**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Lauantaina 1.9.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 107/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12_________________________KP 70/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 32/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 32/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 17/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 33/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 5
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP ?
Cattibrie_____KKM 4/12_____________________________KP 9/28-30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 23/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12_________KP 20/28-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11________________________KP 25/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 7
mumina___22v___KM 7/12___________________________KP 16/30-34

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 22/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 22/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 12/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12____________________________KP 34

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 35/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 20/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 26/28

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
R-testi tehty tänään ja omasta mielestäni olisin näkevinään ihan hailakan viivan, mutta en vielä sano mitään vaan yritän malttaa mieleni ja keskittyä töihin ja katsoa sitten muutaman päivän päästä uudestaan jos vaan jatkuu "oireilu"... KP:t on kuitenkin vasta niin pienet etten ihan käsitä tätä oviksen vahvana pysymistä ja aloinkin vasta tikuttelemaan siinä kp 14 eli juurikin silloin oli ensimmäinen vahva tulos. Katsotaan muutaman päivä päästä uudestaan!
 
kultakimpale mullekaan ei digi näyttänyt raskautta ja muut testit kyllä. Joten
älä huoli vaan jatka testaamista. :)

Mulla viivat vahventuneet, samoin kaikki oireet. Niin kovasti toivon että tää kestäis..

Miwwi paljon onnea! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Roppakaupalla onnea kaikille plussanneille :heart::heart::heart:

Käyn varmaan aina välillä kurkkimassa kuulumisianne, mutta eiköhän tässä nyt pikku hiljaa usko olevansa tukevasti raskaana. Perjantaina np-ultrassa 12+2 kokoinen alien jumppasi ja hikkaili niin vimmatusti, että hieman keveni taakka äidinkin sydämeltä.

Mukavaa syksyän alkua! Ja muistakaa lämmitellä ja halia paljon kynttilän valossa :) Joskos se plussakin sieltä sitten pärähtäisi, ihan jokaikiselle +++
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81 ja zapata
Miwwi onnea digituloksesta, toivottavasti päänsärky hellittäisi pian. :heart:

Cattibrie tervetuloa joukkoon, vaikka tänne ei kyllä ketään haluaisi joutuvan. Meillä keskenmeno on vahvistanut tunnetta molemmille, että vauva kyllä kovasti taloon halutaan. Aikaisemmin tuntui että mies oli vähemmän innostunut asiasta, mutta nyt on kyllä tuonut selkeästi esille sen että vauvaa kovasti meille odottaa.

carolina30+ ja kultakimpale2 viivoille kovasti vahvistumista! :heart:

tiinelli hienoa että viivat vahvistuu, onnea paljon! :heart:

tillukas toivottavasti nyt tulisi yksi välikierto että kroppasi pääsisi vähän hengähtämään. :)

kwaidan ihana kuulla että asukilla kaikki hyvin. :heart: Mukavaa masunkasvatusaikaa!

MiNalo kiitoksia uudesta pinosta! Tähän pinoon tulkoon runsaasti plussia ja se jääköön turhaksi talveen mennessä! :)

ON: (Pahoittelut kuvailuista) Niagara jatkuu, en ymmärrä. Yleensä vuoto on muutaman päivän runsasta ja sitten vähenee huomattavasti, mutta nyt on kyllä hanat olleet auki jo seitsemättä päivää. : / Kivut on hieman vähentyneet, mutta eilen vielä tarvitsi särkylääkettä. Yleensä hyytymätkin on parin ekan päivän juttu, nyt viimeksi yöllä tuli iso hyytymä. Alavatsassa on koko ajan epämiellyttävä paineentunne, pelkään että jotain on vialla. :'(
 
Cattibrie Pikaista tärppiä!:)

tiinelli Paljon tarriksia!!

Miwwi Onnea plussauksesta!

Kwaidan Onnittelut hyvistä np-ultra kuulumisista! Ihanaa!

zapata Oliko sinulla km:n jälkeen ultrattu kohtu tyhjäksi? En halua pelotella, mutta noilla oireilla pitäisi omasta mielestäni päästä km:n hoitaneeseen tahoon ultraan. Itsellä kuukauden päästä km:stä ultrassa kohdussa vielä noin 2x2 cm hyytymä, hcg 28 ja pääsin kaavintaan. Omat tädin vierailut kaavinnan jälkeen ovat olleet laidasta laitaan, mutta ei sentään koskaan ole tullut isoja hyytymiä enää seitsemäntenä päivänä. Raskaustesti on varmaan näyttänyt negaa? Mutta nehän pystyy testaamaan vain 25 yksikköön saakka ja virallinen raja on 5. Tsemppiä ja toivottavasti on vain todella tylsä täti vieraillut!

On. Viikonloppuna tuli taas kerran punaista paperiin. Voihan tuo olla ihan harmitonta, mutta itsellä se ei ole koskaan mitään hyvää tietänyt. Huomenna olisi 5+0, jolloin viimeksi kemiallinen vuosi ulos. Pisimmilläni olen saanut alkion/sikiön kasvamaan noin 6+2 pituiseksi, vaikka tuolloin raskaus kestikin rv10 saakka. Tuon LA oli muuten viime viikonloppuna.. Ei ole kovasti toiveita, mutta eipä tässä murehtiminenkaan auta. Jokatapauksessa viimeistään parin viikon päästä tie käy lääkäriin ja ultraan.
Täytyy kyllä sanoa, että oma suhtautuminen lasten ”tekemiseen” on vähän ”tavallisesta” poikkeava. Ihmettelin, kun yksikin pariskunta oli mennyt naimisiin ja maha vastasi aika sopivasti häiden aikaan saatua plussaa. Mutta niinhän se menee, että ”normaalisti” kolmen ensimmäisen yrityskierroksen aikana saadun plussan todennäköisyys on jo noin 50%. Itselle plussa vain ei tarkoita vielä yhtään mitään. Toinen mitä ihmettelin viikonloppuna, että tässähän on jo tosiaan kolmas pulla uunissa.
 
Mimmiel ei ole ultrattu ollenkaan keskenmenon jälkeen. Raskaustesti näytti negaa 5 viikkoa lääkkeiden ottamisesta. Ja tässä välissä tuli tosiaan yhdet menkat, joissa selkeästi tuli vielä raskausmateriaalia. Nythän sain pc:n liuskatestiin dpo 10 (muistaakseni) haaleista haaleimman plussan, joten voisiko olla kemiallisesta kyse? Olin jo varma perjantaina että vuoto vähenee, mutta sitten taas hanat aukeaa. Ja vuoto tulee välillä purskahduksittain, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ajattelin tänään soittaa neuvolan neuvontanumeroon, jos osaisivat siellä auttaa asiassa. Ikinä ei ole aikaisemmin kipuja ollut enää näin isoilla päivillä.

Voisko tuo punainen olla valemenkkoja? Toivottavasti tämä pikkuinen nyt pysyisi matkassa. Vaikka kuinka pystyy raskaaksi tulemaan, ei se kauheasti lohduta kun yksikään ei pääse syliin asti. :hug:
 
Kiitos teille kaikille :heart:

Toivotaan että tää syyskuu olis oikeen kunnon plussanneiden kuukausi!! :)

Ja Mimmiel toivotaan vaan että on valemenkat!! Ja että pikkunen pysyy mukana! Onko sulla ollu muuten mitään kipuja?
 
Mimmiel minulla tuli viime raskaudessa ruskeaa tuhrua alkuviikoilla ja neuvolassa sanottiin, että viikolle 8 saakka voi tulla ns. vanhaa verta, ettei ole syytä huoleen. No, tuhrut loppuivatkin, mutta varmasti muusta syystä keskeytyi. Viikolla 11 todettiin kuolleeksi viikolla 9. En usko, että tuhrulla oli siihen kuitenkaan vaikutusta.
 
Toivottavasti tämä pikkuinen nyt pysyisi matkassa. Vaikka kuinka pystyy raskaaksi tulemaan, ei se kauheasti lohduta kun yksikään ei pääse syliin asti.
Tätä on kyllä pakko kompata. Minulle sanoi lääkäri edellisessä yrityssarjassa, kun tuli kolmas km alle puolessa vuodessa, että pitäisi olla tyytyväinen, kun kerran tulen raskaaksi. Minä kivahdin vastaan, että jos pitää valita puoli vuotta ilman plussaa tai kolme km samassa ajassa, niin valitsisin kyllä sen plussaamattomuuden. Väitän, että se olisi henkisestikin helpompaa, saati fyysisesti.

