miehen rasittava exä, mitä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Voi apua. Mitä ihmettä tuolle muijalle vois tehdä. Kyseessä ei ole mikään järjen jättiläinen, ja koko ajan siltä tulee ihme tekstiviestejä tyyliin "Saatanan lehmä. Jätä XXX rauhaan, äläkä koko ajan määräile ja kiellä häneltä kaikkea!!1 Pitihän se arvata että kaikki on totta mitä sinusta kylillä kerrotaan. Painu helvettiin!"

Ja siis, hmmm. En käsitä mitä jotkut "kyläläiset" ovat voineet minusta kertoa, kun ne eivät edes tiedä kuka minä olen (liikutaan siis ihan eri jengeissä). Ja toiseksi en todellakaan ole määräillyt tai kieltänyt poikaystävältäni MITÄÄN. Ollaan siis seurusteltu vasta parisen kuukautta, joten hirveästi ei vielä viitti alkaa pirttihirmuilemaan ;D No ei, oikeastikaan en ole sellainen määräilevä henkilö, en osaa oikein sitä taitoa.

Samankaltaisia viestejä pistää exälleen. Että on tosi tossun alla ja säälittävä olento ja todella idiootti kun sietää minua jne.

Tähän mennessä ollaan vain hirnuttu noille viesteille ja välillä kaveriporukassakin ihmetelty noita purkaksia. Mutta mietin tässä vain että jossain vaiheessa varmaan alkaa nuo haukkumisviestit kyllästyttämään.

Ja vielä enemmän harmittaa se että tuo nainen oletettavasti viljelee näitä kummallisia ajatuksiaan ympäri kaupunkiakin, joka ei sekään toisaalta hirveästi häiritse, mutta vähän kuitenkin.

Itse olen aika hiljainen ja ujo, ja vähän nousee vanha paniikkihäiriö pintaan kun mietin sitä miten monet ihmiset joutuvat oletettavasti väkisinkin mukaan noihin minuun liittyviin keskusteluihin yms. Alan varmaan kohta uskomaan että kaikki tuijottaa ja kuiskii selän takana jne.

Kuinka vakavia noiden haukkumisten pitää olla ennenkuin voin ihan oikeasti uhkailla poliisilla? Riittävätkö sanat lehmä, psykopaatti, manipuloiva huora ym. ym. johonkin kunnianloukkaussyytteeseen? Ei sillä että alkaisin mitään syytettä nostamaan, mutta vois vähän säikäyttää kyseistä henkilöä semmosella.

Jatkuvaa häirintäähän toi on. Tallenna kaikki viestit mitä tulee ja mene poliisille. Sieltä kun kertaalleen ovat yhteydessä tuohon naiseen niin se saattaa lopettaa siihen. Jos ei lopeta niin poliisit osaa jatkaa asian kanssa eteenpäin.

• Tykkää
Reactions: Pinki
[QUOTE="joo";27074096]todellakin riittää ja ihan jo toi jatkuva pommittaminen itsessään. Eikö sun mies voi hoitaa tota tilannetta?[/QUOTE]

Kyllä hän on monen monta kertaa pyytänyt lopettamaan. Mutta kun tuo nainen on sellainen että hän vain haluaa sitä huomiota, innostuu vain entisestään haukkumaan jos hänelle vastaa viesteihin yhtään mitään. Hän vahtii oikeasti sitä kännykkää jatkuvasti, vastaa ihan suopernopeasti viesteihin. Hyvä että ehtii kännykässä lukea "viesti lähetetty", kun on jo tullut vastaus tai alkaa puhelin soimaan.

Hassuinta tässä on se, että facessa hän on mukamas olevinaan niin pirun onnellinen uudessa parisuhteessaan, ja silti pommittaa minua ja exäänsä jatkuvasti, wtf.

Tekisi mieli ottaa yhteyttä siihen sen uuteen poikaystävään ja kysellä jos hän tietää näistä viesteistä yleensäkään mitään. Mutta jotenkin ollaan kummatkin mieheni kanssa aika rauhaa rakastavia hissukoita, eikä hirveästi viitsisi mennä mukaan tuohon pelleilyyn. Ihan tuntuu ku oltais taas yläasteella, vaikka kaikkien iät huitelee siinä 23-33 välissä :laugh:

Jatkuvaa häirintäähän toi on. Tallenna kaikki viestit mitä tulee ja mene poliisille. Sieltä kun kertaalleen ovat yhteydessä tuohon naiseen niin se saattaa lopettaa siihen. Jos ei lopeta niin poliisit osaa jatkaa asian kanssa eteenpäin.

