Mulla on 2, ja enenpää ei tule. Osaan näet käyttää ehkäsyä mieheni kanssa, tuo siskoni ei ole tätä vielä ilmeisesti tajunnut.Anna mä arvaan, sulle ei ole siunaantunut vielä yhtäkään?
Minulla on vain kaksi lasta, ja tähän se jääkin mutta myönnän miettiväni miten ihana asia iso sisaruskatras voi parhaimmillaan olla.Neljä alkaa olla jo ihan hyvä alku.
Kahdeksan lisää jos vielä saa, niin hipoo jo kadehdittavaa perhekokoa.
En minä oikeasti ajattele 12 lasta kaikille sopivaksi ihanteeksi.Minulla on vain kaksi lasta, ja tähän se jääkin mutta myönnän miettiväni miten ihana asia iso sisaruskatras voi parhaimmillaan olla.
Asiaan. Jos ap:n sisko on joku holtiton alkoholisti, ongelmainen tukien väärinkäyttäjä niin ymmärrän harmituksen, mutta silloinkin kehottaisin ap:ta itseään auttamaan siskoaan.
En minäkään tuollaista suurperhettä ajatellut, sellainen 4-6 on sopiva minustaEn minä oikeasti ajattele 12 lasta kaikille sopivaksi ihanteeksi.
Ap:n aloitus vain kirvoitti halun leikkiä yhtä tyhmää...
Minä olen aina haaveillut kahdestatoista.En minäkään tuollaista suurperhettä ajatellut, sellainen 4-6 on sopiva minusta
Totta kai mä omaa perhettäni autan. Enkä mä nyt sano että mun pitäs hoitaa siskon lapsia tai että mun täytys hoitaa niitä. Mutta kyllä minäkin siis heitä hoitelen ja heistä kannan vastuuta tätinä.Mikä pakottaa hoitamaan toisten lapsia?
Ei ole tyttö ja poika.miks se on sulta pois jos siskollasi on neljä lasta?? jokaisen oma valinta paljonko lapsia haluaa.
mä voisin sanoa susta että vaan kaksi lasta (tietenkin tyttö ja poika) kuinka kliseistä..