Miesten peniksen koko.. galluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "töttöröö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"töttöröö"

Vieras
Elikkä mitkä on ne maagiset mitat itsellä/kumppanilla?

Tämä kysymys siksi, koska täällä ja muualla nettituttavapiirissä tuntuu olevan vain niitä hyvinvarustettuja joilla menee tavalliset kondomitkin rikki.

Täällä ne mitat ovat pituus 18,5cm, ympäryys, 13,5cm ja leveys 4,5cm.

Onko nämä mitat siis keskimääräiset vai isohkot? miten teillä?

ei tässä nyt ollut tarkoitus arvostella ketään pieneksi tai muuta..

ihan vaan puhtaasti kiinostaa millainen varustus kerkiverrosti miehillä on. Itse olen ollut vain nykyiseni kanssa niin ei ole vertailupohjaa :)

[QUOTE="vieras";27084868]Näin sanoo vain pienmunaisten naiset.[/QUOTE]no minulla ei ole kokemusta muista niin en tiedä onko hänellä iso vai pieni noin yleisellä tasolla, eikä oikeasti ole mitään väliä. minulle riittää että hän vie minut sillä taivaisiin joka kerta:heart:

Suomalaisten miesten peniksen keskimitta taitaa olla jotain 14 senttiä, tai 13 pilkku jotain.

Siinä sulle keskiarvo.

Oman miehen penistä en ole mitannut. Ei ole tarvetta tietää senttejä, pääasia, että tuntuu hyvältä.

no emmä ollu varma onko isohko. Tutut puhuivat kondomi keskustelussa ja tosi monelle ei ne käyneet kun ne aina menee rikki.. ei meillä ole ikinä mennyt rikki ja siksi ajattelin että on ihan normaali.

Joo ja eihän sillä väliä ole. Me nyt ollaan vaan mittailtu omaksi iloksi ja tiedoksi. Osana seksileikkejä :D

Miehellä on 22-senttinen, leveyttä en ole mitannut... pituuden mittaaminenkin oli sellainen päähänpisto kerran. Saisi minun puolestani olla vähän pienempikin, eka kerta oli hirveä :( Miehen kaveri alkoi kerran oikein kehuskelemaan "keskivertoa isommalla" 16-senttisellään, sille naureskelimme miehen kanssa kyllä jälkikäteen. Eipä mieskään kylille kuuluttele kokoaan. Vaikka luuleehan miehen kaverit myös että mies ei saa koskaan, vaikka todellisuudessa harrastamme seksiä vähintään kerran päivässä, yleensä useammin ;)

ei tässä nyt ollut tarkoitus arvostella ketään pieneksi tai muuta..

ihan vaan puhtaasti kiinostaa millainen varustus kerkiverrosti miehillä on. Itse olen ollut vain nykyiseni kanssa niin ei ole vertailupohjaa :)

No tarkkaan oot mitannut. Ei mun exät edes tiedä minkä pituinen mulla on tai sitten tieto perustuu mun antamaan tietoon. Omaa paksuutta en enää muista, enkä jaksa järkätä elintäni siihen tilaan, että sen vois mitata. Sen voin sanoa, että mulla on mahdottoman pieni lepotilassa. Mutta kasvaa ihan kohtuukokoiseksi. Pituus on 15,2 cm.

Tämmönen "tutkimus" on tosin ihan turhaa, koska näihin vastaa korostuneesti: 1) Penisylpeät ison omaavat 2) Kusettajat 3) Edellisten välimuoto.

Ja tuo "pienimunaisten miesten vaimojen puhetta" kuuluu kyllä sarjaan puuduttavat kliseet. Uskaltaisin yhä väittää, että aika moni nainen ei mittaile noita peniksiä. Ja aika moni nainen ihan aidosti ei ole vain ja ainoastaan ison perään. Varmasti on sellaisia naisia (kenties 10-20 %), jotka nostavat peniksen ison koon erityisen suureen asemaan, mutta uskon että aika monelle "riittää" tai on jopa halua, että penis olisi suht. normikokoinen. Onhan miehissäkin osa sellaisia, että nimenomaan TODELLA ISOT rinnat kiihottaa.

Ja tiedän, että tissit ovat nimenomaan fetissi. Penis voi olla sekä fetissi että ihan tuntumakysymys.

No tarkkaan oot mitannut. Ei mun exät edes tiedä minkä pituinen mulla on tai sitten tieto perustuu mun antamaan tietoon. Omaa paksuutta en enää muista, enkä jaksa järkätä elintäni siihen tilaan, että sen vois mitata. Sen voin sanoa, että mulla on mahdottoman pieni lepotilassa. Mutta kasvaa ihan kohtuukokoiseksi. Pituus on 15,2 cm.

Tämmönen "tutkimus" on tosin ihan turhaa, koska näihin vastaa korostuneesti: 1) Penisylpeät ison omaavat 2) Kusettajat 3) Edellisten välimuoto.

Ja tuo "pienimunaisten miesten vaimojen puhetta" kuuluu kyllä sarjaan puuduttavat kliseet. Uskaltaisin yhä väittää, että aika moni nainen ei mittaile noita peniksiä. Ja aika moni nainen ihan aidosti ei ole vain ja ainoastaan ison perään. Varmasti on sellaisia naisia (kenties 10-20 %), jotka nostavat peniksen ison koon erityisen suureen asemaan, mutta uskon että aika monelle "riittää" tai on jopa halua, että penis olisi suht. normikokoinen. Onhan miehissäkin osa sellaisia, että nimenomaan TODELLA ISOT rinnat kiihottaa.

Ja tiedän, että tissit ovat nimenomaan fetissi. Penis voi olla sekä fetissi että ihan tuntumakysymys.

ehkä se sitten fetissi on. Yhteistä hauskaa meillä oli sitä mitatessa.
ja voin sanoa että ennen lasten saantia en ollut tyytyväinen kokoon. Halusin siitä pienemmän koska se sattui. Joten ei kaikki halua sitä isoa :)