Keittiönoita
Täytyy varmaan harkita isompia housujaOn kyllä liian tiukat, näkyy vakokin. Oletko harkinnut että hankkisit hänelle sopivamman kokoiset housut?
Täytyy varmaan harkita isompia housujaOn kyllä liian tiukat, näkyy vakokin. Oletko harkinnut että hankkisit hänelle sopivamman kokoiset housut?
Aika piukat on tosiaan, ja eläinkuosit on NIIN last season...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27116648:No jopas!!! Mutta tässäpä meidän Tikru liian tiukoissa tiikerihousuissaan
eläinkuosit on NIIN last season...
Ou shit :OAika piukat on tosiaan, ja eläinkuosit on NIIN last season...
ihana kisunen :heart:
Huu, päätön kissa :OMun kisu syömässä
Eiköhän noilla huutajilla ole ongelmia ihan tarpeeksi. Ja ongelmahan on heillä ei haukun kohteella.Alkuperäinen kirjoittaja Täpä;27118315:Tein viime viikolla esitelmän netti herjaamisesta ja kyllä täällä moni kommentti ylittää herjauksen rajan. Ei muuta kuin syytettä nostamaan ja esitutkinta alulle. Netissä "huutelu" on aivan sama asia kuin hakukkuisit henkilön päin naamaa kadulla. Se kannattaa muistaa silloin kun illan kähmässä, omassa pimeessä huoneessaan laukoo näppikselle haukkuja toisesta ihmisestä. Kunnialoukkaussyytteitä nostetaan nykyään aina vain helpommin ja helpommin kun ihmiset ymmärtää ettei netissäkään saa pilkata tai haukkua rumaksi ja tyhmäksi. Ja ei, kuvani ei ole täällä, eikä minua ole haukuttu. Pieni muistutus vain netti etikettiin, pitäkee mölyt mahassa jos ei ole asiallista kommentoitavaa.
Hei sinähän värjäsit hiuksiasi,vai?kun itse haluaisin semmoiset luonnolliset,tummanvaaleat:Omillä värillä/sävyllä värjäilit?Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27118375:
En muista väriä ja sävyä nyt,mutta voin kaupassa tarkistaa.Alkuperäinen kirjoittaja itsekkin londi vielä;27118400:Hei sinähän värjäsit hiuksiasi,vai?kun itse haluaisin semmoiset luonnolliset,tummanvaaleat:Omillä värillä/sävyllä värjäilit?
Joo kun tuli vaan mieleen kun näin sun aiemman kuvasi jossa oli tummemmat hiukset ja oli/on kivannäköisetAlkuperäinen kirjoittaja röppö;27118433:
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja londi vielä;27118452:Joo kun tuli vaan mieleen kun näin sun aiemman kuvasi jossa oli tummemmat hiukset ja oli/on kivannäköiset
Itse kun olen aiemmin koittanut tummentaa niin on harmaaksi vetässyt:/
Mutta jospa sitä sais toivomansa värin vielä
Ps.olet kaunis!!!
noi on kyllä kivat! Näyttääkö siis nuo ripsienpidennykset tuolta ilman ripsiväriä?
Juu näyttää. Mä en alkuun uskonut, ettei ne tosiaan tarvitse ripsaria, mutta kyllä mä jo nyt uskonAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27118682:noi on kyllä kivat! Näyttääkö siis nuo ripsienpidennykset tuolta ilman ripsiväriä?
no hemmetti, toi helpottais elämää huomattavastiJuu näyttää. Mä en alkuun uskonut, ettei ne tosiaan tarvitse ripsaria, mutta kyllä mä jo nyt uskon