaa ajatella moisesta asiasta mitään. Luultavasti sitten, jos se kohtaaminen vaikka sattuis jotenkin siinä venymään niin, että hoksaisin kiinnittää huomioni moiseen yksityiskohtaan, niin mä luultavasti ihastelisin sitten niitä korvakoruja. Mutta en edelleenkään ajattelisi siitä sen kummoisempaa.

Mussa on valuvika :snotty:.

Siis...mä varmaan kuljen aikalailla laput silmillä ravurina kun en osaa näemmä kiinnittää ihmisen tapaamisissa huomiota oikeisiin kohtiin eli - korviin.

Mä en osaa ajatella moisesta asiasta mitään. Luultavasti sitten, jos se kohtaaminen vaikka sattuis jotenkin siinä venymään niin, että hoksaisin kiinnittää huomioni moiseen yksityiskohtaan, niin mä luultavasti ihastelisin sitten niitä korvakoruja. Mutta en edelleenkään ajattelisi siitä sen kummoisempaa.

Mussa on valuvika :snotty:.

Tena auttaa. :snotty:

Yhteistyössä