Yep, tietysti nuo pidän tallessa.
Täytyy asiaa harkita, koska jonkin verran alkaa jo häiritsemään tuon naisen toiminta.

Samalla kyllä käy sitä naista sääliksi, ei varmasti ole kovinkaan hyvä olla silläkään kun tuommoista harrastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27074131:
Vaihtakaa numeroita ja laittakaa salaisiksi

Minun numero on salainen, mutta yllättäen nainen sai sen numeron minun exältäni(!!!), se kyllä ärsyttää niiin vietävästi.

En suostu alkamaan vaihtamaan numeroa jonkun hullun exän takia, silloinhan hän ois ns. voittanut tämän henkisen taistelun.

Poliisilla uhkailu toivon mukaan riittää sitten kun se on ajankohtaista.

Mutta kiitos näistä vastauksista, kiva kuulla että oikeasti jo näin "pienestä" häirinnästä voi nostaa äläkän pystyyn jos vain haluaa.

Ja ikää oli?
15?
Aikuinen toimii näin: kerran ilmoitat tälle ex-naiselle että nyt tuli loppu, tai seuraava yhteydenotto tulee poliisilta. Kaikki viestit talteen ja mikäli ei loppua tule niin ilmoitus eteenpäin

Tuollaiset on vaan lopetettava. Puhelinnumerot vaihtoon ja salaisiksi. Hyvin yksinkertaista. Tai joka yhteydenottoyrityksessä vain ovi tai luuri kiinni ns. naaman edessä. Jotkut tarvitsevat tuota ennen kuin ymmärtävät ettei elämää niin eletä.

Ja jos joku sanoo että helppo sanoa, niin noin olen itsekin joutunut joskus tekemään, ja voin kertoa, että yhteydenotot loppuvat kyllä jossain vaiheessa kun toinen tajuaa ettei saa mitään kontaktia aikaiseksi, eikä mitään tulosta häiriöyrityksillään.

Tuollaiset on vaan lopetettava. Puhelinnumerot vaihtoon ja salaisiksi. Hyvin yksinkertaista. Tai joka yhteydenottoyrityksessä vain ovi tai luuri kiinni ns. naaman edessä. Jotkut tarvitsevat tuota ennen kuin ymmärtävät ettei elämää niin eletä.

Ja jos joku sanoo että helppo sanoa, niin noin olen itsekin joutunut joskus tekemään, ja voin kertoa, että yhteydenotot loppuvat kyllä jossain vaiheessa kun toinen tajuaa ettei saa mitään kontaktia aikaiseksi, eikä mitään tulosta häiriöyrityksillään.

Yep. näin se vain kai pitää tehdä. Ei nuo viestit ja puhelut sinäänsä ne pahimmat ole. Jättää vain vastaamatta ja lukematta. Tätä ollaan harrastettu jo jonkin aikaa, ei ole mitään järkeä vastata kun siellä pyörii pelkästään se sama levy koko ajan uudestaan ja uudestaan.

Eniten minua häiritsee se että mitä jos hän kostaa sen välinpitämättömyyden sillä että viljelee ihan puutaheinää tuolla kaupungilla minusta. Se ajatus vain v*tuttaa aika paljon.

Ainiin, hän on myös suht väkivaltainen kännissä ja kaveeraa semmosten tonnikeijujen kanssa joille ei ole yhtään ongelma rökittää muita naisia (kännissä). Minun ainoa lohtu on se että yksi näistä naisista on ollut naapurini ja ihan hyvä moikkaustuttu joka ehkä osaa nähdä minut sellaisena kuin oikeasti olen, ehkä.

Mutta tämän takia en olekkaan käynyt baareissa nyt pariin kuukauteen, ei viitti mennä sitä porukkaa provosoimaan ihan turhaan.