Mimmiel Esikoisesta vuosin niukahkot kuukautiset rv 8+ kipuineen. Ihme kyllä tyttö pysyi kyydissä.
 
Soittelin neuvolan neuvontapuhelimeen, josta ohjasivat soittamaan sairaalaan. Sairaalasta sanoivat että jos vuoto jatkuu vielä keskiviikon yli, niin sitten pitää ottaa uudestaan yhteyttä. Olivat sairaalassa sitä mieltä että menee vielä normaalin rajoihin. Todella hienoa jos nämä onkin sitten mun "normaalit" menkat... :headwall:
 
Zapata Kuulostaa kyllä melko oudolta, toivottavasti rauhottuu itekseen.

Onko tuo jälkitarkastus muuten kuinka yleinen juttu keskenmenon jälkeen? Mulle naistenpolilta sanottiin sillon että varaa omasta terveyskeskuksesta se, mutta jotain pallottelua siinä sitten oli neuvolan ja terveyskeskuksen välillä. Terveyskeskukseen sitten pääsin kyllä ultraan ja verikokeisiin kun vaatimalla vaadin sitä. Tuntu että kaikki oli menny sen asian kanssa niin p***eelleen kun vaan voi mennä (mulla siis ensin lääkkeellinen ja sitten muutaman viikon päästä älyttömän kuumeen noustua todettiin ettei oo tyhjä ja kaavintaan) Mutta kyllä ne yritti sieltä kovasti ensin vihjailla että eihän sitä aina edes tarvi tehdä..

Kävin tänään ostamassa vitamiinit raskaanaoleville ja raskautta suunnitteleville. Ajattelin ettei siitä foolihaposta haittaakaan ole, vaikka aika monipuolisesti pyrinkin syömään. Muuten kyllä koitan elää ihan normaalia elämää sinne plussaan saakka, alkoholin jätän vähemmälle ovulaation jälkeen.
 
Minusta on ensinnäkin käsittämätöntä että noita ultria pihdataan ku joulujahjoja! itellä tosiaan kun olin raskaana alkoi vuotaa 4.8.12 soittelin tietenkin neuvolaan ja sanoivat että odotella kun neuvola aika oli varattuna 6.9 niin katotaan sitten.. no enhän minä tietenkään saanut hermoiltani odotettua kun raskausoireetkin loppu, ainostaan vatsa oli turvonnut.. vinguin neuvolasta viikon päästä ajan ja neuvolatäti kirjoitti lähetteen sairaalaan kiireellisenä 1-7 vrk mutta siellä lääkäri muutti ei kiireelliseksi ja sain ajan vasta 7.9 ja sit mulla meni hermo ja pääsin 24.8 yksityiselle ja saan samaan rahaan käydä vielä syyskuussa toisen tarkistuksen.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Maanantaina 3.9.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 109/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12_________________________KP 72/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 34/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 19/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 35/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 7
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 1/28
Cattibrie_____KKM 4/12_____________________________KP 11/28-30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 25/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12_________KP 22/28-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 29/31-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11________________________KP 27/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 9
mumina___22v___KM 7/12___________________________KP 18/30-34
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12__________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 24/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 24/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 14/28

HAAVEISSA NELJÄS
Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 7/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 37/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 22/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 28/28

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, miwwi

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Ajattelin minäkin huikata itseni mukaan..ketjua olen hetken lueskellut ja vertaistuki on kyllä tännekkin tarpeen! :)

Lyhyesti, takana kaksi keskeytynyttä keskenmenoa 10/2011 ja 7/2012. Yksi lapsi lohduttaa kuitenkin elämää, kakkosta nyt siis yritetään (huonoin tuloksin) saada maailmaan.

Viimeinen km hoidettiin kaavinnalla, kohtu ei ollut tyhjentynyt--> primolutit--> nyt odottelen epätoivoisesti MASSIIVISTA vuotoa jotten joutuisi uudestaan kaavintaan :headwall:

Kaipa tää taas tästä. :wave:

-Pippari
 
Moikka pitkästä aikaa!

Onpas tänne tullut uusia nimiä. Tuntuu tosi kurjalle että olette ylipäätään joutuneet tähän listaan. Kokemuksesta tiedän, että ajatuksien ja toivon jakaminen auttaa.

