En kestä poikia!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "lilli"
  • Ensimmäinen viesti
"pojan ja tytön äiti"
Ok. Onnea sulle. Sulla on siis ongelmia aikamoisen ison väestönosan kanssa. Etsipä nyt lähin peili ja katso pitkään ja hartaasti mitä sieltä näkyy.

tytönjapoikienmamma
Mulla on tytär, vammainen lapsi jua kuopukseni on poika. Ihan hurmaava, empaattinen, hauska, fiksu, luova ja kekseliäs....mutta tuo on kyllä totta, että kyllä pojista lähtee melua ja on joku taopimus "riehumisleikkeihin", hirveä tarve painia, hyppiä ja hirveästi energiaa, joka pitää saada purkaa fyysisesti...

"lilli"
kyllä tytötkin osaa juu, mut se ääni on just se mitä mä en kestä! ihanaa ku mun kaikki lapset on poikia! miten niin rakkaat voi olla välil niin raivostuttavia.... nukkuessaan maailman ihanimmat! :D

[QUOTE="lilli";27084051]kyllä tytötkin osaa juu, mut se ääni on just se mitä mä en kestä! ihanaa ku mun kaikki lapset on poikia! miten niin rakkaat voi olla välil niin raivostuttavia.... nukkuessaan maailman ihanimmat! :D[/QUOTE]

Miul on 2 poikaa, ja 1 tyttö. Tyttö on luonteeltaan sitä sorttia, että vastaa ehkä kolmea tyttöä:D
Vanhin on tosiaan poika, ja keskimmäinen tyttö, ikäeroa vähän yli vuosi.
Ja voi luoja sitä riitelyä! Poika "pelottelee" ja neiti kirkuu.
Tytöllä on omasta mielestään oikeus, ellei jopa velvollisuus, hivauttaa jollakkin pelottavaa veljeä.
Ja se huudon ja jumputuksen määrä, ku kiellät.:D Jäkätys, valitus, marttyyrimainen olemus. Selkeä uhri.:D
Poika taasen kieltäessä vetäsee karjasun, ja syöksyy omaan huoneeseen mököttämään. Kuitenkin nielee "tappionsa", eikä niinkään ämpytä vastaan.
On ne sukupuolelliset erot kyllä huomattavat.
Nukkuessaan kyllä huippu sulosia :heart:
(okei, ja usein muutenkin, tänään ehkä enempi epä-söpöjä :whistle:)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="lilli";27084051]kyllä tytötkin osaa juu, mut se ääni on just se mitä mä en kestä! ihanaa ku mun kaikki lapset on poikia! miten niin rakkaat voi olla välil niin raivostuttavia.... nukkuessaan maailman ihanimmat! :D[/QUOTE]

Usko pois, riehuleikkien ääni on sulosointu verrattuna raivostuvaan ja äärimmäisen luokkaantuneen tytön kirkumiseen ja huutoitkuun :whistle:

• Tykkää
Reactions: Wolf's Tear
Voi voi... minä kestän, hyvinkin. Pienet pojat ja tytöt ovat ihania molemmat. Toivon että pian meillekin suodaan vauva....kun liityin palstalle monesta oli niin outoa että ollaan 8 vuotta oltu yhdessä eikä vieläkään olla lasta tehty. Nyt haluamme, minä enemmän kuin mies..mutta halutaan yhtäkaikki. Jos haluaa äidiksi eikä voi sietää jonpaa kumpaa sukupuolta niin eikö siinä ole 50% riski pilata elämänsä? En viittaa ketjun aloittajaan nyt ollenkaan...

Voi voi... minä kestän, hyvinkin. Pienet pojat ja tytöt ovat ihania molemmat. Toivon että pian meillekin suodaan vauva....kun liityin palstalle monesta oli niin outoa että ollaan 8 vuotta oltu yhdessä eikä vieläkään olla lasta tehty. Nyt haluamme, minä enemmän kuin mies..mutta halutaan yhtäkaikki. Jos haluaa äidiksi eikä voi sietää jonpaa kumpaa sukupuolta niin eikö siinä ole 50% riski pilata elämänsä? En viittaa ketjun aloittajaan nyt ollenkaan...
Uskon, että tää on aika huumorilla tehty.:)
Mulle on onneksi suotu molempia, mutta silti joskus hermo kiristyy näiden "tyyppivikojen" äärellä. :whistle: Onneksi ovat kuitenkin terveitä, vaikkakin äitiinsä tulleita.:D

Toivottavasti teille suodaan lapsi, oli sitten poika tai tyttö. Yhtä rakas kuitenkin.

Mä en tiedä yhtäkään sukupuolta toivovaa, joka ei missään nimessä hyväksyisi toista sukupuolta.
Ekasta toivon tyttöä, naisena se tuntui helpommalta. Poika tuli, eikä se sen vaikeampaa ollutkaan. Enkä mitenkään pettynyt, yhtä suuri hymy rakenneultrassa tuli kuin jos sukupuoleksi oltaisiin tyttö ilmoitettu.
Keskimmäisestä toivoin poikaa, kun poika jo oli, ja ajattelin että poika on helppo tapaus. Tyttö tuli, ja taaskaan hetkeäkään en ollut pettynyt.
Kolmas oli jo ihan sama, jotenkin pojan halusin tai ehkä oli enemmän poika-olo. Poika tuli.

"lilli"
ei mullekaan lapset ole mikään itsestäänselvyys. keskenmenoja on ollut ja odotusta.. mutta kun on vaan poikia ja tällänen päivä et hermot menee täysin on helppo yleistää et just pojat on ärsyttäviä :D

Jtkpv
Meillä poika, tyttö ja poika ja kyllä tyttö pitää varmaan kovimman metelin tässä talossa. Äitiinsä tullut!ihan samalla tavalla osaa riehua ja tapella kuin pojatkin.meidän esikoispoika on vielä niin rauhallinen. Kuopus onkin sitten paljon menevämpi.tyttö siinä välissä riehuu...että ei ne aina ne pojat.

Yhden äiti
Just tapasin tässä kahden kaverin lapset, tytön ja pojan. Olivat suunnilleen samanikäisiä ja aloittaneet kumpikin hoidossa kesän jälkeen. Kysyin kummaltakin, mitä hoitoon kuuluu.

Poika: "Meidän hoitopaikassa on uusi rampoliini, sillä voi hyppiä nääääin."
Tyttö: "Meillä on hoitopaikassa yks Leevi, se on hyi yäk kakkapieru."

Joten antaa tulla lisää poikia meidän talouteen.

Ihithiti
Meillä on kaksi ihanaa tyttöä, ikinä eivät ole olleet tuollaisa miksi täällä on tyttöjä kuvattu.
Pahimpia on juuri ne tytöt joilla perheessä vaan tyttöjä.osaavat olla niin ilkeitä ja on vaan nitä tyttöjenjuttuja ja pojat hyi yök ja kiusataan ja syrjitään.tytöt jotka elää poikien kanssa, niin on oikeasti ihan erilaisia.rennompia ja jotenkin suvaitsevaisempia kaiki kohtaan.

Yhteistyössä