Yep. näin se vain kai pitää tehdä. Ei nuo viestit ja puhelut sinäänsä ne pahimmat ole. Jättää vain vastaamatta ja lukematta. Tätä ollaan harrastettu jo jonkin aikaa, ei ole mitään järkeä vastata kun siellä pyörii pelkästään se sama levy koko ajan uudestaan ja uudestaan.

Eniten minua häiritsee se että mitä jos hän kostaa sen välinpitämättömyyden sillä että viljelee ihan puutaheinää tuolla kaupungilla minusta. Se ajatus vain v*tuttaa aika paljon.

Ainiin, hän on myös suht väkivaltainen kännissä ja kaveeraa semmosten tonnikeijujen kanssa joille ei ole yhtään ongelma rökittää muita naisia (kännissä). Minun ainoa lohtu on se että yksi näistä naisista on ollut naapurini ja ihan hyvä moikkaustuttu joka ehkä osaa nähdä minut sellaisena kuin oikeasti olen, ehkä.

Mutta tämän takia en olekkaan käynyt baareissa nyt pariin kuukauteen, ei viitti mennä sitä porukkaa provosoimaan ihan turhaan.

No, kannattaa vaan ignoorata kaikki sieltä puolelta tuleva. Nyt yrittää vaikka mitä, mutta lopettaa kyllä kun huomaa ettei saa tulosta. On minustakin valehdeltu vaikka mitä, ja yritetty vaikka mitä. Kieltäydyin pelkäämästä ja menemästä mihinkään mukaan. Aina vain selän käännös ja tarvittaessa soitto poliisille + lähestymiskielto. Kyllä se joskus loppuu. Elää vain itse normaalia elämää eikä anna toisen vaikuttaa mitenkään, edes henkisesti. Kun siis vaan ulkopuolistaa tuon henkilön omaan elämäänsä kuulumattomana, niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Yks hyvä "säikäytyskeino" vois olla se, et laitat jonkun asianajajan soittamaan sille ja kertomaan vähän faktaa häirinnästä ja siitä, mitä seuraa, jos toi jatkuu. Siitä en tiedä, mitä alan ihmiset siitä mahtaa velottaa...

Voi toista, melkein sääliks käy tuota naista. Yrittää niin kovasti ns. osua arkaan paikkaan, mutta epäonnistuu kyllä koko ajan.

Nytkin pisti haukkumaviestejä siitä miten olen edellisessä(KIN) suhteessa ensin mennyt kihloihin (en ole koskaan ollut kihloissa :D ), pettänyt ja lopulta jättänyt. Ensin ei meinannut kertoa että kukahan tämä "edellinen" sitten on. Lopulta kertoi sen nimen, toden totta, oli kyllä mun exä vuosien, vuosien takaa. Tuli vain naiselle vähän yllätyksenä että ollaan tämän exän kanssa edelleen hyviä ystäviä, vaikkei facessa ollakaan kavereita. Ja erottiin ihan ystävinä, ei mitään draamaa.

Siinä sitten räkäsesti naurettiin tuolle ressukalle, ja joutui muijakin lopulta myöntämään että saattoin "vähän" liiotella. Nojoo, vähän :D

Mitä tuollaisen ihmisen päässä oikeasti liikkuu???

Ainiin, ja siis on minun kyllä tarkoitus lopettaa tuo tekstailu tuon muijan kanssa. Toista on vain vähän hauska kiusata välillä...

Ja heräsi pieni mielenkiinto siitä että KUKA oikein on tuo henkilö joka hänelle vihjailee näistä minun pettämisistä ym. Selvisi että se onkin tuo jossain edellisessä viestissä mainittu moikkaustuttu naapuri. Oma exä kertoi että se on jostain kumman syystä mustamaalaillut minua jo silloin tooodella kauan sitte, ihan ilman mitään syytä. Olen siis eri paikkakunnalta, enkä ole (ainakaan en silloin vuosia sitten) ehtinyt hankkia minkäänlaista "mainetta". Enemmänkin omissa oloissani tykkään olla kotona, ei kaupungilla norkoilu ja esillä oleminen erikoisemmin kiinnosta.

On kyllä hassua ja vähän imartelevaakin että joitain jaksaakin niin paljon kiinnostaa MINÄ :laugh:

Yhteistyössä