Yritin jo eilen kirjoittaa, mutta se jäi kesken, joten kokeillaan nyt uudestaan
Kultapuro olipa inhottavaa, etteivät kertoneet tuosta teille jo heti alkuun! Harmittaa kyllä teidän puolesta
Voimia pettymyksen käsittelyyn ja hoidon odotteluun :hug: Odottavan aika tosiaan on pitkä, mutta jospa se vajaa puoli vuotta menis nopeaa...
Pinkku oletko jo palaillut reissusta? Oli varmasti mahtava matka... ooih, ihan vihreä olen kateudesta
Idylli on asian ytimessä! Mä en kans usko, että kykenen ilman pelkoa elämään täysin missään vaiheessa. Olenkin ajatellut, että sen kans on vain pystyttävä elämään ja samalla olemaan onnellinen niistä pienistä hetkistä silloin, kun kaikki on hyvin. Enkä todellakaan ole vielä katsellut vaunuja, se tuntuu jotenki ihan kummalliselta jo ajatuksena
Olen myös ajatellut, että nyt pelkään keskenmenoa ja kohtukuolemaa, sitten pelkään synnytystä. Seuraavaksi valvon nukkuvan vauvan vierellä hengitystä, pelkään hänen lyövän päänsä ensiaskelilla, juoksevan auton alle, kaatuvan pyörällä, joutuvan väärään seuraan jnejnejne. Tuo lista lienee loputon
Vanhemmuus lienee täynnä huolta ja pelkoa, mutta myös iloa, onnea ja rakkautta, jotka kulkevat koko matkan käsikädessä. Se lienee asia, jonka kanssa joutuu elämään kun tämän tien valitsee. On vain yritettävä elää enempi hetkessä ja nauttia siitä, eikä murehtia niin paljoa sitä, mitä pahaa huomenna mahdollisesti
voi tapahtua.
Ajatella että teillä jo 30 viikkoa kasassa :O Miten nopeaa aika kuluukaan, huh. Masu taitaa olla jo aika iso?
Jaksuja odotukseen!
Melargia ei kukaan tiedä mistä vuotelu johtuu, mutta nyt se tuntuu taas rauhoittuneen tältä erää.
MUTTA itse olennaiseen...... siis mua jännittää sun puolesta! Ihanaa
Hirmusti tsemppiä hoitoon! Onko jo oireita sumuista? Koska on punktio? Nollaultra? Pidäthän meidätkin tilanteen tasalla?
Ja siis hetkinen seis... onko mulla mennyt jotain tosi pahasti ohi vain olenko nähnyt unta?! Onko
Lumileopardi jo saanut pikkuisen syliin?? :O:ashamed:
Joo siis täällä taas vuotelu hiipui pois, mutta sokerirasituksesta pompattiin. Kiitos ihanan pcosn rasituskoe oli näin aikaisin ja narahdettiin heti, toivotaan nyt vain että korjaus ruokavaliossa auttaa, ettei tarvi insuliinia alkaa piikitellä. Vink-vink vaan teille monirakkulaisille, tarkkailkaa niitä hiilareita myös sitten
kun olette raskaana ja muistakaa liikkua
Mun alkuraskaudessa repsahtanut ruokavalio nyt sitten kostautuu näin, mut en kyllä näe tätä mitenkään kamalana asiana, palaanpahan vain "takaisin juurilleni"
Aurinkoista tiistaita kaikille :heart: