Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
:LOL: Lisää lisää :D

Mä itse asiassa uskon että Tuulipuku ja Akaatti on kaks eri tyyppiä mutta tässä yhtenä päivänä vasn tuli totaali (väsy)repeäminen Akaatin kommentista "en ole tuulipuku" jossain ketjussa.

Ö) Kuomat hajosi eikä mies anna ostaa uusia. Adoptioon antamani poika pyytää liikaa rahaa rippilahjaksi ja toppahousut repesi enkä pääse viemään lasta päiväkotiin, eikä mies anna autoa.
Kuukautiset alkoi eikä ole siteitä, enkä pääse kauppaan ostamaan niitä eikä ole mitään mistä voisi tehdä kestositeitä ja kuukuppia en voi ostaa kun mies ei anna rahaa, en pääse hakemaan lasta päiväkodista.
Ja taas se feikki kiusaa, en ole koskaan tuollaisia juttuja kirjoittanut!

• Tykkää
Reactions: Señora ja Anatolia
:LOL: Lisää lisää :D

Mä itse asiassa uskon että Tuulipuku ja Akaatti on kaks eri tyyppiä mutta tässä yhtenä päivänä vasn tuli totaali (väsy)repeäminen Akaatin kommentista "en ole tuulipuku" jossain ketjussa.

Ö) Kuomat hajosi eikä mies anna ostaa uusia. Adoptioon antamani poika pyytää liikaa rahaa rippilahjaksi ja toppahousut repesi enkä pääse viemään lasta päiväkotiin, eikä mies anna autoa.
Kuukautiset alkoi eikä ole siteitä, enkä pääse kauppaan ostamaan niitä eikä ole mitään mistä voisi tehdä kestositeitä ja kuukuppia en voi ostaa kun mies ei anna rahaa, en pääse hakemaan lasta päiväkodista.
Ja taas se feikki kiusaa, en ole koskaan tuollaisia juttuja kirjoittanut!
Oikea ammattivalittaja

Miksi sitten minun nimissäni kirjoitellaan asioita, joita en ole ollenkaan kirjoittanut? Kummastipa muille tunnutaan kirjoiteltavan tosiasioita, kuten esimerkiksi se, että Anatolia haluaa pian uuden vauvan, mutta minun nimissäni kirjoitellaan asioita, joita en ole koskaan kirjoittanut tai ollut edes sitä mieltä asioista!
Luitko sä lainkaan edes aloitusviestiä tästä ketjusta?

Arvuutelkaa keitä nikkejä nämä on, ja laittakaa itse lisää.

B)
Kuuntelen miestäni tässä asiassa, vain hän voi minua ymmärtää. Min olen haavoittuva
jupiterilainen meren keskellä istuva taruolento, joka ei tiedä onko kivi jolla istun pohjassa
vai kelluuko se jonkun toisen ulottuvuuden matemaattisen totuuden avulla veden pinnalla.
Min en voi antaa älykkyyteni hallita kiveä, olen ylhäisen perimän velvoittamana istuva kivellä. Kun
minua alkaa väsyttää, otan siipeni esiin ja lennän kuin asteroidi mieheni rakkauden
syliin ja serverini tulvii kuukaasua.

D)
Mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa. Minusta on aivan oikein naida tyttären miestä,
jos se tuntuu sillä hetkellä perheelle positiiviselta ratkaisulta.

Toki ymmärrän, että perheitä on erilaisia. Toki minä esimerkiksi ensin kysyisin Tanjalta,
sopiiko hänelle että nain Jusun kanssa. Mutta toki se hänelle sopisi, meillä on totuttu
jakamaan jo pienestä pitäen. Toki se ei ole kaikille perheille yhtä selvää kuin meille.

:)
Meinaatko tosissasi, että nämä karrikoidut hahmot ovat oikeasti kirjoittaneet palstalla näin, ja nyt heitä vain lainataan täällä?

