Halusinkin elää helpommin ja inhosin imetystä. Mitä sitte? Siinä olin joo itsekäs, mutta monessa muussa asiassa en. Ei tuo tee musta sen huonompaa ihmistä tai äitiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On se kyllä hienoa että sulla on maailman parhaimmat imetystissit..Mut tiesitkö ettei se imetys hyvää äitiä tee?
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;27122183:mitenhän real mom hoitaa muut lapset kun makaa vaan laakereillaan 2kk ellei enemmän vauvaa imettäen? vai onks vanhemmatki lapset makoilemassa vieressä nälkäisinä odottamassa vuoroaan?
ootko kuullu kantoliinasta??
ahhahhhahhhaaaaa!!! Mun eka lapsi ei saanut tarpeeks maitoa sori vaan real mom! imetin niinku sairaalasta ja neuvolasta käskettiin kunnes lapsen paino laski rajusti kun sitä hemmetin maitoa ei tullut tarpeeksi!!!! toinen lapsi imi niin kovaa että verisuonet tissien sisältä katkes ja tisseistätuli joko kirkasta verta tai verimaitoa,ja tää on ihan tosi,mulla on lääkärin lausunto mustaa valkoisella! eli eise ihan niin mene!
enkä muutenkaan ymmärrä miksitällä asialla pitää päteä.taitaa olla elämässä muut asiat vinksallaan josjollainimetyksellä lähdetään pätemään. se joko onnistuu tai ei what ever. kyllä ne lapset kasvaa korvikkeellakin jaihan yhtä terveitäkin on!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja imettänyt;27122273:Minkä mä voin sille, että mun vauvani ilmeisesti oli niin tyhmä ja laiska (ap:n sanoin), ettei meinannut imeminen onnistua vaikka kuinka vaan makoilin ja annoin imeä. Itse kyllä osasin tuon makoiluosuuden. Tyhmä ehkä minäkin olin, kun en tajunnut viedä vauvaa katsomaan kissanpentuja, jos olisi sitten hiffannut. Eikä mun muksuni edes osannut tuolloin vielä puhua, että olisi osannut kertoa mikä siinä oli niin vaikeaa.
Mutta onneksi sain sitten lopulta imetyksen onnistumaan, mutta ei se ihan itsestään onnistunut.
Itse olen kuullut ja käyttänytkin paljon. Mutta imettäminen siinä ei ole koskaan onnistunut.
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;27122322:mä olinki juuri vastaamassa samaaettä löytyy sellainen kotoa mutta imetys siinä onkin ihan oma juttunsa eli ei onnistu.
kuten sanoin, terve vauva kyllä syö eikä näännytä itseään nälkään.
huono imuote. eikä se vauva siihen kuole jos pari tippaa verta maidon seassa tulee. todennäköisesti myös tarjosit jatkuvasti pullosta kun vauvalla oli nälkä.
tissit kyllä karaistuu kun imettää, kivaksi sitä ei kukaan ole väittänyt, tai edes mukavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja imettänyt;27122347:Yritä nyt päättää johtuuko tuo sairaudesta vai tyhmyydestä. Vauvan verensokerit kävivät jo olivat siinä rajoilla, että olisi tarvinnut lisäravintoa tai tipan. Ja tämänkin verran sai siis ravintoa rinnasta autettuna, imetysohjauksen avulla ja rintakumin kanssa, ihan vain minun makoilullani ja tissi suuhun -metodilla, olisi vauva ollut pullo suussa tai tipassa hyvin äkkiä. Kumma kun sairaalassa eivät kertoneet mistään sairaudesta, vai voisiko sittenkin olla, että kaikilla imetys ei onnistu tuosta vaan.
tai sitten maitoa ei tullut tarpeeksi koska äiti ei syönyt ja juonut tarpeeksi. toki myös sokerivauvoilla verensokerit heittelee niin paljon että lisämaitoa tarvitaan sen takia. mut se kuuluu noihin mainitsemiini sairauksiin.