Viikonlopun kuvaketju? Tehdäänkö? :)

[QUOTE="ccccc";27117895]susie:

"Ei minua haittaa itseeni liittyvät negatiiviset kommentit ollenkaan, koska minulla on terve itsetunto."

On kyllä ihan normaalia loukkaantua.[/QUOTE]

No, jos en omasta mielestäni ole ruma, vaan ihan tavallinen tallaaja joita suurin osa naisista on, (oikeanlaisessa meikissä, asussa, vaatetuksessa , valossa ja kuvakulmassa jopa melko Ok) niin ei minua loukkaa yhtään jos jonkun ihan tuikituntemattoman mielestä olen susiruma. Melkein kaikki ihmiset on jonkun mielestä rumia, makuja on niin monenlaisia. Eli jos joku minulle sanoo loukkaamistarkotuksessa noin, menee se ihan hukkaan. :)

Täpä
Tein viime viikolla esitelmän netti herjaamisesta ja kyllä täällä moni kommentti ylittää herjauksen rajan. Ei muuta kuin syytettä nostamaan ja esitutkinta alulle. Netissä "huutelu" on aivan sama asia kuin hakukkuisit henkilön päin naamaa kadulla. Se kannattaa muistaa silloin kun illan kähmässä, omassa pimeessä huoneessaan laukoo näppikselle haukkuja toisesta ihmisestä. Kunnialoukkaussyytteitä nostetaan nykyään aina vain helpommin ja helpommin kun ihmiset ymmärtää ettei netissäkään saa pilkata tai haukkua rumaksi ja tyhmäksi. Ja ei, kuvani ei ole täällä, eikä minua ole haukuttu. Pieni muistutus vain netti etikettiin, pitäkee mölyt mahassa jos ei ole asiallista kommentoitavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Täpä;27118315:
Tein viime viikolla esitelmän netti herjaamisesta ja kyllä täällä moni kommentti ylittää herjauksen rajan. Ei muuta kuin syytettä nostamaan ja esitutkinta alulle. Netissä "huutelu" on aivan sama asia kuin hakukkuisit henkilön päin naamaa kadulla. Se kannattaa muistaa silloin kun illan kähmässä, omassa pimeessä huoneessaan laukoo näppikselle haukkuja toisesta ihmisestä. Kunnialoukkaussyytteitä nostetaan nykyään aina vain helpommin ja helpommin kun ihmiset ymmärtää ettei netissäkään saa pilkata tai haukkua rumaksi ja tyhmäksi. Ja ei, kuvani ei ole täällä, eikä minua ole haukuttu. Pieni muistutus vain netti etikettiin, pitäkee mölyt mahassa jos ei ole asiallista kommentoitavaa.
Eiköhän noilla huutajilla ole ongelmia ihan tarpeeksi. Ja ongelmahan on heillä ei haukun kohteella.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Ja taas mennään! :D :D

Mun mielestäni Booty on kaunis ja raikas nainen! :)
Ja mitä hittoa jotain kiristää toisen käyttämät housut,vetäis verkkarinsa ylemmäs ja lakkais katselemasta näitä kuvaketjuja jos noin alkaa kirraa..
Samaa neuvoa voisi noudattaa muidenkin jatkuvat arvostelijat!

Olisipa kiva nähdä minkä näköisiä naisia/miehiä noiden harmaiden huutelujen takaa löytyy.
Ei ainakaan sisäisesti kovin kauniita.

"hmmm"
jollain tosiaan on pahoja ongelmia sekä bootyn housuista ja suzien ulkonäöstä(just tän ketjun kokonaan luin):O
Vituttaa suzien puolesta tuommoset räkättävät kusipäät jotka saa ilm.jotain kiksejä toisen mollaamisesta,mutta hyvä muistaa vaikka ilkeää tuommosia edes lukea,että nää kyseiset kirjoittajat on todellakin täysin sairaita ja tarvitsevat apua:(

Ja on hyvä että näistä toitottajista huolimatta laitat kuviasi,suzie:)mä ainakin pidän sun ulkonäöstä ja tyylistä,parasta nannaa näille ilkeilijöillekkin kun et lannistu niiden mölöistä:D

Hahaa mussuttajat,etsikää mt-palsta ja järjestäkää siellä kuvaketju jossa saatte räkättää?

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Alkuperäinen kirjoittaja itsekkin londi vielä;27118400:
Hei sinähän värjäsit hiuksiasi,vai?:)kun itse haluaisin semmoiset luonnolliset,tummanvaaleat:Omillä värillä/sävyllä värjäilit?
En muista väriä ja sävyä nyt,mutta voin kaupassa tarkistaa. :)

Ihan blondista kun vedin niin oli lopputulos tämä..
Ja itse pidän,kun on niin kovin lähelä omaa väriä. :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
londi vielä
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27118433:
En muista väriä ja sävyä nyt,mutta voin kaupassa tarkistaa. :)

Ihan blondista kun vedin niin oli lopputulos tämä..
Ja itse pidän,kun on niin kovin lähelä omaa väriä. :)
Joo kun tuli vaan mieleen kun näin sun aiemman kuvasi jossa oli tummemmat hiukset ja oli/on kivannäköiset:)
Itse kun olen aiemmin koittanut tummentaa niin on harmaaksi vetässyt:/
Mutta jospa sitä sais toivomansa värin vielä:)
Ps.olet kaunis!!!

Alkuperäinen kirjoittaja londi vielä;27118452:
Joo kun tuli vaan mieleen kun näin sun aiemman kuvasi jossa oli tummemmat hiukset ja oli/on kivannäköiset:)
Itse kun olen aiemmin koittanut tummentaa niin on harmaaksi vetässyt:/
Mutta jospa sitä sais toivomansa värin vielä:)
Ps.olet kaunis!!!
Kiitos. :)

Mullakin joskus veti harmaaksi.
Aikansa itse pehkoaan värjäiltyään on oppinut miten ja millä saa minkäkin sävyn,mutta on niitä mokiakin tullut tehtyä. :D (violetti otsatukka on niistä kai pahin. :D )

Yhteistyössä