Lunatic
Kyllä nyt teitä naurattaa, mutta voisi mennä naama vakavaksi jos joutuisitte "palstakiusaamisen" uhriksi, kuinka aina valehdellaan ja väitetään toiseksi nimimerkiksi, muiden mielipiteet väitetään omiksi mielipiteiksi jne.
No totanoin, esim Pikkukaupunkilainen osas nauraa omalle karikatyyrilleen ja tunnisti siitä itsensä, vaikka koko juttu oli puuta heinää. Myös moni muu on täällä nauranut "itselleen".
Toisilla sitä huumorintajua on, ja toisilla ei. Ei voi mitään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
öhhh
Miksi sitten minun nimissäni kirjoitellaan asioita, joita en ole ollenkaan kirjoittanut? Kummastipa muille tunnutaan kirjoiteltavan tosiasioita, kuten esimerkiksi se, että Anatolia haluaa pian uuden vauvan, mutta minun nimissäni kirjoitellaan asioita, joita en ole koskaan kirjoittanut tai ollut edes sitä mieltä asioista!
Mikäli viittaat nyt tuohon minun kirjoitukseen Anatoliasta, niin lukipa siinäkin jotain tyyliin, ettei Anatoliaa kiinnosta muiden lapset, eikä hän siltikään tainnut pelihousujaan repiä.

No totanoin, esim Pikkukaupunkilainen osas nauraa omalle karikatyyrilleen ja tunnisti siitä itsensä, vaikka koko juttu oli puuta heinää. Myös moni muu osaa nauraa itselleen.
Toisilla sitä huumorintajua on, ja toisilla ei. Ei voi mitään.
Minun kohdalleni oli kirjoitettu Tuulipuvun mielipiteitä. Oliko Pikkukaupunkilaisen jutussa jonkun toisen palstalaisen mielipiteitä? Eipä tainnut olla.

Hhm
Minun kohdalleni oli kirjoitettu Tuulipuvun mielipiteitä. Oliko Pikkukaupunkilaisen jutussa jonkun toisen palstalaisen mielipiteitä? Eipä tainnut olla.
Et ole tosissasi? Ethän?

Kokeile joskus nauraa itsellesi (ja vaikka sille siskollesikin saman tien)! Se on valtavan vapauttavaa (ja aivan harmitonta). Ihan totta.

Voisin suositella myös (kuvitteelista) teosta "Huumorintaju alfasta omegaan: ironia, satiiri ja itselleen nauramisen jalo taito". Sinulle ja siskollesi.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
Et ole tosissasi? Ethän?

Kokeile joskus nauraa itsellesi (ja vaikka sille siskollesikin saman tien)! Se on valtavan vapauttavaa (ja aivan harmitonta). Ihan totta.

Voisin suositella myös (kuvitteelista) teosta "Huumorintaju alfasta omegaan: ironia, satiiri ja itselleen nauramisen jalo taito". Sinulle ja siskollesi.
Ei kyse ole itselleen nauramisesta vaan siitä, että väitetään toisen palstalaisen kirjoittamia juttuja minun kirjoittamiksi ja minun mielipiteiksi.

Hhm
[QUOTE="vieras";27020978]Tuo kuulostaa vähän Riepulta?[/QUOTE]

:D Eittämättä.

Mutta jotta tuo menisi (taannoisesta) Riepusta, tulisi mukana olla myös jotain seuraavankaltaista:

"Ai miten niin itsekin olen ilkeä? Saatan sanoa kipakasti, mutta aina aiheesta. Esimerkiksi Rollolainen on ansainnut kaikki halventavat v*ttuilut, joita olen hänelle suoltanut. Saanhan minä kirjoittaa kuten haluan ja pysyä mielipiteissäni. Tuo sen sijaan, että väität blogiani tylsäksi, on silkkaa palstakiusaamista! Blogini EI ole tylsä! Se on vain täynnä asiaa ja älykkyyttä, siksi se saattaa vaikuttaa tylsältä kaltaisestasi taliaivosta. Kysyin ehkä mielipidettänne, mutta vastustan niitä kaikkia enkä aio muuttaa mitään. Ja yhteenkään ystävälliseen neuvoon ja kommenttiin en sitten aio kommentoida mitään. Pitäkää tunkkinne."

"vieras"
:D Eittämättä.

Mutta jotta tuo menisi (taannoisesta) Riepusta, tulisi mukana olla myös jotain seuraavankaltaista:

"Ai miten niin itsekin olen ilkeä? Saatan sanoa kipakasti, mutta aina aiheesta. Esimerkiksi Rollolainen on ansainnut kaikki halventavat v*ttuilut, joita olen hänelle suoltanut. Saanhan minä kirjoittaa kuten haluan ja pysyä mielipiteissäni. Tuo sen sijaan, että väität blogiani tylsäksi, on silkkaa palstakiusaamista! Blogini EI ole tylsä! Se on vain täynnä asiaa ja älykkyyttä, siksi se saattaa vaikuttaa tylsältä kaltaisestasi taliaivosta. Kysyin ehkä mielipidettänne, mutta vastustan niitä kaikkia enkä aio muuttaa mitään. Ja yhteenkään ystävälliseen neuvoon ja kommenttiin en sitten aio kommentoida mitään. Pitäkää tunkkinne."
Totta :D

