paljonko meinasit nostaa painoasi, varaa siihen sinulla ainakin onAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27112375:lihonut 2kg(tai siis lihasmassaa toi on, kun oon taas päässy treenaamaan sairastelun jälkeen)
Eikä?!!Suzie on kyllä kaunis ja tyylikäs.
Aina vain sitä nimenomaan - vaikka tuo yksi häntä vainonnut ketjusta toiseen.
Tavallaan se vainoaminen kertookin, että S tehnyt häneenkin Suuren Vaikutuksen?
Suzie on kyllä kaunis ja tyylikäs.
Mistä tiedät, että vain yksi?Suzie on kyllä kaunis ja tyylikäs.
Aina vain sitä nimenomaan - vaikka tuo yksi häntä vainonnut ketjusta toiseen.
Tavallaan se vainoaminen kertookin, että S tehnyt häneenkin Suuren Vaikutuksen?
Totta, jopa minua haukutaanUskon kuitenkin että tänne kuviaan laittavista suurimmalla osalla on hyvä itsetunto, niin ettei haukut haittaa. Koska niitä tulee IHAN aina.
No minä luulen että niitä on useampiakin. Mutta ei se haittaa. En todellakaan laittaisi kuviani nettiin jos mahdolliset päänaukomiset loukkaisivat minua.Mistä tiedät, että vain yksi?
Minä luulen, että ei ole kuin yksi joka sinun perässäsi roikkuu.No minä luulen että niitä on useampiakin. Mutta ei se haittaa. En todellakaan laittaisi kuviani nettiin jos mahdolliset päänaukomiset loukkaisivat minua.
Se minua surettaa eniten että haukuille herkät laittavat kuviaan, ja sitten pahoittavat mielensä kun tulee kakkaa niskaan.
Ohhoh! Ei siis saa tulla katselemaan sinun takiasi kuvaketjuja?! :O
Ja sinä tyhmä(kin) vielä, jos luulet tuon olevan kommentoijan kuva! Ei stana!!Kiitos kuvastasi, olet melkein yhtä ruma kuin minä. Otan osaa. :hug:
Tähän saakka meni suht' hyvin, kunnen epämies tuli laukomaan tyhmyyksiä.Katsele vain mallien kuvia mainoksista ja välttele peilejä, niin hyvin menee.
Ihana tatska! Tuon tyylisestä haaveilen, tosin sais ulottua niskasta melko samaan tyyliin kuin sulla.
Lasten suusta kuulee totuuden. Tässä tapauksessa ikävä kyllä
Lasten mielestä samaa näköä