Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Voi Ninja, älä nyt toki hermostu :flower: Täällähän ei saa mistään hermostua, kun se on sitten jonkun kiusaamista. Voi voi.

On hyvä, että voi eri testejä vertailla, tietysti. Mähän sanoin et lähettäkää vaan niitä negojanne, mut ei siinä mitään järkeä ole. Ei se nyt mua suuremmin haittaakaan, ihmettelen vaan.

Jatketaan siis hymistelyä.



Mä nyt sit yritän vaieta seurakunnassa.
 
Onneks ite sentään omistan elämän!

piuu näen siinä selvän viivan, mutta se väri on jotenkin hassusti levinnyt! Kuvat on aika valottuneita, mutta näyttöä kääntämällä sen viiva erottaa ihan selvästi :) Teeppäs toinen testi!
 
Hjääälp ! mä malttamaton hätähousu .. ostin prismasta sellasen raskaustestin ja siihen piirtyi testiajalla ihan huomattava haamu !! en tiedä sainko otettua siitä kunnon kuvaa ku salama valoittaa sen :kieh:

Aijaa.com - 10841779


Oi näettekö siinä jotain ??:rolleyes::heart:
Tämän kai pitäisi olla luotettava testi?

Tässä vielä uusi kuva samasta testistä. Miksi noi kääntyy tollee vinottain!!?
 
Viimeksi muokattu:
Hupsankeikkaa..

Tein Elivo-nimisen testin ja ihan hento viiva tuli. Antaako se viivanpaikkoja? En nyt saa kuvaa (purin koko testin), koska olen vielä töissä..

Eilen vielä närästi, tänään ei. Voihan se olla taas jotain yritystä ja menee taas heti alkuun kesken.
 
pele Toivottavasti aamuinen testi näyttää vahvempaa tulosta ! :) Mulla on huomiseks jo järeet aseet, tilasin netistä DIGIN!!!:kieh: Nyt loppu leikit ja haamujen kyttäämiset.. vaikka se kivaa onkin:whistle: Toivotaan vaan nyt rauha tähän ketjuun ja kaikille oikein plussa rikasta alkanutta syyskuuta :heart::saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Pele ja *mur-mur*
Oi ei!.
Älkää hyökätkö yhtä vastaan.
Vaikka siis asia on monen kohdalta ilmoitettu "nätisti", niin jokainen varmaan tietää ja voi kuvitella, että tälläinen "hyökkäys" tuntuu todella pahalta ja ajaa yhden tästä ketjusta pois.
Kuinka moni itse tulisi tälläinen ryöpytyksen jälkeen vielä tuomaan testikuvan pinoon?.

Asiahan oli kuitenkin jo ilmotettu ja käsitelty. Naapurintytölle sanottiin, että kannattaisi tutkimuksiin hakeutua ja hänhän oli myös näin tekemässä!.
Eli sinäänsä tämä tuli nyt aivan turhaan.

Minua ainakin sivusta seuraajana harmittaa, jos Naapurintyttö nyt poistuu tästä pinosta. Minä seurasin hänenkin testaustaan ja taivaltaan mielenkiinnolla, ja toivon sitä väriä sinne testiin erittäin paljon. Niinkuin varmasti muutkin.

Mutta kun tilanne on vaikea, ja tälläinen ketju voi olla siinä ainoa tuki.
Kuten on se tullut selväksi, että yritystä on ollut kauan, vauvankaipuu on kova, ja täällä sitä voi purkaa. Minusta on hyvä, että ihmisellä toivoa riittää.
Eikö täälläkin ketjussa ole sanottu monen monet kerrat, että niin kauan on toivoa, kun ei ole kuukautisia?.

