hitto noita kakaroita, ärsyttää kun aamut on yhtä sirkusta

• Viestiketjun aloittaja hippulat
  • Ensimmäinen viesti
hippulat
mua ärsyttää kun 8v pelleilee aina ruokapöydässä,ärsyttää kun 4v ottaa siitä mallia ja vitun härdell ijatkuu viikosta toiseen? milloin niitten äö nousee sen verran että kykenevät normaaliin rauhalliseen ruokailuun? käpy menee

"Molleri"
Laita syömään eri paikkaan ja sano että sitten voidaan syödä kaikki yhdessä kun se toimii kuin ajatus.

Jätä 8v kutsumatta pöytään jos ei osaa käyttäytyä ja jos alkaa sekoilla kesken ruokailun, vie pois pöydästä.

Kasvatusta
Katoppa peiliin

5v lapseni ei pelleile ruokapöydässä, eikä pelleillyt nuorempanakaan, koska olemme vaatineet pienestä pitäen käytöstapoja.
Tietenkin suhteutettuna lapsen ikään.

Jos hiukan olisit aamulla tiukempi, niin ehkä ei pelleilisi

nhiih
Katoppa peiliin

5v lapseni ei pelleile ruokapöydässä, eikä pelleillyt nuorempanakaan, koska olemme vaatineet pienestä pitäen käytöstapoja.

Ja sulla siis vain se 1 lapsi?? Ja hän vasta 5v, ei 8v.

Ja neuvot miten sisaruksia kasvatetaan. En vaan jaksa näitä.

hippulat
Katoppa peiliin

no jos sisaruksista toinen on kotona ja toinen poissa niin osaavat kyllä molemamt olla nätisti. että jos toinen näistä ois ainokainen niin mä varmaan ajattelisin niinku sä.

Mutta.

halipupu harmaana
Aikuinen laittaa rajat eikä katsele pelleilemistä ainakaan ruokapöydässä. Mä laitan illalla lapsen välillä vuorotellen suihkuun ja iltapalalle, niin on mukava nauttia vain toisen lapsen seurasta iltapalalla sillä aikaa kun toinen suihkuttelee itseään puhtaaksi päivän tomuista, kätevää.

Yhteistyössä