?
"..."
Vieras
Esim. ketju siitä onko tässä 8 vuotiaan tapauksessa päästetty liikaa yksityiskohtia julkisuuteen. Mun mielestä ihan asiallinen ketju ja tärkeä keskustelunaihe. Vai olenko vain sokea kun en enää ketjua löydä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei tarvitsekaan, mutta mielestäni esim. tässä ketjussa ihan pohtimisen arvoista asiaa, ei mitään mässäilyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27039762:Etusivu on täynnä sitä lapsen murhaa koskevia aloituksia ja niitä tuntuu tulevan koko ajan lisää. Mun mielestäni koko tapausta ei tarvitsisi käydä täällä läpi.
Miks v**ussa sun mielestäsi sitten pitää olla "tuhat ja sata" kuvaketjua aiheesta: Booty, Bootyn hölmö poseeraus, Bootyn pissiskledjut, Bootyn kersat... ym. ym. ?!Minun mielestäni näitä ketjuja ei tarvitse olla tuhat ja sata.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27040049:Onko jotakin järkeä kiusta bootya tässä yhteydessä? Ja vielä ihan perusteetta.
Ole huoleti; en kuvittele toisin kuin muut. Olen ihan tavisAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27040092:vieras, toivottavasti et virheellisesti kuvittele olevasi itsekään hölmöä parempi.