Olen ollut koko kesän lukematta koko palstaa, kun päätimme pitää yritystaukoa. Tauko on kyllä tehnyt hyvää. Huomenna olisi edessä lääkäriaika naistenpolilla ja se nyt tietysti kirvoitti ajattelemaan koko asiaa.
En tiedä muistaako kukaan enää minua, joten tässä vähän faktaa: kkm rv18 11/2011, kkm rv8 1/2012, kkm rv10 5/2012.
Kaikki tehdyt testit tuleet normaaleina takaisin (myöhäisen km:n takia tehdyt ja toistuvien takia tehdyt). Ensimmäistä vauvaa yritetään. Yritys alkanut 1/2010 ja ensimmäinen raskaus alkoi vasta clomifenilla, sen jälkeen raskautumisessa ei ongelmaa.
Sain sairaalasta alunperin lapun "testitulokset normaalit, ota yhteyttä kun olet raskaana, niin pääset tarkkailuun". Soitin sinne, että mitä piip se tarkkailu tässä enää auttaa, kun kaikkia kolmea raskautta on tarkkailtu ja silti kävi noin. Mulla on siis ollut kahdessa ekassa kauheita verivuotoja ja hematoomaa. Kolmannessa luget käytössä eikä vuotoja, mutta meni silti kesken. Sykkeet nähty aina.
Sain siis kinasteltua itselleni lääkäriajan "ilman raskautta" ja nyt en sitten kuitenkaan osaa hahmottaa, että mitä tässä pitäisi osata kysyä tai vaatia. Voiskos ne vaikka antaa mulle jotakin lääkitystä auttamaan raskautta, vaikka mitään selvää vikaa ei ole... Täytyy toivoa, että saan lääkärin joka kertoo mulle vastaukset vaikken osaa kysyä.
Kellään mitään vinkkejä mitä pitäis "vaatia"?
Kohdun ultraamista ajattelin pyytää, sitä kun ei ole koskaan ultrattu ilman raskautta. Herttakohtu mulla on, mutta en oikein tiedä onko väliseinää.. Kohdun epämuodostumista johtuvat km:t ovat harvinaisia, mutta josko ne suostuis sitäkin vaihtoehtoa tutkimaan.
Jännittää kyllä pahasti huominen lääkäri. Sen jälkeen meidän piti päättää, että aloitetaanko yritys vai jatketaanko ehkäisyä. Mieli tekisi, mutta en tiedä kestäiskö pää uutta keskenmenoa. Ja kestäiskö se puolenvuoden päästä sen paremmin...

-iitu
 
Tervetuloa ketjuun Lapinmaria ja Pippari. Vertaistukea täältä kyllä saa, äärimmäisen tärkeää sellaista! :) Toivotaan kuitenkin ettette täällä pitkään joudu olemaan.

Cattibrie ja emppuli83 Pääkaupunkiseudulla ei ilmeisesti ole minkäänlaista jälkitarkastusta tapana tehdä, itselleni ei ainakaan ole mitään tehty. Negatiivinen raskaustesti kotona ajaa ilmeisesti saman asian terveydenhuollon mielestä. Ei todellakaan ole sama asia! Itse olisin hieman pidemmällä tässäkin asiassa jos jälkitarkastus olisi tehty. Nytkin sairaalassa ehdottivat ensin että voisin tehdä raskaustestin. Mitä hittoa se muka auttaa? Olenhan mä niitä jo aika monta kkm:n jälkeen tehnyt.

iitu tervetuloa takaisin taukoilemasta! Toivottavasti tämän päiväisestä lääkärikäynnistä olisi iso apu, ja osaisivat kertoa mihin päin lähdette tuossa projektissanne. Uskon että uudelleenyrittämisen pelko on suuri, mutta periksi ei kannata antaa.

Lapinmaria itsellä huomattiin kkm myös rv 12 ultrassa, oli todella suuri shokki. Enkä haluaisi samaan tilanteeseen enää koskaan.

MiNalo sitten kun seuraavan kerran päivität, laitatko minulle kp-päivät kp 8/28-33. Kai tuo kierto tuohon välille asettuu, toivottavasti.

ON: vuoto jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Välillä osoittaa hiljenemistä mutta sitten innostuu taas. Hieman turhauttaa jo. Pelottavinta on se, että onko mulle nyt oikeasti tullu 9 päivän menkat, edelliset oli myös 9 päivää? :mad:
 

Yhteistyössä