Ymmärrän kyllä monien tuntemukset, mutta tämä tuli nyt jotenkin hankalasti ilmi.
Siis väkisin tästä tulee semmoinen "hyökkäys" mieleen. Moni sen varmaan ymmärtää.
Nämä asiat on niin vaikeita, niin tunteitaherättäviä jne.
On hyvin hankala olla pahoittamatta mieltään, vaikka ei välttämättä olisi syytä.
Ainakin minulle tuli paha mieli nyt Naapurintytön puolesta.
Testaahan hän paljon, mutta miksi ei saisi. Kyllä hän varmasti itsekkin jo tiedostaa raskauden olevan aika epätodennäköinen tässä vaiheessa, mutta jos on raskautunut olo, niin kyllähän se toive elää ja testaaminen tosiaan on koukuttavaa.
Ketään se ei satuta, jos toinen testaa paljon. Ehkä se on keino selvitä?. Pitää toivotta yllä, tutkimuksiin asti?. Eihän sitä kuitenkaan koskaan voi tietää miten asiat on?.
Ja jos itseä alkaa ärsyttämään jonkun testailut, niin ne voi ihan hyvin "kelata" yli, niitä ei tarvitse katsoa, eikä lukea. Voi selailla ohi ne.

Ja saa tietenkin kaikki esittää mielipiteensä, mutta kyllähän varmasti moni hoksasi, että tämä mielipiteen esittäminen meni jotenkin yli. Se kohdistui yhteen henkilöön. Siinä tuli myös esiin muokkaamiset jne. Ja kaikki tämä kaadettiin yhden niskaan.
Näin ei varmasti ollut tarkoitus, mutta kun luette muutaman sivun takaperin, niin ei siitä jää oikein lämmin kuva.
Muistakaa nyt kuitenkin, että me emme tiedä kaikkea, emme tiedä koko totuutta.
Tämä ketju voi olla jollekkin se ainoa tuki ja turva asiassa, ei ajeta siis yhtäkään täältä pois, vaikka hän toimisi eritavalla kun itse. Kaikilla on omat keinot käsitellä asioita.

Naapurin tyttö: älä jätä tätä pinoa!. Tutkimuksiin toki kannattaa hakeutua, niinkuin oletkin jo tekemässä. Siellä asiat rupeaa varmasti ratkeamaan ja saadaan onnistumismahdollisuus nousemaan. Mutta muista, että kyllä tässä ketjussa riittää ymmärrystä myös, ja on monia jotka haluaa vieläkin olla "osana" taivaltasi kohti plussatestiä. Vaikka varmasti tuntuu vaikealta tähän ketjuun edes kommentoida, niin tee se silti!. Tälläinen unohtuu nopeasti ja ketju kääntyy taas "normaaliin" rytmiinsä. Sinulla on aivan yhtäläinen oikeus tähän, kuin muillakin.
Toivon kovasti onnea tulevaan, ja toivon tutkimuksista apua :).
Kauniisti ja osuvasti kirjoittelit:kiss:
 
Miijane: Elivon olen kerran tehnyt ja viivanpaikka siinä näkyy, mutta ei väriä. Muistaakseni se viivanpaikka näkyi selkeämmin vielä testiajan jälkeen. mutta ei se mikään niin selvä ole kuin esim tuon cb testin viivanpaikka.
 
Wp: mulla on tuo angel sounds perusversio ja ajaa asiansa. jos haluaa nähdä sykkeen nopeuden niin sitten kannattaa hankkia erilainen. kaupassa tuo maksaa sitten enemmän kuin netistä tilattuna. ite tilasin ihan suomesta ja muutama kymppi oli eroa kaupan hintaann. maksoi muistaakseni vähän reilu 40e posteineen. en yhtään muista mistä hankin. kolmannen lapsen aikana vasta tajusin hankkia ja kyllä se on ollut vaan ressiä vähentävä laitos =)
 
Minä tikuttelen kohta toista viikkoa ovulaatiotesteiltä siltä varalta, ettei kp 15 ollutkaan ovis, ja o-testiplussa olisikin vielä tulollaan. Mutta luultavasti nyt kuitenkin jo menossa dpo 3. Saa nähdä missä vaiheessa kaivan r-testit taas pakasta. Ostin jo kaappiin parit testit odottamaan, hahaa! *hullunkiilto silmissä*

