Viikonlopun kuvaketju? Tehdäänkö? :)

heih
Joitain vain harmittaa kun jotkut(esim.susie)ovat niin rohkeita ja varmoja itsensä suhteen että voivat kaikkien nähtäväksi kuvansa laittaa--itsellään ei olisi varmaan pokkaa(siis tällä ilkeilijällä).

Ja minun mielestä susie siis on näyttävä ja kaunis nainen,ei mikään massamissi vaan persoonallisen kaunis,hyvällä tavalla erinlainen.Ja ihailen sinun itsevarmuutta,miä itse olen hyvin epävarma enkä uskaltaisi kuvaani tänne laittaa,vaikka tiedän myöskin ettei kaikki tykkää kaikkien ulkonäöstä;eikä tarvitse mutta olisi ihan hyvä ola käytöstapoja:)

"vieras"
Joitain vain harmittaa kun jotkut(esim.susie)ovat niin rohkeita ja varmoja itsensä suhteen että voivat kaikkien nähtäväksi kuvansa laittaa--itsellään ei olisi varmaan pokkaa(siis tällä ilkeilijällä).

Ja minun mielestä susie siis on näyttävä ja kaunis nainen,ei mikään massamissi vaan persoonallisen kaunis,hyvällä tavalla erinlainen.Ja ihailen sinun itsevarmuutta,miä itse olen hyvin epävarma enkä uskaltaisi kuvaani tänne laittaa,vaikka tiedän myöskin ettei kaikki tykkää kaikkien ulkonäöstä;eikä tarvitse mutta olisi ihan hyvä ola käytöstapoja:)
Sama suomeksi.
Kuka ihmeen susie?

Jopas on ketju....
ihmeellistä miksi pitää tulla aukomaan päätään kuvaketjuun, liekö erittäin paha olla vai muuten erittäin ilkeä ihminen kyseessä? ja olihan se palstan rummimmat ketjuki, herätti suurta ihmetystä että ollaanko nyt keskenkasvusten palstalla vai aikusten? :/ ainakan kaikilla ei ole käytöstavat hallussa ku moista piti tehä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27113779:
Äkkiseltään en muistanut, onko nikkisi isolla ärrällä vaiko eikö. Pahotteluni siitä.
Toki kai se pään aukominen on sallittuja, kummastelin vaan, kun mielikuva sinusta on mukava palstalainen.
Sellanen vaalea, laihtunut ilmeisesti tosi hyvin lähiaikoina(?).
Voi olla, että sotken johkin toiseen.
Taisit vain arvailla minun olemustani. Minun ei ole tarvinut koskaan laihduttaa, enkä ole vaalea.

ihmeellistä miksi pitää tulla aukomaan päätään kuvaketjuun, liekö erittäin paha olla vai muuten erittäin ilkeä ihminen kyseessä? ja olihan se palstan rummimmat ketjuki, herätti suurta ihmetystä että ollaanko nyt keskenkasvusten palstalla vai aikusten? :/ ainakan kaikilla ei ole käytöstavat hallussa ku moista piti tehä :/
Onko semmonenkin ollut? Joko olen unohtanut tai sitten en ole huomannut moista ...

"vieras"
Voi hyvää päivää, mikä ketju. Minkä takia täällä on aina noita päänaukojia, jotka haukkuu toisten ulkonäköä, mutta ei uskalla omaa kuvaansa laittaa.

Kaikki me ihmiset ollaan omalla tavallaan kauniita, ja kaikki ihmiset on samanarvoisia siellä taivaan portilla.

[QUOTE="vieras";27112664]Ja sinä tyhmä(kin) vielä, jos luulet tuon olevan kommentoijan kuva! Ei stana!![/QUOTE]

Eikös tuo ollutkaan tuon kommentoijan omakuva tuo animaatiokuva? Minä ihan oikeasti luulin niin. :O

*tyrsk* NOT. Oikeasti nyt. :LOL:

[QUOTE="jaa";27113094]Onko sulla jäänyt neljänkympin kriisi käsittelemättä, kun aina kuvittelet olevan puhe iästä ja etenkin sinun iästäsi? Joku sanoo sinulle, että "tuo hame ei ole kovin hyvännäköinen", niin sinä alat hysteerisenä sättiä, että "eikö muka tämänikäinen voi pukeutua tällaiseen".

