"..."
Sä olet oikeasti aivan masentavan tyhmä! Jotkut osaa olla nasevia, mutta sun kommentit on vaan muka-näppäriä huonoja yrityksiä.Onko nimimerkkisi "Kili", siksi että miehesi on huoripukki?
Sä olet oikeasti aivan masentavan tyhmä! Jotkut osaa olla nasevia, mutta sun kommentit on vaan muka-näppäriä huonoja yrityksiä.Onko nimimerkkisi "Kili", siksi että miehesi on huoripukki?
kiitos. onnea ja rakkautta sekä ymmärrystä tässä tarvitaan. sitä minäkin niin kovasti toivon että saisivat luoda hyvän siteen toisiinsa.Paljon onnea miehellesi pojasta. Toivottavasti tämän järkytyksen ja tunnekuohun tasaannuttua he muodostavat rakastavan suhteen.
Yhdelle ystävälleni kävi näin ja eräänä päivänä hänellä oli kouluikäinen tytär. Hän on onnellinen lapsesta, mutta vihainen menetetystä ajasta. Edellinen nainen jätti hänet lapsettomuuden vuoksi, mutta oli kuitenkin erotessaan raskaana ja piti lapsen itsellään. Ei paljon kunnioitettu isän oikeutta saada olla isä.
itse en ole naisen kanssa puhunut enkä häntä tavannut mutta pelkäsi että mieheni jättää hänet eikä olisi ollut valmis isäksi niin nuorena.Paljon puhutaan äitien oikeuksista, mutta miehellä on syntymän jälkeen yhtäläinen oikeus lapseen. Miehetkin kärsivät vauvakuumeesta ja haluavat isäksi siinä missä naiset äidiksi.
Onko nuoruuden naisystävä pystynyt kertomaan, miksi toimi näin? Olisihan hänelläkin ehkä ollut helpompaa, jos lapsella olisi ollut isä kuvioissa mukana.
tulitko raskaaksi? piditkö lapsen?Minä taas uskoin miehen sanaan ehkäisystä. Eipä kertonut mulle että kortsu hajos ja ite en sitä tiennyt/nähnyt. Ja ei, en huomannut että mällit ois mun sisälle menneet, kai sitä tuli niin vähän tai jotain.
Onko sun nimi ääliö siks että oot vittupää?Onko nimimerkkisi "Kili", siksi että miehesi on huoripukki?