MiiJane76 - Elivo oli minulle nihkeä antamaan mitään viivoja tai edes viivan paikkoja. Pysyi tasavalkoisena. Silloinkin kun PregCheck ja Apteekin Oma näytti selvää testiviivaa, Elivoon se piirtyi vielä tosi hailakkana.

panzkus - hieno testisuora!

kultsipallo - en oikeastaan näe toista viivaa, mutta kun itse sanot nähneesi, heti jotenkin kuitenkin kuvittelen siinä jotain näkeväni. minäkö johdateltavissa...?

piuu - testiviivan näen, vaaleanpunertavana, mutta myös jotenkin läiskämäisenä, ei siis sillä tavoin selkeärajaisena viivana kuin pitäisi olla.
 
En ala sen enempää kommentoimaan aikaisempiin kirjoituksiin, koska musta tuntuu, että tämä asia on nyt loppuun käsitelty. Mielipiteet on sanottu. Jatketaan tätä pinoa sillä asialla mihin tämä oli tarkoitettu :)
(vaikka mun seuraava asia ei varsinaisesti r-testeihin liitykkään) :LOL:
Kymysys kuuluu, että te jotka olette oviksen aikoihin seurailleen limoja ja muita o-oireita niin koska teillä on ollut se ovis? Itsellä tuli todella runsaat limat eilen ja o-testi oli nega. Ne limat tuli aamulla ja päivällä ei enään mitään. Nyt aamulla o-testi näyttää tältä. Nyt on kp19



Juu ja tein samalla ihan mielenkiinnosta r-testin. Vähän se reagoi ovikseen, mut ei onneks tuu selkeetä viivaa. Tossa kuvassa sitä ei erota. Luonnossa siinä on harmaa viivanpaikka.

miss_piggy Minkä pituinen sun kierto yleensä on? Eli enteileekö toi sun ovisplussa ovulaatiota vai raskautta?
Osalla naisista tuo saattais olla jo O-plussa..vaikka tasvahvat viivaset ei olekkaan.
..itselläni noita "limailu" päiviä on 3 ja se kolmas on aina ovis.

Vielä..ei kannata dipata aamun ekaan virtsaan, mieluitien vasta klo. 10.00 jälkeen.=)
..näin minua ohjeistettu mm. Kotitesti firman kautta ja taitaa useammissa testin käyttöohjeissahin se aika olla välillä klo. 10-20.00
 
  • Tykkää
Reactions: Ninja09
Ovulaatiotesteistä. Mulla oli Davidin ovistestejä. Alla kuva niistä ja kp:t. Kp 11 sain sylkitestiin saniaiskuviota=plussaa, liuskatesti oli himpun vahvempi kuin kp 10, digitestiin sain hymynaaman kp 12. Tästä kierrosta raskauduin, vaikka jos noihin liuskiin olisin vain uskonut, niin toisin voisi olla. Tai ei ehkä meidän tapauksessa, sillä meillä oli seksitreffit sovittu tuolle kp 11 -illalle, olisi testissä ollut viivaa tai ei :)

Eli ovistestejäkin on erilaisia, nuo liuskat ovat mulle olleet aina tuollaisia haalukoita.

 
Hjääälp ! mä malttamaton hätähousu .. ostin prismasta sellasen raskaustestin ja siihen piirtyi testiajalla ihan huomattava haamu !! en tiedä sainko otettua siitä kunnon kuvaa ku salama valoittaa sen :kieh:

Aijaa.com - 10841779


Oi näettekö siinä jotain ??:rolleyes::heart:
Tämän kai pitäisi olla luotettava testi?

Tässä vielä uusi kuva samasta testistä. Miksi noi kääntyy tollee vinottain!!?
Miun näytöllä näkyy: ohkainen, punertava hento viiva.:heart:
 

Yhteistyössä