Saan orgasmin joka kerta, oletko kateellinen?

• Viestiketjun aloittaja asiat hyvin
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Jaa, tämän palstan vastaajat kumoavat kaikki tutkimustulokset. Nyt onkin ihan normia ja tavallista että suurin osa saa orkun yhdynnässä. Ok, minä luonnonoikkupa en saa. Kuulun siihen tutkimusten suurimpaan osaan, joka saa orgasmin vain muilla keinoin.

ap.
Kyllä mulla yhdynnässä vaatii aina sen klitoriskiihotuksen, mutta onneksi se nyt ei ole mikään temppu eikä mikään kääntää omaa lantiota siten että miehen häpyluu hieroo klitorista samalla kun mies työntelee itseään sisään ja vielä helpompaa tämä on kun on itse ratsailla. Takaapäin en saa (ellei siis ole omat/miehen sormet klitoriksella) eikä "huono pano" riitä eli ei pelkkä yhdyntä ilman klitoriksen hieromista.
Mulla taas joskus takaa tai sivustapäin pantuna tuntuu siltä, että saattaisi tulla, mutta siinä vaiheessa yleensä sitten mies tulee niin jää se tieto mysteeriksi :D Olen myös joskus koittanut itse hieroa sormin klitorista samalla ja se ei jotenkin tunnut hyvältä..

ap.
[QUOTE="Piia";27035573]No lisätkää harjoitusta. ;) :)[/QUOTE]

joo kunhan noi lapset joskus ois tarpeeksi kauan hoidossa ;) nyt pitää tyytyä siihen mistä aita on matalin (lue homma onnistuu nopeimmin) :D

[QUOTE="vieras";27035563]Palstamammat eivät kärsi huonoista lantionpohjalihaksista, suurista römpsistä tms. kaikille riittää sormipaksuus ja tiukkaa tekee sekin. mitä enemmän on lapsia sitä tiukemmaksi on menty.[/QUOTE]

Voi toki olla, että näihin kyselyihin vastaa palstamammoista ne, jotka on erityisen aktiivisia seksin saralla ja kiinnittää noihinkin asioihin huomiota perus-palstamammaa enemmän. Vääristänee tilastoja jonkun verran. [kärjistys] Suurin osa palstamammoista ei koskaan vastaa mihinkään orgasmikyselyihin eikä heitä kiinnosta seksi ja oma tyydytys sen vertaa että välttämättä viitsisivät kamalammin lantionpohjan lihaksiakaan treenailla. [/kärjistys]

"vieras"
Mä sain tällä viikolla orgasmin bussissa.
Olin koko matkan ihaillut ihan törkeen hyvännäköistö miestä ja jäimme samaan aikaan bussista pois ja ennenkuin astuimme ulos tää kyseinen komistus hipaisi mua ja voila!
Orgasmi on aivojen tuottamaa.

ap.
[QUOTE="vieras";27035597]Mä sain tällä viikolla orgasmin bussissa.
Olin koko matkan ihaillut ihan törkeen hyvännäköistö miestä ja jäimme samaan aikaan bussista pois ja ennenkuin astuimme ulos tää kyseinen komistus hipaisi mua ja voila!
Orgasmi on aivojen tuottamaa.[/QUOTE]

kätevää ;) noihan vois seksiä harrastaa vaikka vieraiden aikana kun kaikki tapahtuu mielessä :D

hahaha
[QUOTE="vieras";27035577]Jaa, tämän palstan vastaajat kumoavat kaikki tutkimustulokset. Nyt onkin ihan normia ja tavallista että suurin osa saa orkun yhdynnässä. Ok, minä luonnonoikkupa en saa. Kuulun siihen tutkimusten suurimpaan osaan, joka saa orgasmin vain muilla keinoin.[/QUOTE]

Ei tarvitse olla noin katkera siitä että olet kylmä. Ei suurin osa ole vaikka sä toivoisit! Luotettavatkin tilastot sulla? :D

ON normaalia naisellekin saada orgasmi yhdynnässä, tietenkin. Ei se ole vaan miehen iloksi. On typerää uskotella itselleen ettei sitä kuulukaan saada! Jos on normaali nainen ja haluaa saada, niin kannattaisi miettiä miksi ei saa. Onko miehesi tosi surkea rakastaja?

Yhteistyössä