Viikonlopun kuvaketju? Tehdäänkö? :)

No minä luulen että niitä on useampiakin. Mutta ei se haittaa. En todellakaan laittaisi kuviani nettiin jos mahdolliset päänaukomiset loukkaisivat minua.

Se minua surettaa eniten että haukuille herkät laittavat kuviaan, ja sitten pahoittavat mielensä kun tulee kakkaa niskaan. :(
Ei sinun tarvitse surra toisten puolesta. Aikuiset ihmiset, kai he tietävät, mitä tekevät.

"jaa"
Minusta tuntuu että sinulla on joku henkinen lukko, joka estää sinua ajattelemasta että vielä nelikymppisenäkin voisi käyttää stretchfarkkuja jos on siihen kroppaa. :) Ja Bootypepillä sitä todellakin on.

Minusta ei niinkään ole kiinni iästä mikä sopii, vaan kropasta. Minusta kaksikymppinen reilusti ylipainoinen on nolompi stretcfarkuissa kuin sopusuhtainen nelikymppinen.
Onko sulla jäänyt neljänkympin kriisi käsittelemättä, kun aina kuvittelet olevan puhe iästä ja etenkin sinun iästäsi? Joku sanoo sinulle, että "tuo hame ei ole kovin hyvännäköinen", niin sinä alat hysteerisenä sättiä, että "eikö muka tämänikäinen voi pukeutua tällaiseen".

Käytän itsekin stretcejä, vaikka neljääkymppiä lähentelen. Ne ovat iha ok. Mutta JOS ne ovat liian pienet, tiukat ja kireät, ne näyttävät typerältä, niinkuin siinä kuvassa. Ihan sama, onko farkkujen sisällä 15 vai 45-vuotias emäntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27112885:
Ei hyvää päivää mikä ketju.
Mitä tuo Rops tulee salamana aukomaan harmaiden lisäksi? Viime päivinä hänen kommenttinsa mitä on vastaan tullut, on kaikki ollu pelkkää pään aukomista.
Eikö se ole sallittua? Huom. rops ei ole erisnimi.

Yhteistyössä