Hah, kiitos Tää on ensimmäinen koko kuva jonka oon laittanut julkiseks varmaan viiteen vuoteen...Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27002314:Kauniit sääret
Hah, kiitos Tää on ensimmäinen koko kuva jonka oon laittanut julkiseks varmaan viiteen vuoteen...Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27002314:Kauniit sääret
No eihän tuollaisia jalkoja kannata piilossa pitää suurelta yleisöltäHah, kiitos Tää on ensimmäinen koko kuva jonka oon laittanut julkiseks varmaan viiteen vuoteen...
Hienoa, että oot nyt siinä vaiheessa itsesi kanssa, jotta uskallat!Hah, kiitos Tää on ensimmäinen koko kuva jonka oon laittanut julkiseks varmaan viiteen vuoteen...
:O
Sun ihanat punaiset hiukset sa aina mut kateudesta vihreeks
Tuo punainen tukka on muisto enää vain. Ei ole palautunut väri enää takaisin.Sun ihanat punaiset hiukset sa aina mut kateudesta vihreeks
No mut onhan sulla silti sellanen punertava sävy ja iho on just sellanen punatukkaisen värinen Onko sulla pisamia?Tuo punainen tukka on muisto enää vain. Ei ole palautunut väri enää takaisin.
Koko naama, rinnukset, selkä ja käsivarret kesii aina keväällä.No mut onhan sulla silti sellanen punertava sävy ja iho on just sellanen punatukkaisen värinen Onko sulla pisamia?
Se on niin kaunista Ja kaikki joilla niitä on inhoaa niitä, eikö?Koko naama, rinnukset, selkä ja käsivarret kesii aina keväällä.
minulle ihan fysioterapeutti suossitteli aikoinaan korkokenkiä, sitten tuli reuman pirulainen jaKyllä mä luulen, että kun on oikean kokoiset kengät ja huolehtii kintuistaan muutenkin niin siitä haittaa ole.
En mä inhoa. Voisivat kyllä olla nätimmät. Ne on niin pientä, että tekevät sellaista laatan näköistä mun naamalle ja näytän likaselle. Mutta muualla se taas on ihan jees. Mun iho on todella kalvakka ja siitä olenkin ylpeä. Tosin olen valkoisempi mitä yleensä punapäät kun mulla on vitiligo joka taas on super harvinainen näin vaalealla mutta mulla johtuu se ihan tuosta basedowin-taudista.Se on niin kaunista Ja kaikki joilla niitä on inhoaa niitä, eikö?
minulle ihan fysioterapeutti suossitteli aikoinaan korkokenkiä, sitten tuli reuman pirulainen ja
kielto moisien käyttöön
Pisamat on kauniita.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27002528:Minäkin olen entinen aito punapää. Raskaus muutti tukan tummaksi :O mutta ne perhanan pisamat jäi :kieh:
On ne kaikilla muilla, mutta ei mulla Ne on sellaisia ärsyttäviä lättyjä nenän päällä ja näytän siltä, että on kuraa naamassa. Sellaset pienet pilkut on söpöjä.Pisamat on kauniita.
ei saatana ei sulla ois kuvaa missä ois vielä turvonneempi naama? huh huh, kannattas varmaan tehä itelle jotain
Eläs ny hassuttele. Ne tekee suloiseksi, söpöksi ja kauniiksi...Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27002551:On ne kaikilla muilla, mutta ei mulla Ne on sellaisia ärsyttäviä lättyjä nenän päällä ja näytän siltä, että on kuraa naamassa. Sellaset pienet pilkut on söpöjä.
Mjaa, uskoiskohan totaEläs ny hassuttele. Ne tekee suloiseksi, söpöksi ja kauniiksi...