Saan orgasmin joka kerta, oletko kateellinen?

• Viestiketjun aloittaja asiat hyvin
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Saan kyllä aina suuseksilläkin, mutta yhdynnässä saan parhaimmat orgasmit hieromalla samalla itseäni.
En tiedä mikä on tuon orgasmin virallinen nimi,mutta on ainakin selkeästi voimakkaampi kuin suuseksillä tai muuten klitorista hieroessa.

"Piia"
Mä saan poikkeuksetta joka kerta yhdynnässä. :) Saan toki suuseksissäkin mutta tykkään enemmän yhdynnästä ja orkku on siinä voimakkaampi. :p

Mutta tuskin tämä harvinaista on? :)

minäpä
g piste orgasmi jonka saan yhdynnässä on sekä pidempi, että voimakkaampi. Luulin pitkään, ettei sellaista ole olemassakaan, mutta ei se ollutkaan tarua:)
G-pisteorgasmin voi saada ihan sormillakin ja sitten kun mies saa mut vielä ejakuloimaan niin ai että tuntuu, että räjähdän :D

Yhdynnässä saatu orgasmi on mulla yleensä heikompi kuin sormin/dildolla saatu. Viimeksi sain 5 orgasmia peräkkäin ja KAIKKI oli erilaisia (yksi aktissa ja neljä sormin aiheutettua).

ap.
[QUOTE="Piia";27035518]Mä saan poikkeuksetta joka kerta yhdynnässä. :) Saan toki suuseksissäkin mutta tykkään enemmän yhdynnästä ja orkku on siinä voimakkaampi. :p

Mutta tuskin tämä harvinaista on? :)[/QUOTE]

En tiedä. Niin ne tuntuu aina lehdissä ja muissa gallupeissa olevan harvassa yhdynnässä saavat, mutta täällä niitä on suurinosa.. :)

Lex
[QUOTE="Piia";27035518]Mä saan poikkeuksetta joka kerta yhdynnässä. :) Saan toki suuseksissäkin mutta tykkään enemmän yhdynnästä ja orkku on siinä voimakkaampi. :p

Mutta tuskin tämä harvinaista on? :)[/QUOTE]

Eipä taida olla, ihan sama juttu minulla. En niin kauheasti edes välitä suuseksistä.

"Piia"
Kyllä se vaikuttaa siltä että et ole harvinaisen onnekas ap... ;) Ihan yleistä on saada orgasmi suuseksissä, mutta kun sen saa myös yhdynnässäkin niin se mahtavaa, ja ilmeisesti ihan yleisestä mikä on hyvä juttu. :)

ap.
[QUOTE="Piia";27035540]Kyllä se vaikuttaa siltä että et ole harvinaisen onnekas ap... ;) Ihan yleistä on saada orgasmi suuseksissä, mutta kun sen saa myös yhdynnässäkin niin se mahtavaa, ja ilmeisesti ihan yleisestä mikä on hyvä juttu. :)[/QUOTE]

Kyllä mä saan tai ainakin olen saanut.. mutta se ei ollut niin voimakas kuin suuseksissä joten sen yrittäminen on jäänyt. En sitten tiedä oisko ikä ja synnytys tuonut muutoksia kroppaan..

Kyllä mulla yhdynnässä vaatii aina sen klitoriskiihotuksen, mutta onneksi se nyt ei ole mikään temppu eikä mikään kääntää omaa lantiota siten että miehen häpyluu hieroo klitorista samalla kun mies työntelee itseään sisään ja vielä helpompaa tämä on kun on itse ratsailla. Takaapäin en saa (ellei siis ole omat/miehen sormet klitoriksella) eikä "huono pano" riitä eli ei pelkkä yhdyntä ilman klitoriksen hieromista.

"vieras"
En tiedä. Niin ne tuntuu aina lehdissä ja muissa gallupeissa olevan harvassa yhdynnässä saavat, mutta täällä niitä on suurinosa.. :)
Joo tilastot on vääriä muissakin asioissa. Palstamammat eivät kärsi huonoista lantionpohjalihaksista, suurista römpsistä tms. kaikille riittää sormipaksuus ja tiukkaa tekee sekin. mitä enemmän on lapsia sitä tiukemmaksi on menty.
ainoa mikä on tilastoissa sama on tissityytyväisyys ja selluliitit + ylipainot.

Yhteistyössä