Joku tilannut me&i syksyn mallistosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minun piti mennä Me&i kutsuille ensi viikolla, mutta en nyt pääsekään. Sellaisen vihreän geisha-tunikan ajattelin tyttärelleni tilata, kun oli niin nätti mielestäni. Onko joku jo tilannut jotain ja saanut käyttöön? Minkälaista laatu on?
Tilasin vuosi sitten muutamia vaatteita, joista osa vähän heikompaa laatua, kun oletin. Sellaisesta pupu-tunikasta esim. yhden pesun jälkeen irtosi siitä kuviosta osa. Lisäksi saumat oli ommeltu aika huonosti. Nyt en pääse paikan päälle tarkastelemaan vaatteita ja ärsyttää jos taas huonoa laatua tulossa.

Tästä oli enempivähempi juttua fb:ssä. Laatu on täyttä paskaa suoraan sanottuna.
Mm. yhden geishatunikan kaula-aukko oli olkapäällä!?
En ole kuullut muuta kuin valituksia tän syksyisen malliston vaatteista. Laadusta ei todellakaan makseta kun on kyseessä me&i.

Järkyttävää! En ehkä sitten uskalla tilata, vaikka ainahan toki voi palauttaa.
Ärsytti niin paljon viime syksynä, tuo pupu-tunika. Materiaalit sinänsä olivat hyviä, mutta ompelujälki tosi huonoa. Yhden bodyn palautin, koska nepparit i ollenkaan osuneet kohdikkain olkapäällä.
Keväällä en ees tilannu mitään, kun ei ollu mun mielestä yhtään kivaa vaatetta ja oli niin tuoreessa muistissa tuo viime syksyn "laadukkuus", mut nyt oli muutama tosi kivan näköinen vaate mielestäni.

Viime vuoden keväänä tilasin t-paidan, johon tuli ekassa pesussa jotain ihme vaalentumalaikkuja eteen, ihan kuin kloritella valkaistuja. Koneessa ei kuitenkaan ko.ainetta ollut , eikä muut pyykit kärsineet mitenkään.

En viisastunut tuosta, vaan tilasin tänä keväänäkin sellaisen apina-t-paidan. Ekassa pesussa etukappale oli täynnä nuppineulankokoisia reikiä.

Sinänsä aika mielenkiintoisia vaatteita, kun koko elämäni aikana en mihinkään vaatteisiin ole nähnyt tulevan pesuissa noin utopistisia vikoja.

Viimeksi muokattu:
Ite tilasin vain aikuisten yoga pantsit (velour), ja niissä ei ainakaan moitittavaa ole ainakaan näin yhden pesun jälkeen. Kovasti olisin halunnut tilata jotain lapsillekin, kun oli niin kivoja kuoseja, mutta monet ostamistani ko merkin vaatteista ovat menneet tosi rumiksi jo ekan pesun jälkeen, joten en uskaltanut.

Viime vuoden keväänä tilasin t-paidan, johon tuli ekassa pesussa jotain ihme vaalentumalaikkuja eteen, ihan kuinkoritella valkaistuja. Koneessa ei kuitenkaan ko.ainetta ollut , eikä muut pyykit kärsineet mitenkään.

En viisastunut tuosta, vaan tilasin tänä keväänäkin sellaisen apina-t-paidan. Ekassa pesussa etukappale oli täynnä nuppineulankokoisia reikiä.

Sinänsä aika mielenkiintoisia vaatteita, kun koko elämäni aikana en mihinkään vaatteisiin ole nähnyt tulevan pesuissa noin utopistisia vikoja.

Minä tilasin viime keväänä tytölle pilvitunikan ja siihen sen pilvitakin! Ensimmäisessä pesussa niihin pilviin tuli sellaisia punaisia länttejä! Itsekseni ihmettelin että enkö enää edes pyykkiä osaa pestä, mutta saattaahan olla, että vika ei ollut minussa.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Vastaanpa nyt minäkin, kun kovasti ihmettelen. Olen itse tilannut kyseiseltä merkiltä vaatteita jo monen vuoden ajan ja aniharvoin olen huonoon laatuun törmännyt. Mielestäni vaatteet ovat todella hyvin tehtyjä ja kestävät pesusta toiseen lähes uudenveroisina. En tiedä sitten onko käynyt vaan hyvä tuuri. Kannattaa myös huomata, että jos oikein pesty vaate ekan pesun jälkeen on viallinen, vaatteen saa varmasti vaihtaa uuteen. Itselleni on syksyn mallistosta paketti tulossa ja toivon mukaan en edelleenkään joudu laatuun pettymään:)

[QUOTE="Irene";26997222]Minä tilasin viime keväänä tytölle pilvitunikan ja siihen sen pilvitakin! Ensimmäisessä pesussa niihin pilviin tuli sellaisia punaisia länttejä! Itsekseni ihmettelin että enkö enää edes pyykkiä osaa pestä, mutta saattaahan olla, että vika ei ollut minussa.[/QUOTE]

Mulla kävi samoin. Ruskee pilvitunika meni kamalan näköiseksi. Pojan sininen pilvipaita on vielä pysynyt hyvänä.

Viime syksynä tilamistani kahdesta bodysta toinen pysyi tosi hyvänä ja toinen taas nukkantui tosi paljon. Pöllökuvioinen on kuin uusi, ei haalistumia, ei nukkaa ja seeprakuvioinen todella kulahtanut. Molempia käytettiin tosi paljon ja pestiin useita kertoja 30 asteessa. Olivat hieman erituntuista materiaalia jo alunperin, vaikka molemmat joustavaa trikoota.

Yhteistyössä