Miten tuntuukin näin helvetin pahalta (murhattu 8v tyttö)? Miksi muut tapaukset ei ota näin koville?

Status
Viestiketju on suljettu.
trrr
[QUOTE="vieras";27038000]musta ei tunnu oikeen miltään.. tai siis, jopa omaksi yllätyksekseni en ole järkyttynyt. ehkä johtuu siitä että omat lapseni eivät ole saman ikäisiä.[/QUOTE]

aika sairasta, miten voi olla tuntematta mitään. järkyttävää jopa.

sssssssssssss
Joitakin ketjun viestejä luin, mutta samoja ajatuksia on ollut. Minulla on tullut tästä uutisesta käsittämätön paha olo. Miten ihminen voi olla julma. Eihän ihminen voi olla tollanen selvinpäin tai alkoholihöyryissä, eihän.... vaan pitää olla jo syvemmällä huumeissako. Mutta ENITEN olen vihainen sille sosiaalityöntekijälle, jonka pitäisi ymmärtää mistä on lastensuojeluasioissa kyse. Mikä on tässä yhteiskunnassa vinossa , että pitää näitä psykopaatteja YMMÄRTÄÄ JA YMMÄRTÄÄ, jospa joskus niistä tulisi pullantuoksuisia äitejä ja isiä, kun NIISTÄ EI VAAN TULE, ja tässä oli tulos: iltalehtinen lööppi.

"vieras"
[QUOTE="Anri";27037794]Surullista on myös se, että tämä tuo esiin sen kuinka paljon vihaa tavallisissa ihmisissä on.
Halutaan kostoa ja kidutusta eli lähdetään itsekin sen saman pahan kelkkaan mitä olevinaan vastustetaan...[/QUOTE]

Mitä tunteita tämä herättää sinussa, jos ei vihaa?
Meissä kaikissa on vihaa et sinäkään voi väittää ettet koskaan tunne vihaa. Viha on yksi tunne monien tunteiden joukossa meillä normaaleilla tavallisilla ihmisillä ja siihen on oikeus, aivan niinkuin muihinkin tunteisiin. Ja kyllä, tälläinen sanoinkuvaamattoman kauhea teko saa aiheuttaa vihan tunteen. Väitän jopa, että tälläisessa tapauksessa viha on normaalimpi tunne kuin anteeksiannon tunne. Viha herää normaalilla empaattisella ihmisellä tytön kokemien kauheuksien takia!!!!

Palasina
Asian vierestä: tavallaan "lohduttavaa" huomata, etten ole mikään ainoa outolintu, joka on mennyt ihan palasiksi tästä jutusta... Aloin jo miettiä, että voiko tällainen ahdistus olla enää normaalia, mutta ilmeisesti on, kun niin moni muukin on sen syövereihin joutunut. Onhan tämä niin sanoinkuvaamattoman kamala asia, suunnattoman, musertavan julma kohtalo pienellä tytöllä, eikä ketään auttajaa...

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow ja chef
laki perseestä
totta toinen puoli.

ihan hirveesti sossua kuormittavat noi tekaistut vittuiluilmoitukset naapurista ja vihollisista ja tutuntutuista kuulopuheiden perusteella.

nyt vaan pääsi käymään niin että se joka suurimmassa hädässä oli, ei sitä apua saanut. ja jonkun on tästä otettava se syy niskoilleen. miks vitussa asiaan ei puututtu? joku lapsi ahmii lounaalla - kiireinen huostaanotto. toista hakataan henkihieveriin ja poski mustana saa mennä kouluun - silitetään päähän.

miksi?? miksi?? miksi??? miksi???
siitähän tässä kyse että suurin osa kunnollisia mutta kun teillä pitää käydä, niin pitää käydä vaikka kuuluu naapurista äänet, sitä sopii miettiä. Muta kun ne on meille ohjattu.
Kyllä suurin osa menee huuhaa ilmoihin :( Nyt aas ihmisiä kannustetaan tekemään ilmoja vaikka nämä raukat ei tajua mistä, no kohta tajuaa kun koliikki itkuiset tenavat hustatttu että missä taas mennään vikaan.
Oikeasti hakatut pahoinpidellyt lapset saa huutaa apua ja silloinkin heidät monasti jätetää ilman apuja.

"vieras"
Tää tapaus on todella satuttanut ja syvältä. Ei pysty käsittämään tuollaista sairasta pahuutta.

Noille tekijöille(tuollaisia ei voi kutsua ihmisiksi) olisi vain ja ainoastaan oikein, että tuplaten niiden nykyisen iän ajan joku kiduttaisi niitä samalla tavalla. Joka ikinen helvetin päivä. Ja viimeisenä päivänä sitoisi ja jättäisi tukehtumaan. Eikä silloinkaan oikeus olisi toteutunut. Lähimainkaan.

Ihan järjetön ahdistus ajatella pientä tyttöä, joka joutuu joka päivä kulkemaan tollaseen helvettiin yhä uudelleen ja uudelleen. Kukaan ei auta.