.[/QUOTE]

Koskaan en missään ole luullut että on kyse minun iästäni, vaan kaksi eri kertaa olen puolustanut Bootypeppiä. Kannattaisi lukea ketjuja tarkempaa että edes tietäisi mistä on kyse. :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="jaa";27115819]Mutta aina kuvittelet, että kyse on iästä?
Mistä se johtuu? Itse en keksi muuta syytä kuin sen, että itsellä on jäänyt joku ikäkriisi päälle.[/QUOTE]

Täytyy nyt sitten ruveta selittämään, kun et edes tiedä mistä ole kyse. Jollekin toiselle nelikymppiselle sanotaan että joku tietty tyyli tai vaate ei käy tuon ikäiselle, ja siis ei ole tarkoitettu minua.Silloin kommentoin vetämällä sen iän siihen mukaan, en muuten.

Ja siis, ei mulla ole ikäkriisiä, enää. Neljänkympin kriisi oli jo suunnilleen 37-38-vuotiaana, ja nyt on mennyt jo onneksi ohi.:)

Taisit vain arvailla minun olemustani. Minun ei ole tarvinut koskaan laihduttaa, enkä ole vaalea.
Hmm. Sitten hän on joku toinen.

Mikä sen naisen nikki oli, kuka yleensä pistää kuvaketjuun sellaisen kuvan, jossa makaa selällään? Vaalea tosiaan, ja laihduttanut. Hetki sitten pisti vanhempia kuviaan myöskin. Sellainen kiva palstailija.
Jäi häiritsemään:D

"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27116067:
Hmm. Sitten hän on joku toinen.

Mikä sen naisen nikki oli, kuka yleensä pistää kuvaketjuun sellaisen kuvan, jossa makaa selällään? Vaalea tosiaan, ja laihduttanut. Hetki sitten pisti vanhempia kuviaan myöskin. Sellainen kiva palstailija.
Jäi häiritsemään:D
Röppö kyseessä:)

"Jaa"
Täytyy nyt sitten ruveta selittämään, kun et edes tiedä mistä ole kyse. Jollekin toiselle nelikymppiselle sanotaan että joku tietty tyyli tai vaate ei käy tuon ikäiselle, ja siis ei ole tarkoitettu minua.Silloin kommentoin vetämällä sen iän siihen mukaan, en muuten.

Ja siis, ei mulla ole ikäkriisiä, enää. Neljänkympin kriisi oli jo suunnilleen 37-38-vuotiaana, ja nyt on mennyt jo onneksi ohi.:)
No kyllä sinä sen ikäkysymyksen tähänkin vedit mukaan... Ja ihan tyhjästä. Puhe oli vain siitä, miten liian tiukat housut näyttävät typerältä.

• Tykkää
Reactions: rops
Jaaa

Piti oikein tarkistaa, ja niin se oli, etten puhunut mitään iästä. Sanoin vain housujen olevan liian tiukat, niin kuin ovatkin. Jostain syystä sinä koit sen ikäkysymykseksi.

[QUOTE="Jaa";27116262]No kyllä sinä sen ikäkysymyksen tähänkin vedit mukaan... Ja ihan tyhjästä. Puhe oli vain siitä, miten liian tiukat housut näyttävät typerältä.[/QUOTE]

No vedin tai en, Bootypepin housut eivät olleet liian tiukat, vaan ihan normaalit pillifarkut.

Huvittavaa kun täällä on aika monia jotka ensin itse arvostelevat toisia. Sitten kun joku kyseenalaistaa heidän arvostelunsa, he loukkaantuvat. :LOL:

Olen huomannut saman ilmiön täällä aiemminkin.

Tunsin kerran yhden ihmisen, entisen työkaverin joka oli IRL myös juuri tällainen. Hän saattoi sanoa vaikka että kamala kun sinulla on huonokuntoiset hiukset/ ruma meikki/ vääränvärinen paita tms. Kun hänelle sanoi hymyillen että enpä sinuna arvostelisi noin, koska itsekään et ole täydellinen, hän alkoi lähes vääntää itkua ja heittäytyi marttyyriksi ja hoki että "miksi sinä olet noin inhottava" tms. Kun hän vaihtoi työpaikkaa, kaikki hurrasivat.

Yhteistyössä