mieheni sai eilen tietää, että hänellä on poika!

• Viestiketjun aloittaja "Kili"
  • Ensimmäinen viesti
"Kili"
17-vuotias poika eikä tiennyt lapsen olemassa olosta mitään kunnes entinen vanha tyttöystävä nuoruudesta ilmestyi paikalle. olemme ihan järkyttyneitä mutta onnellisia, sillä meillä ei ole lapsia. odotamme kovasti pojan tapaamista. miten neuvoisin miestäni isänä olemisessa? olenko minä sitten äitipuoli? :O

sparrow
Onnittelut siis pojasta! Sulla on hieno asenne. 17v pojalle parasta mannaa on se, että isä on hänestä ja hänen asioistaan aidosti kiinnostunut ja viettää pojan kanssa aikaa. Pojan kanssa kahdestaan ja te kolme tietysti myös yhdessä. Kaikkien näiden vuosien jälkeen olisi hyvä, jos isä osoittaisi omaa aktiivisuutta nyt poikaa kohtaan. ELi soittaisi, eikä odota että poika soittaa jne.

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"Kili"
[QUOTE="vieras";27104785]Tiedätkö kauanko poika on tiennyt että miehesi on hänen oikea isä?[/QUOTE]

Tarkkaa aikaa en osaa sanoa mutta mieheni kertoi minulle että poika on halunnut tietää kuka hänen oikea isänsä on jo kuukauden.

"juu"
Miten miehesi täjän suhtautuu? Häneltähän on viety oikeus olla isä kaikki nämä vuodet. Yhdelle tutulle kävi näin ja joutui maksamaan elarit kaikilta vuosilta.
No voi olla oikeus vaatia, mutta ei kyllä saada. Lyhyeltä ajalta voi joutua maksamaan elatusapua takautuvasti, mutta siinäkin pitää olla perusteena esim. vanhemman tietoinen välttely. Tässä tapauksessa näitä perusteita tuskin löytyy.

Törkeää kyllä äidiltä salata lapseltaan isä näin kauan.

mmmmm
[QUOTE="juu";27104894]No voi olla oikeus vaatia, mutta ei kyllä saada. Lyhyeltä ajalta voi joutua maksamaan elatusapua takautuvasti, mutta siinäkin pitää olla perusteena esim. vanhemman tietoinen välttely. Tässä tapauksessa näitä perusteita tuskin löytyy.

Törkeää kyllä äidiltä salata lapseltaan isä näin kauan.[/QUOTE]

Ja salata isältä lapsi.

"Kili"
Miten miehesi täjän suhtautuu? Häneltähän on viety oikeus olla isä kaikki nämä vuodet. Yhdelle tutulle kävi näin ja joutui maksamaan elarit kaikilta vuosilta.
hän on sekä pettnyt, vihainen että erittäin onnellinen. mies on käynyt läpi kaiken mahdollisen tunneskaalan joka jatkuu mutta minä olen hänen tukenaan. pojalle mies ei ole vihainen vaan äidille, koska ei ole kertonut aiemmin. mieheni on iloinen asiasta, että hänellä on poika.

"Kili"
[QUOTE="vieras";27104930]On syytä varmistaa testein että poika todella on miehen. Voipi olla että eksä hakee pojalleen tulevaisuudessa perintöä yms. etuisuuksia. Lapsettomia kun olette.[/QUOTE]

tietenkin aiomme varmistaa asian vaikka uskomatonta tämä on. katsotaan tilanne ennen kuin tapaamme pojan.

"Kili"
yllättäen nainen ilmestyi oven taakse kun lapsilisän maksu loppui ja voikin tulla vaatimaan ajokorttirahoja ym. kallista isukilta pojalle. Uskomaton nainen!!!
raha ei ole loppunut vaan ihan poikansa takia soitti ja halusi tavata mieheni kertoakseen että hänellä on poika. Poika oli itse vaatinut että haluaa isälleen kerrottavan ja jos miehelleni sopii niin haluaa ehdottomasti tavata isänsä.

Yhteistyössä