Mä oon miettinyt pitkin päivää näitä tehtailtuja ilmoituksia, siitä kun joku pukee poikalapselleen vaaleanpunaiset vaatteet... samaan aikaan joku oikeasti apua tarvitseva jää ilman. Oksettaa. Oksettaa tää tapahtuma, oksettaa sosiaalitoimen ja kaiken muun pettäminen ja oksettaa se tieto, että suomen tuomioilla nää saa käytännössä vaan päänsilitystä ja kohta taas tallustellaan vapaana.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;27038130:
Mä oon miettinyt pitkin päivää näitä tehtailtuja ilmoituksia, siitä kun joku pukee poikalapselleen vaaleanpunaiset vaatteet... samaan aikaan joku oikeasti apua tarvitseva jää ilman. Oksettaa. Oksettaa tää tapahtuma, oksettaa sosiaalitoimen ja kaiken muun pettäminen ja oksettaa se tieto, että suomen tuomioilla nää saa käytännössä vaan päänsilitystä ja kohta taas tallustellaan vapaana.
Toivotaan, et tallustelee. Mä luulen että moni toivoisi tapaavansa nää "kuuluisuudet" ja joku varmasti huolehtii oikeuden tapahtumisesta paremmin kuin suomen oikeuslaitos. Tai sit täytyy toivoa että joutuvat istumaan ilman mitään suojelua normaalille vankiosastolle.

Lunatic
Ei tämä ole ensimmäinen kerta, kun isä, äiti, isäpuoli tai äitipuoli on syyllinen lapsen kuolemaan, mutta mikä hitto siinä on, että juuri tämä tapaus ottaa näin koville.

Mä haluaisin, että koko uutinen katoaisi, koska aina kun siihen törmään, niin kouraisee ja kovaa. Mä en saa mielestäni pois sitä kuvaa, jossa on tytön kumisaappaat. Leikattu rikki ja korjattu jeesusteipillä. Mä en käsitä, miten joku voi tehdä pienelle lapselle niin paljon pahaa. Mä en vaan käsitä.

Enkä mä käsitä sitä, että miksi mä itken tätä asiaa. Kun en ole itkenyt muutamaa poikkeusta lukuunottamatta muitakaan tuntemattomien lasten kuolemia. Toisaalta mun sisälläni on ihan suunnaton raivo. Raivo tekijöitä ja toisaalta myös koko saatanan suomea kohtaan. Tekijöitä kun varmaan taas vaan silitetään päähän ja päästetään muutaman vuoden päästä vapaalle, kun olivat ensikertalaisia, käyttäytyivät niin hyvin ja blaa blaa.

Äh, en mä tiedä. Tää nyt on vaan niin kummallista, kun tunnen näin.

Perkele.
Samat sanat täysin. Teipatut saappaat, sotkunen yksiö, tytön helvetti pyörii päässä. Mikään muu lapsen murha ei ole koskettanut näin syvältä. :'(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: chef
"Sosiaalijohtaja Paavo Voutilaisen mukaan sosiaaliviranomaiset eivät tienneet riittävästi tytön kotioloista.

- Meillä ei ollut ainakaan tietoa siitä, että tämmöinen riski on olemassa. Se on ihan selkeä looginen johtopäätös. Jos se tieto olisi ollut, niin on vuoren varmaa, että tuommoista ratkaisua ei olisi tehty, Voutilainen lausui."

voi kiesus mitä paskaa toiki suoltaa suustaan :O jos lapsi menee kouluun poski mustana, hiustukkoja puuttuu päästä ja luullaan syöpäsairaaksi sen takia, niin sossu ei puutu!!! ei vaikka kuinka yrittää. ja tää pelle kehtaa tulla tollasia joriseen. vetäkööt riskinsä sinne mihin ei aurinko paista.

Lunatic
[video=youtube;VRsJlAJvOSM]http://www.youtube.com/watch?v=VRsJlAJvOSM[/video]

Tän pitäs laulaa nainen, mutta en löytäny. :(

Äitin tuskaa en pysty edes ajattelemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Sosiaalijohtaja Paavo Voutilaisen mukaan sosiaaliviranomaiset eivät tienneet riittävästi tytön kotioloista.

- Meillä ei ollut ainakaan tietoa siitä, että tämmöinen riski on olemassa. Se on ihan selkeä looginen johtopäätös. Jos se tieto olisi ollut, niin on vuoren varmaa, että tuommoista ratkaisua ei olisi tehty, Voutilainen lausui."

voi kiesus mitä paskaa toiki suoltaa suustaan :O jos lapsi menee kouluun poski mustana, hiustukkoja puuttuu päästä ja luullaan syöpäsairaaksi sen takia, niin sossu ei puutu!!! ei vaikka kuinka yrittää. ja tää pelle kehtaa tulla tollasia joriseen. vetäkööt riskinsä sinne mihin ei aurinko paista.
Mietin ihan samaa :|

Täyttä paskaa tuon ihmisen puheet. Jos muksu itkee ettei halua isälleen tälläisessä tapauksessa jossa on ilmoituksia jo tehty niin... Tiedoksi vaan Voutilaselle että porukka loppupeleissä ole niin tyhmää kun se luulee.-

sssssssssssss
ja entäpä oikeuslaitos Suomessa. Mitä luulette olevan tuomio näille kiduttajaelämäntuhoojille Suomessa? Hm... olisiko peräti muutama vuosi.. (ensikertalaisille siis puolet tuomiosta).Tai Niuvanniemeen ja sieltä takaisin yhteiskuntaan sopivana kansalaisena hieman nopeammin sopivissa lääkkeissä ja parantuneena.

"nelli"
No tämä todellakin on rajuin murhauutinen (Suomessa) ikinä. Vain Jammu-setä pääsee lähelle tällaista pahuutta.

Toivoisin kovasti näkeväni kuvan tuosta lapsipoloisesta. Vaikka tiedän, että sitten kärsin vielä enemmän. Jotenkin vaan haluaisin päästä lähemmäs sitä pientä ihmistä, joka koki hirveitä. Kumpa olisin voinut auttaa häntä :(
kuva löytyy vanhemmat.comin keskustelusta. niin suloinen pieni tyttö :'(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä