Viikonlopun kuvaketju? Tehdäänkö? :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27118722:
no hemmetti, toi helpottais elämää huomattavasti :D
No älä! Mä aamulla herätessäni hihkuin ukolle, että "KATO!!! Mä näytän heti herätessäni ihan laitetulta!" :D

Eikä tarvitse mitään rajauksiakaan tehdä...ennemminkin meni turhan raskaaksi (Tuksumaiseksi) kun laitoin rajan ylös...eli ei muuta kuin pohja, luomiväriä ja eikun menoksi :)

• Tykkää
Reactions: jassåå
mieki tahtosin hienot ripset. keveri laitto ja sai jonku allergia reaktion ja silmät muurautu kiinni ja omat ripset karkas :( nyt ei ole yhtään ripsiä. toiselal kaverilla harveni ripset nini että ei niitä ripsiksi voi ennää sanoa :/

mieki tahtosin hienot ripset. keveri laitto ja sai jonku allergia reaktion ja silmät muurautu kiinni ja omat ripset karkas :( nyt ei ole yhtään ripsiä. toiselal kaverilla harveni ripset nini että ei niitä ripsiksi voi ennää sanoa :/
Ainahan näissä on riskinsä. Kuten hiusten värjäämisessä, meikkaamisessa tai missä tahansa muussa. Jopa kadulla kävelemisessä.

Jos jotakin ongelmia ilmenee, niin toki otatan ripset heti pois ja toivon, että omat kasvaa ennalleen.

Jos pidennykset tosiaan olisi keino päästä karvoista pysyvästi eroon, niin mä luulen, että pidennyksiä käytettäisiin kainalokarvoihin, säärikarvoihin jne. Ei ne ripsikarvat nyt NIIN paljon muista karvoista voi kasvunsa suhteen poiketa että ne lähtee lopullisesti yksillä pidennyksillä, kun sitten taas ne kainalokarvat ja säärikarvat on ja pysyy vaikka mitä tekisit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27119953:
:O

Jessus!

Uusi kuva huomattavasti väljemmällä rajauksella, kiitos!
Ei pysty...kun mä en osaa semmosta "huulettörröllään" poseeraamista :D :D

Ei vaiskaan, en mä halua koko pärstää esille laittaa. Mua ottaa aivoon niiden puolesta kenen kuvia täällä jatkuvasti haukutaan...en ajatellut olla vielä yksi haukuttava lisää :)

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko

Yhteistyössä