Voihan nolo, olinpas vähän ennakkoluulonen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tidii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tidii

Vieras
Pakko jakaa kun mies ei ihan ymmärtänyt... :D

Eli oon kotona sairaslomalla ihan karmeessa lenssussa ja kuumeessa, ja lapsi siis pk:ssa (saa heittää ensimmäisen kiven). Meiltä näkee tarhan eteen ja join päivällä kuumaa ja kattelin ulos ikkunasta, ja huomasin että joku suht nuori, hieman epäilyttävän näköinen mieshenkilö seisoskelee tarhan edessä, vilkuilee koko ajan sivuilleen ja oli, no mielestäni nyt vaan epäilyttävän näköinen siinä nortti huulessa ja pilottitakki päällään.

Ehkä nuo päivän uutiset sitten oli saanut minut vainoharhaselle tuulelle tai kuume, niin mietin että mitäs jos tällä on jotkut pahat mielessään, mitä pitäisi tehdä. Niin ensinnäkin päätin mennä hakemaan postin mulkoillen tätä henkilöä erittäin pahalla silmällä tyyliin "noniin nyt ainakin yksi on nähnyt sinut ja osaa kertoa tuntomerkkisi".

Päätin stalkata tätä ikkunasta niin kauan että tiedän mitä sillä on mielessä ja sehän sitten olikin joku jonkun vanhemman kaveri ilmeisesti joka oli hakemassa muksua tarhasta ja lähtivätkin ihan normaalisti siitä etenemään, mitä luultavammin puhuen jostain hullusta räjähtäneestä eukosta joka yökkärinhousut ja trenssitakki päällään tukkapystyssä sekopäisesti mulkoillen stalkkasi tätä kaveria koko sen ajan jota tämä toinen oli hakemassa lasta tarhasta :D

Että neighbourwatch ja silleen :D

:D !!
Mutta aatella jos sä et ois mukannut sitä ja näyttäny ettei tääl vaan hengailla ilman syytä ja ilman naapurin kyttäävää silmää, ni mitä jos se oiski ollu joku sekopää? Pieni nolostus ei haittaa. :D

Mä pysähyin eilen autolla keskelle tietä kun näin samalla tavalla pukeutuneen miekkosen kiskovan koiraansa niin ilettävän näköisesti. Tajusi hänkin että joku nyt kattoo perään, toivottavasti jatkossa osaa kouluttaa koiraansa asiallisemmin.

No aivan! Mietin jo seuraavankin askeleen, jos olis ollut vaikka joku itsensäpaljastelija, oisin ottanut tuon meidän ison koiran (ei suhtaudu tuollaisiin hämärähemmoihin hyvällä, varsinkin jos ite on yhtään jännittyneen tuntuinen) ja mennyt kysymään että "Mitä helvettiä teet!?"

:D

Mä olin kerran myohään odottelemassa kaverin kerrostalon liepeillä, kun isäni oli luvannut mulle kyydin. Kuljin sitten siinä vähän ympäriinsä, kun en meinannu loytää sen autoa jossa sen piti jo olla odottamassa, ja lähdin katsomaan toiselle tielle kulman taakse. Näin jonkun erittäin hämärän näkoisen tyypin hengailevan siellä, huppu päässä seisoskeli ja pälyili keskellä yotä. Kiertelin ja kaartelin siinä jotain 10 min niin että tyyppi ei näkisi mua kunnolla, mikä lie hullu ja raiskari.

Ja niin, selvisihän se sitten lopulta että se oli tietysti se mun isä... Sillä oli kylmä ja ihmetteli missä mä oon ja hengaili ja pälyli siinä sitten kyyryssä kädet taskussa ja oli sattuu olemaan huppari päällä niin laittanu hupun päähän... :headwall:

Kerran näin jonkun oudon hiipparimiehen tarhan vieressä joka puhui suomea venäläisittäin murtaen ja näytti muutenkin vähän oudolta, katseli lapsia sillä silmällä. Vähän aikaa tilannetta tarkkailtuani tajusin että kyseessä oli tarhan sijaishoitaja...

Mä olin kerran myohään odottelemassa kaverin kerrostalon liepeillä, kun isäni oli luvannut mulle kyydin. Kuljin sitten siinä vähän ympäriinsä, kun en meinannu loytää sen autoa jossa sen piti jo olla odottamassa, ja lähdin katsomaan toiselle tielle kulman taakse. Näin jonkun erittäin hämärän näkoisen tyypin hengailevan siellä, huppu päässä seisoskeli ja pälyili keskellä yotä. Kiertelin ja kaartelin siinä jotain 10 min niin että tyyppi ei näkisi mua kunnolla, mikä lie hullu ja raiskari.

Ja niin, selvisihän se sitten lopulta että se oli tietysti se mun isä... Sillä oli kylmä ja ihmetteli missä mä oon ja hengaili ja pälyli siinä sitten kyyryssä kädet taskussa ja oli sattuu olemaan huppari päällä niin laittanu hupun päähän... :headwall:

:laugh::laugh:

joskus niitä kullanmurujanne kun matkaavat kouluun, siinä koulun nurkilla pusikoissa ostaa aika moni huumeita nykyään, oon tarkkaillut tilannetta ja pahenee koko ajan.

Yhteistyössä