Voi Astrolabe ja Data!

• Viestiketjun aloittaja Ihquuu
  • Ensimmäinen viesti
"sivustaseuraaja"
Olen Suzien kanssa samaa mieltä. Lässyttäjä-ufoksi kutsuminenko ei ole kiusaamista? Lunatic on ilkeä ja pahansuopa ihminen, ja täällä vaan suurimmaksi osaksi peesaillaan ja puolustellaan häntä, ja kaikki tyyliin haluaisivat tavata hänet jne. Olen aika uusi palstalla, mutta hän on täällä yksi epämiellyttävimpiä palstapersoonia, ja mammat joukolla nuolevat hänen takapuoltaan. Ei ymmärrä ei.
Minusta Lunatic on yksi parhaista palsta-persoonista. Olen itse palstaillut 8v ja kyllä täällä on alkanut tuntemaan palstailijoita. Lunaticilla on hyviä mielipiteitä ja on hänkin älykäs, tuo sen vaan välillä hiukan erikoisella tavalla esille. Kyllähän niitä ylilyöntejä tulee välillä kaikilta, mutta lässyttäjä-ufo nyt ei ole mikään paha. Luulen, että Data ja Astrolabe nauraa sille ihan kippurassa itsekin. Ainakin jos vähääkään heitä palstalta tunnen.

"höpöhöpö"
[QUOTE="vieras";27057874]He ovat jo naimisissa.[/QUOTE]

No kuka tahansa voi mennä heti naimisiin vain koska se on "siistiä".
Ovat silti erittäin tuore pari, ihan seurustelun alkumetreillä, ekalla metrillä. :)

• Tykkää
Reactions: Sanna80
"vieras"
Missäs kohtaa käytin halventavia termejä? Ja "lässyttävä ufoko" ei sellainen ole? Ihmetyttää vaan vähän joskus täällä tämä meininki.:(
Olet siis sitä mieltä että Astrolla ja Datalla ei ole sen vertaa huumorintajua, että eivät kestä tuollaista sanontaa Lunalta? Sanonta jolle kaikki muut nauraa, minäkin, joka oikeasti pidän Astrosta ja Datasta? Ai niin mutta täällähän ei tunneta sellaista käsitettä kuin huumorintaju. Sori, pääsi unohtumaan :ashamed:

Olen Suzien kanssa samaa mieltä. Lässyttäjä-ufoksi kutsuminenko ei ole kiusaamista? Lunatic on ilkeä ja pahansuopa ihminen, ja täällä vaan suurimmaksi osaksi peesaillaan ja puolustellaan häntä, ja kaikki tyyliin haluaisivat tavata hänet jne. Olen aika uusi palstalla, mutta hän on täällä yksi epämiellyttävimpiä palstapersoonia, ja mammat joukolla nuolevat hänen takapuoltaan. Ei ymmärrä ei.
Mahtaa Lunaticilla olevan sit puhdas peppu.

No ei minua haittaa tulla verratuksi ufoon. En anna Lunaticin tai Akaatin avautumisten suhteeni vaikuttaa itseeni sen enempää. Ihan sama. En heidän kuvauksistaan edes tunnista itseäni, joten ne on helppo kuitata väärinkäsityksiksi.

btbt
älä aliarvioi Datan ja Astrolaben huumorintajua.

"vieras"
Lunatic ei saa ikinä poistua palstalta, ei ikinä.
Se on ainoita tasapainottavia voimia täällä hihhuleita (mummis, astro,data) vastaa.

Joissain hihhuleiden ketjuissa hän on se ainoa hetkellinen järjen ääni, lupaus ja toivonkipinä siitä että palstaltakin löytyy normaaleja ihmisiä.

Kiitos Luna,muistan sua iltarukouksessa.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Ei se ole niin helppoa kun sitä on joka ketjussa. Nim. yritetty on.

No joo. Ei se nyt niin paljon häiritse, mutta kyllä sillä huomiota saa varmasti. Sen huomaa jo tästä ketjusta.
Mä hypin asioita paljonkin yli, riippuen ketjuista ja vastaajista. Toki jotkut ketjut pitää lukea kokonaan, että pysyy kärryillä. Ehkä se siitä ajan kanssa tasoittuu :D (siis suhteensa julkituominen)

Ei se ole niin helppoa kun sitä on joka ketjussa. Nim. yritetty on.

No joo. Ei se nyt niin paljon häiritse, mutta kyllä sillä huomiota saa varmasti. Sen huomaa jo tästä ketjusta.
Ei varmasti ole joka ketjussa. Ei tasan ole. Olenko tänään kerran vastannut Datan kommenttiin yhdessä ketjussa tai jotain? Yksi ketju, yksi ainoa kommentti. Onkohan eiliseltäkään hälle yhtään kommenttia. Tykännyt oon yhestä Datan kommentista tänään.

Että kyllä minusta työ ite ootte jotenkin herkillä tän asian kanssa ja liioittelette koko hommaa.

"vieras"
Ei varmasti ole joka ketjussa. Ei tasan ole. Olenko tänään kerran vastannut Datan kommenttiin yhdessä ketjussa tai jotain? Yksi ketju, yksi ainoa kommentti. Onkohan eiliseltäkään hälle yhtään kommenttia. Tykännyt oon yhestä Datan kommentista tänään.

Että kyllä minusta työ ite ootte jotenkin herkillä tän asian kanssa ja liioittelette koko hommaa.
Kyllä tiedot tiimarinvihoissa pysyy kauemmin kuin päivän.

ehkä sitten niin. rauha!

Yhteistyössä