öhhh
Minä en ole Tuulipuku. En ole. Tuulipuku en ole. En. Olenko kertaakaan sanonut, etten ole Tuulipuku? Miksi Tuulipuvun mielipiteitä yhdistetään minuun, vaikka en ole Tuulipuku? En ole Tuulipuku. En ole sanonut noin. En ole puhunut metsästä täällä. Minä en ole Tuulipuku. Miksi minun nimissäni kirjoitellaan asioita, joita en ole sanonut? En ole Tuulipuku! Ja MJ ei ollut pedofiili. Enkä minä Tuulipuku. Miksi vain minua kiusataan?

Lunatic
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Huhhuh, ettekö te tajua, että nää on nikkien karikatyyrejä... jutut on kirjottajien omasta päästä.

HALLOOOOO!
Näin juuri.
Minun mielestäni tämä ketju ei ole mitenkään "pahansuopa", vaikka se on niin otsikoitukin.
Eihän tässä nyt mitään pahaa haluata kenellekään, ihan hyvässä mielessä leikitellään eri nikkien kirjoitustyyleillä ja kun täällä monet pyörii päivittäin (tunnustan), niin tuleehan sitä väkisin jonkinlaisia mielikuvia muista palstailijoista.
Miksi niitä ei saisi paljastaa?

Jos tästä joku vetää pavun nenään, on kyllä sitten todella pikkusieluinen ja huumorintajuton.

Joo, ei suinkaan. Kuten sanottu, siinä oli Luniksen keksimiä kohtia, mutta mielestäni se on tämän ketjun idea - se hauskuus vähän karisisi, jos ruvettaisiin tutkimaan viimeisen päälle jokainen lauseen- ja tapahtumankäänne, mikä tämän ihmisen palstahistoriassa on tapahtunut.

Ei tätä kannata ottaa niin vakavasti - suhtaudu huumorilla!

Niin vai meinaat, että oikeasti aina kun tulen kotiin, ajan ojaan? En nyt sentään. :D

[QUOTE="vieras";27021893]:LOL: voi noita siskoksia.[/QUOTE]

Tää taitaa olla Lilii? :rolleyes:

Ja siskoksille asiaa: olette ehkä kaksosina joskus törmänneet siihen, että teidät sekoitetaan toisiinne ja teitä pidetään monissa asioissa samanlaisina? Se ei liity vain ulkoiseen olemukseen, vaan kuten huomaatte, teitä on tosiaan vaikea erottaa toisistanne myös tekstin ja mielipiteiden perusteella.

Teitä tarkemmin tuntematta mielikuvani on, että olette hyvin samankaltaisia, kirjoitatte samalla tyylillä, olette asioista aika samanmielisiä, kärjistätte samalla tavoin asioita, paheksutte samalla tyylillä monia asioita, olette vilpittömän ihmeissänne aina, kun teitä ei ymmärretä jne. Olette samanlaisia.

Se, ettei joku muista kumpi teistä kirjoitti Yohan Blakesta tai Usain Boltista ei ole loukkaus teitä kohtaan. Tyylinne vain on niin samanlainen, että tavallisen palstailijan mielestä se saattoi olla kumpi tahansa teistä. Toivottavasti ymmärrätte sen.

" Minusta hyvin harvaan asiaan on olemassa absoluuttista totuutta. Ja subjektiivisista totuuksista on ihan turha kiistellä. Sen sijaan voisi kunnioittaa toisten (erilaisiakin) mielipiteitä ja koittaa ymmärtää niitä. Suppeakatseisuus ja mustavalkoisuus ovat mielestäni sosiaalisesti invalidisoivimpia piirteitä ihmisessä. "

Kukas tuo oli?

Ken guru
Minua inhottaa valehtelevat ihmiset.
Älä nyt viitsi loukkaantua. Ei täällä muutenkaan kaikki kirjoitetut asiat pidä paikkansa sellaisenaan, vaan pointti on tuoda niitä totuuksia vitsien varjolla esille. En minäkään ajattele että esim. Anatolian mies vie hänelle joka päivä ristikkoperunoita, kerran sen vaan mainitsi jossain ketjussa. Hauskaa viihdettähän tämä vaan on. Riläks.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä