8-vuotiaan tapetun tytön vanhemmat videolla, yök

• Viestiketjun aloittaja :( :( :(
  • Ensimmäinen viesti
"Hei"
Eiköhän tän jutun kanssa mässäilyn voisi jo lopettaa, kaikki halukkaat on ihan varmasti jo lukenut oma-aloitteisestikin kaikki otsakkeet ja me muut vaan voidaan pahoin!

Kaikkien mielipiteet kuitenkin jo tiedetään ja tyttö on saanut viimeinkin rauhan!

Osanottoni äidillekin, varmasti kamala paikka seurata tätä mediahulinaa!

kamelitanko
Tuskin on mässäilyä, ainakin omalta osaltani yritän vain käsitellä tätä kauheaa asiaa, ja puran sen aiheuttaman pahan mielen kirjoittelemalla täällä. Mässäily on mielestäni sitä että yritetään arvailla mitä tapahtui ja keksitään ihan omasta päästä juttuun jatkoa

a.p.
Tuskin on mässäilyä, ainakin omalta osaltani yritän vain käsitellä tätä kauheaa asiaa, ja puran sen aiheuttaman pahan mielen kirjoittelemalla täällä. Mässäily on mielestäni sitä että yritetään arvailla mitä tapahtui ja keksitään ihan omasta päästä juttuun jatkoa

Ihan sama minulla. Se että sinäkin esim. siellä koet ja tunnet nyt samaa kuin minä, se tuntuu helpottavalta.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27024463:
Tollanen naamanpeittely pitäisi kieltää oikeussaleissa.
Syyllinen on vasta kun syylliseksi tuomitaan. Ei kaikki tapaukset ole selkeitä onko epäilty syyllinen vai ei. Joskus voi olla syytönkin epäilyltynä.

syytön minä siihen olen
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27024463:
Tollanen naamanpeittely pitäisi kieltää oikeussaleissa.
Pitäis kyllä, mutta jos käykin niin että syytetty ei olekaan syyllinen...

Naamanpeittely pitäisi kieltää oikeuden päätöksen jälkeen = syyllinen tai syytön

Paitsi näissä tapauksissa missä oikeus julistaa oikeudenkäynnin salaiseksi.

ev.
Ihan sama minulla. Se että sinäkin esim. siellä koet ja tunnet nyt samaa kuin minä, se tuntuu helpottavalta.
No mua ei varsinaisesti helpota että joku toinen tuntee samoin, mutta jotenkin tuntuu kun kirjottaa tästä vihasta ja oksetuksesta, kirjoitan sen pois minusta ja toivon että maailmankaikkeus vielä kasaa kaiken tämän ulos kirjoitetun pahan olon näiden ihmisten päälle. Että nämä ihmiset OIKEASTI tajuaisivat mitä ovat tehneet ja joutuvat niiden ajatusten kanssa elämään loppuelämänsä.

Tämä on järkyttävää ja mun mielestä tästä asiasta saa puhua ja purkaa pahaa oloaan.

On totta, että lapsia varmasti järkyttää lukea uutista.
Toisaalta sitten meille aikuisille tuo on hyvä muistutus siitä mitä kodeissa voi oikeasti tapahtua ja ehkä rohkaistumme puuttumaan enemmän kun näemme pahoinvoivia perheitä.

Yhteistyössä