Arabia-150-Edited-Collection-nro-125-Muumi-muki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OSTINOSTINOSTIN!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ghkqi365xlksb3cl.jpg

muki_03_muumipeikko.jpg

äskönkö tilasit?

siis ne on loppunu jo :|

Äsken äsken eikä stokkalla mitään loppumisesta lukenut :O
Noi mukit mulla onkin. Sitä vanhaa fazeria en edes halua, ruma on. Iltapurjehdus olisi ihana saada, on kaunis. Samoin ottaa päähän etten tajunnu ostaa viime talven Lumileikkejä-mukia. Sen sijaan hiihtokilpailuita mulla on 2, delfiinisukellusta 2, samoin 2 primadonnaa ja seikkailumukeja mulla on peräti 3. Eikä kukaan halua vaihtaa!!! :(

Ai katos, luki stokkan sivuilla että toimitusaika vahvistamatta. Mut kyllä niitä vielä muutama tulee! Ainakin mä saan omani! :D Sähköpostissa lukee tosin että 4-5 päivää toimitus... Kumpaa uskoa?

Äsken äsken eikä stokkalla mitään loppumisesta lukenut :O
Noi mukit mulla onkin. Sitä vanhaa fazeria en edes halua, ruma on. Iltapurjehdus olisi ihana saada, on kaunis. Samoin ottaa päähän etten tajunnu ostaa viime talven Lumileikkejä-mukia. Sen sijaan hiihtokilpailuita mulla on 2, delfiinisukellusta 2, samoin 2 primadonnaa ja seikkailumukeja mulla on peräti 3. Eikä kukaan halua vaihtaa!!! :(

lumileikkejä oli myynnissä tokmannilla ainaki eilen kasapäin.

joo maanantai aamuna tilattu muki, tänään oli tullu viesti stoccalta et on myyty loppuun.

mulla olis ylimääränen ruusutarha ;)

[QUOTE="vieras";27076047]Jos tosiaan loppuunmyyty, stocka hoitaa homman tosi huonosti.
Tuote edelleen tilattavissa ja tilausvahvistuskin tulee kun tilaa.

Jäädään odottelemaan,[/QUOTE]

siis TODELLA huonosti hoidettu homma. 2x ollut liian aikasin nettimyynnissä ja toiset tavaratalot on ottanu varauksia ja toiset taas ei.

• Tykkää
Reactions: letkee lapamato

Uusimmat

Yhteistyössä